Тема за политика - България

Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist

garfield22
Мнения: 365
Регистриран на: 29 юни 2015 18:31
Контакти:

Re: Тема за политика - България

Мнениеот garfield22 » 24 дек 2018 20:42

pampi написа:Ще свалят ... грънци!
Турските пилоти са най-добрите в НАТО след американските, благодарение на изключително високия брой летателни часове, които отработват. Срещу тях нашите пилоти със смешното си летателно време са пушечно месо. Като добавим и това,че вече ще летим на еднотипни самолети, които турците произвеждат сами, а и това, че турците ще имат С-400 ... жална ни майка при война с тях. Ако пък с тези осем модифицирани таратайки ще плашим Путин ... това е някакъв виц. То ние с тези самальоти на сърбите не можем се опълчи. Они наскоро получиха подарък от Путин две ескадрили модифицирани Миг-29 и се окомплектоваха с РЕБ-ове от всички модификации. Направиха пълно реконструиране и модернизиране на армията си. При евентуален конфликт за Косово, даже щатските "топ-гъни" с F-35 биха се зачудили дали да направят проверка колко са "невидими" за сръбското ПВО.

Е надявам се, че с новите самолети ще отпадне проблемът с малкото летателни часове. Турските пилоти не знам с какво толкова са изпъкнали, освен че непрекъснато нарушават въздушното пространство на съседите си и нападат в гръб беззащитни бомбардировачи. С-400 наистина биха представлявали сериозен проблем, но все пак при евентуален конфликт самолетите ни ще защитават нашето въздушно пространство и едва ли ще ги пращаме на тяхна територия, където са разположени ракетите.
Със сърбите явно ще бъдем на едно равнище като въоръжение, те със модернизирани Миг-29, а ние с модернизирани Ф-16. Но ако поддръжката и състоянието на самолетите им е като по време на бомбардировките през 1999 не ги очакват добри времена, тогава разчитаха главно на противовъздушната отбрана, а авицията не можа да направи кой знае колко. Дано да си прав за Косово, тази ислямска държава трябва да бъде унищожена.

Потребителски аватар
pampi
Мнения: 4429
Регистриран на: 05 юли 2011 12:03
Контакти:

Re: Тема за политика - България

Мнениеот pampi » 24 дек 2018 21:38

garfield22 написа:
pampi написа:Ще свалят ... грънци!
Турските пилоти са най-добрите в НАТО след американските, благодарение на изключително високия брой летателни часове, които отработват. Срещу тях нашите пилоти със смешното си летателно време са пушечно месо. Като добавим и това,че вече ще летим на еднотипни самолети, които турците произвеждат сами, а и това, че турците ще имат С-400 ... жална ни майка при война с тях. Ако пък с тези осем модифицирани таратайки ще плашим Путин ... това е някакъв виц. То ние с тези самальоти на сърбите не можем се опълчи. Они наскоро получиха подарък от Путин две ескадрили модифицирани Миг-29 и се окомплектоваха с РЕБ-ове от всички модификации. Направиха пълно реконструиране и модернизиране на армията си. При евентуален конфликт за Косово, даже щатските "топ-гъни" с F-35 биха се зачудили дали да направят проверка колко са "невидими" за сръбското ПВО.

Е надявам се, че с новите самолети ще отпадне проблемът с малкото летателни часове. Турските пилоти не знам с какво толкова са изпъкнали, освен че непрекъснато нарушават въздушното пространство на съседите си и нападат в гръб беззащитни бомбардировачи. С-400 наистина биха представлявали сериозен проблем, но все пак при евентуален конфликт самолетите ни ще защитават нашето въздушно пространство и едва ли ще ги пращаме на тяхна територия, където са разположени ракетите.
Със сърбите явно ще бъдем на едно равнище като въоръжение, те със модернизирани Миг-29, а ние с модернизирани Ф-16. Но ако поддръжката и състоянието на самолетите им е като по време на бомбардировките през 1999 не ги очакват добри времена, тогава разчитаха главно на противовъздушната отбрана, а авицията не можа да направи кой знае колко. Дано да си прав за Косово, тази ислямска държава трябва да бъде унищожена.


