Глейте сега, ако гледате кола на старо, се прави следното :
- двигателя е добре да не е в масло, ако е мит, може и да е имал, погледнете кората отдолу
- фаровете трябва да светят напълно равномерно - ако съвсем леко дори променят интензитета, значи алтернатора не е ОК
- за ръчни скорости - вкарваш 3-та и пускаш съединителя, трябва веднага да угасне, иначе съединителя не е ОК
- при изключена от скорост не трябва да тропа - демферната шайба е МНОГО СКЪПА
- дизел при форсаж не трябва да мята чернилка отзад, иначе ... дюзи
- при запушване на ауспуха, трябва да почне да заглъхва, ако ли не - генерацията има дупки
- претапициран волан, смянен скоростен лост, или шофьорска седалка не са добър атестат
- олюпена врътка за фарове - също
- при тестдрайв намерете дупки ( тука се намират лесно

) и дайте повечко газ през тях - така се вижда дали има тропане по ходовата част