Как ще се реши проблемът с летателните часове, след като поддръжката на F-16 е по-скъпа? Въздушният бой вече няма нищо общо с този о времето на Втората световна. Сега се работи с интегрирани системи и изтребителят е подпомаган от наземни и космически локационни станции. Доскоро американците бяха номер едно с техните навигационни спътници и Ауакси, но руснаците обърнаха играта с новите си мощни РЕБ-ове. Затова и сърбите бяха спрямо американците като пилета пред соколи преди 20 години, но сега нещицата се промениха. Ослепиш ли Ауакса и прекъснеш ли връзката на Ф-ката с Центъра тя остава без шансове за победа в близък бой срещу по- маневрените руски машини. Сърбите получиха гаранции от Путин, че при нов конфликт и за тях ще бъде задействан сирийски вариант и ще получат руска военна подкрепа.

27 марта 1999 года. С американской военной авиабазы «Авиано» поднялся в воздух суперсовременный самолет-невидимка F-117. Невидимый для радаров самолет - «Ночной ястреб» - он мог обрушить на противника разрушительный удар высокоточным оружием, находясь за сотни километров. Еще никому не удавалось сбить этот самолет в воздушном бою. Неожиданно на экране бортового компьютера появился сигнал об атаке с неизвестного истребителя. Он прозвучал, словно гром среди ясного неба...

Последнее, что увидел пилот перед катапультированием хищный профиль МИГ-29.

Еще в начале 90-х во Франции на полигоне НАТО доставшиеся при объединении германии МиГ-29 прошли испытания на боевое применение. Для западных ВВС стало огромным шоком, когда F-16 из 50 поединков с МиГ-29 сумел выиграть только в одном. Учебные бои на малой дистанции между американским F-15 с и МиГ-29 показали, что Миг может захватывать цели в воздушном пространстве в 30 раз большем по объему, чем F-15.

Конструкция МиГ-29 оказалась суперсовременна - в прямом смысле этого слова - она опередила время своего появления. Он оказался единственным самолетом своего класса, который практически без изменений перешел в следующее 5-е поколение истребителей.

27 март 1999 г. От американската военна авиобаза "Авиано" излетя ултрамодерен стелт-самолет F-117. Невидимият за радарите самолет - "Нощен ястреб" - може да доведе до разрушителен удар на врага с високоточно оръжие, което е на стотици километри разстояние. Никой все още не е успял да свали този самолет в въздушна битка. Изведнъж на екрана на бордовия компютър се появи сигнал за нападение от непознат боец. Звучеше като гръм от ясно небе ...

Последното нещо, което пилотът видя преди катапултирането, беше хищническият профил MIG-29.

Още в началото на 90-те години във Франция, на тестовата площадка на НАТО, МиГ-29, който бе поет от обединението на Германия, беше тестван за бойна употреба. За Западните военновъздушни сили това беше огромен шок, когато F-16 от 50 битки с МиГ-29 успяха да спечелят само една. Тренировъчните битки на малко разстояние между американските F-15 и МиГ-29 показаха, че МиГ може да улови цели във въздушното пространство 30 пъти повече от F-15.

Дизайнът на МиГ-29 се оказа супер съвременен - ​​в буквалния смисъл на думата - беше изпреварил времето си. Оказа се, че това е единственото въздухоплавателно средство от своя клас, което практически не се промени в следващото 5-то поколение бойци.


...Мы ебали все на свете,
кроме ежа и гвоздя,
потаму что еж колючий,
а гвоздя ебат нелзя...

garfield22
Мнения: 365
Регистриран на: 29 юни 2015 18:31
Контакти:

Re: Тема за политика - България

Мнениеот garfield22 » 24 дек 2018 23:22

pampi написа:Как ще се реши проблемът с летателните часове, след като поддръжката на F-16 е по-скъпа?

Техническите проблеми и нуждата от ремонти ще отпаднат. Поддръжката на Миг-овете също гълта доста пари, все пак това са самолети на много солидна възраст, постоянно трябва да се подменят части, да се отстраняват повреди, да се дават за ремонти и модернизации.

Потребителски аватар
pampi
Мнения: 4429
Регистриран на: 05 юли 2011 12:03
Контакти:

Re: Тема за политика - България

Мнениеот pampi » 25 дек 2018 09:38

garfield22 написа:
pampi написа:Как ще се реши проблемът с летателните часове, след като поддръжката на F-16 е по-скъпа?

Техническите проблеми и нуждата от ремонти ще отпаднат. Поддръжката на Миг-овете също гълта доста пари, все пак това са самолети на много солидна възраст, постоянно трябва да се подменят части, да се отстраняват повреди, да се дават за ремонти и модернизации.


F-ките да не са с инвънземна технология? И те харчат гориво( което съм сигурен,че ще е по-скъпо, щото ще е "фирмено"), масла и тем подобни. И те имат зададени работни часове след които следва профилактичен и основен ремонт, а частите ще са по-скъпи от руските и ще са от турските заводи на фирмата. Надежда всяка остави за повече летателни часове на нашите пилоти. Гащникът си остава гащник, а ние в момента сме такива за съжаление. По-логично беше да закупим като турците С-400 в комплект с охранителните ПВО системи и РЕБ-ове, щяхме да решим проблема с въздуха кардинално. Политическата коректност обаче ни задължава да си плюем на националните интереси и да храним Биг Брадър...
...Мы ебали все на свете,
кроме ежа и гвоздя,
потаму что еж колючий,
а гвоздя ебат нелзя...

garfield22
Мнения: 365
Регистриран на: 29 юни 2015 18:31
Контакти:

Re: Тема за политика - България

Мнениеот garfield22 » 25 дек 2018 13:17

pampi написа:F-ките да не са с инвънземна технология? И те харчат гориво( което съм сигурен,че ще е по-скъпо, щото ще е "фирмено"), масла и тем подобни. И те имат зададени работни часове след които следва профилактичен и основен ремонт, а частите ще са по-скъпи от руските и ще са от турските заводи на фирмата. Надежда всяка остави за повече летателни часове на нашите пилоти. Гащникът си остава гащник, а ние в момента сме такива за съжаление. По-логично беше да закупим като турците С-400 в комплект с охранителните ПВО системи и РЕБ-ове, щяхме да решим проблема с въздуха кардинално. Политическата коректност обаче ни задължава да си плюем на националните интереси и да храним Биг Брадър...

Самолетите ще са чисто нови, така че би трябвало да имат голям оперативен ресурс, поне няколко години няма да имат нужда от ремонти. Докато сегашните самолети непрекъснато се пращат за скъпи ремонти в Полша и в Беларус, където стоят месеци наред, без да можем да ги използваме. Определено трябва да вземем и С-400, но едното не отменя другото, трябва да имаме и изтребители, които са в добро състояние и не са в пенсионна възраст.

Martin_K
Мнения: 175
Регистриран на: 01 яну 2017 18:41

Re: Тема за политика - България

Мнениеот Martin_K » 26 дек 2018 02:38

pampi написа:27 марта 1999 года. С американской военной авиабазы «Авиано» поднялся в воздух суперсовременный самолет-невидимка F-117. Невидимый для радаров самолет - «Ночной ястреб» - он мог обрушить на противника разрушительный удар высокоточным оружием, находясь за сотни километров. Еще никому не удавалось сбить этот самолет в воздушном бою. Неожиданно на экране бортового компьютера появился сигнал об атаке с неизвестного истребителя. Он прозвучал, словно гром среди ясного неба...

Последнее, что увидел пилот перед катапультированием хищный профиль МИГ-29.

Еще в начале 90-х во Франции на полигоне НАТО доставшиеся при объединении германии МиГ-29 прошли испытания на боевое применение. Для западных ВВС стало огромным шоком, когда F-16 из 50 поединков с МиГ-29 сумел выиграть только в одном. Учебные бои на малой дистанции между американским F-15 с и МиГ-29 показали, что Миг может захватывать цели в воздушном пространстве в 30 раз большем по объему, чем F-15.

Конструкция МиГ-29 оказалась суперсовременна - в прямом смысле этого слова - она опередила время своего появления. Он оказался единственным самолетом своего класса, который практически без изменений перешел в следующее 5-е поколение истребителей.

27 март 1999 г. От американската военна авиобаза "Авиано" излетя ултрамодерен стелт-самолет F-117. Невидимият за радарите самолет - "Нощен ястреб" - може да доведе до разрушителен удар на врага с високоточно оръжие, което е на стотици километри разстояние. Никой все още не е успял да свали този самолет в въздушна битка. Изведнъж на екрана на бордовия компютър се появи сигнал за нападение от непознат боец. Звучеше като гръм от ясно небе ...

Последното нещо, което пилотът видя преди катапултирането, беше хищническият профил MIG-29.

Още в началото на 90-те години във Франция, на тестовата площадка на НАТО, МиГ-29, който бе поет от обединението на Германия, беше тестван за бойна употреба. За Западните военновъздушни сили това беше огромен шок, когато F-16 от 50 битки с МиГ-29 успяха да спечелят само една. Тренировъчните битки на малко разстояние между американските F-15 и МиГ-29 показаха, че МиГ може да улови цели във въздушното пространство 30 пъти повече от F-15.

Дизайнът на МиГ-29 се оказа супер съвременен - ​​в буквалния смисъл на думата - беше изпреварил времето си. Оказа се, че това е единственото въздухоплавателно средство от своя клас, което практически не се промени в следващото 5-то поколение бойци.


Перевод был лишним.

THE G.A.M.E
Мнения: 49959
Регистриран на: 02 авг 2008 22:59
Skype: За к'во ми е ?
Местоположение: Сливен

Re: Тема за политика - България

Мнениеот THE G.A.M.E » 26 дек 2018 15:45

NOMER14 написа:- за Козлодуй се отнасяй по-сериозно, че вятърът духа и към Сливен. С тия неща шега дори не бива да си правим.
Отдавна пледирим янките да ни подаря няколко тенекии за летене (както подарихме преди двадесетина години стотина танка на Македония). Щатите не го правят, защото не виждат опасност около нас.
Ами не би трябвало да се правят компромиси... Аз искам на всички потенциални врагове да е ясно, че тази земя, или ще е българска, или няма да се ползва от никого в следващите 300 години.
Кардинално решение, но ако всички го вземат, току виж войните престанали да бъдат средство за решаване на конфликти.
Дарвин е в грешка !
Човекът не е произлязал от маймуната !
Oт маймуната човек, никога не е ставало... Но за обратното, никога не е късно !


Image Image

Потребителски аватар
NOMER14
Мнения: 22575
Регистриран на: 21 сеп 2009 19:22
Контакти:

Re: Тема за политика - България

Мнениеот NOMER14 » 26 дек 2018 16:27

THE G.A.M.E написа:току виж войните престанали да бъдат средство за решаване на конфликти.

Повече от 70 години няма войни в Европа (разбирай Европейския съюз).

Непринуден
Мнения: 1654
Регистриран на: 16 мар 2015 21:27
Контакти:

Re: Тема за политика - България

Мнениеот Непринуден » 17 яну 2019 03:55

Новина от вчера.

Румъния вече не е страна на ниските заплати


Средната заплата при румънските фирми е 1000 евро.
"В началото на 1969 година Левски пък бе превзет от милиционерите и техния клуб Спартак"(Жаклин Михайлов)
50 години без софийския Левски (1914-1969), мир на праха му.

Потребителски аватар
Thsmith
Мнения: 23301
Регистриран на: 27 юли 2010 15:24
Местоположение: СТОЛИЧНО
Контакти:

Re: Тема за политика - България

Мнениеот Thsmith » 17 яну 2019 04:56

Тема за политика - България


... Румъния


румънските


:lol: Нещо дали аз виждам грешно?
Иначе поне да беше прочел това, което се опитваш да цитираш : )


Sometimes democracy must be bathed in blood.

A.Pinochet


Върни се в “Свободна зона”



Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта