Качвам тази снимка в защита на градския транспорт НА ТЕОРИЯ :
НА ПРАКТИКА, всичко което сте написали като критика на градския транспорт в София си е абсолютно така, за съжаление.
Пътуване в София
Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist
- ndrangheta
- Мнения: 853
- Регистриран на: 09 сеп 2008 19:32
- Контакти:
Re: Пътуване в София
"What is absurd and monstrous about war is that men who have no personal quarrel should be trained to murder one another in cold blood."
Re: Пътуване в София
Малко неуравновесено е сравнението ти. При него допускаш:
- че винаги в автомобила ще пътувате 3-мата
- че освен гориво нямаш други разходи по него, а всъщност имаш:
* гражданска
* данък
* обслужване
* подръжка
* преглед
* гуми на да кажем всеки 6 години
* каско - слагам го тук, защото в България си е кажи речи задължително, освен ако не караш кола под 500лв
но си пропуснал
* синя/зелена зона
- при 100км пробег не е ли по-удачно да използваш цената на карта или билет от тия дето са по 10 талона
- че винаги в автомобила ще пътувате 3-мата
- че освен гориво нямаш други разходи по него, а всъщност имаш:
* гражданска
* данък
* обслужване
* подръжка
* преглед
* гуми на да кажем всеки 6 години
* каско - слагам го тук, защото в България си е кажи речи задължително, освен ако не караш кола под 500лв
но си пропуснал
* синя/зелена зона
- при 100км пробег не е ли по-удачно да използваш цената на карта или билет от тия дето са по 10 талона
"Този коментар е спонсориран от Кен, кренвирши за всеки зелен"
Re: Пътуване в София
Такааа...Първо за тези дето си мислят,че като са софиянци и са голямата работа - продължавайте да си живеете в големия филм,да си мислите,че сте велики и все "провинцията" да ви е виновна на вас.Не ви ли е ясно,че ако София не беше столица всички големи фирми дето дават работни места и добри заплати въобще нямаше да се намират в София и щяхте да ядете хурката.Тогава въобще нямаше да сте толкова велики и всезнаещи.Много ми е интересно защо си мислите,че всички провинциалисти с кеф отиват да живеят в София? Хората отиват там просто защото нямат шанс да си намерят работа или да градят кариера в другите населени места,но вие няма как да го знаете това понеже всичко ви е наготово.Едва ли щяхте да мислите толкова глупаво ако се бяхте родили в Туртакан примерно. Хубаво е да разберете,че с олигофренското ниво на бюрокрация и държавен рекет за инвеститорите е много по-лесно и безболезнено да започват своя бизнес в близост до всички видове министерства,агенции и администрации,защото някой тъп чиновник в някоя умряла канцеларийка някъде задължително ще се сети,че му трябва един прост лист хартия с печат който да му занесете,но поради еди що си не можел да го приеме в електронен формат.В такава ситуация ако сте чуждестранен бизнесмен който си цени времето и ви върнат 3-4 пъти така от Тутракан до София и обратно и вие накрая ще им теглите една майна и ще се откажете от какъвто и да е бизнес в провинцията и ще идете в близост до столицата или направо ще напуснете България.Виждал съм такива примери.Отделно като отидеш по разните министерства и агенции там е пълно с всякакви лобита които едва ли не те вкарват в руслото "къде е добре да се инвестира" за да няма проблеми и подобни разправии.Ама вие това не го знаете понеже не ви е интересувало или не сте попадали в такава ситуация.
Сега по темата за градския транспорт - невероятна глупост на Фандъковица.За пореден път нормалния човек се е*е от управниците колкото може повече,а за мангалите нищо. Те не плащат билети,не плащат такса смет,данък сгради,живеят незаконно,свинят и правят само зулуми.Гетата им не се пипат въпреки,че са развъдник на престъпност,зарази и смрад.Вместо това ако нормалния редови гражданин не си плати данъка или билета него го глобяват и пред него контрольорите стават голямата работа и се правят на велики и на бабаити. Билетът за градски транспорт трябва да е съотносим към средното възнаграждение в столицата и да е за време както е в Италия.Както каза един колега преди това в Рим с едно билетче сменяш няколко вида транспорт и е на цена между 1 и 2 евро и е за 60 или 90 минути време.Защо в София няма подобно нещо? Единият довод за повишението беше,че трябвало да се генерират средства за обновяване на МПС на СГКТ.Ами,че рейсовете,тролеите и трамваите дето ги купиха са с пари по европрограмите и с минимално участие на столичната община.Защо лъжат хората и се правят на тъпи? Преди година ги питаха къде отиват парите от синята и зелената зона.Тогава Фандъковица каза,че отивали за строеж на нови паркинги и за покриване на загубите от гратисчии.Е аз нови паркинги не съм видял еле пък в центъра тоест тези пари - някъде към 30-40 млн лв на година отиват да покриват загуби от гратисчии или по-скоро отиват за високи заплати на едни шефчета-свиние по високите етажи на Центъра за градска мобилност.Одит в тази организация кога ще има? Защо някой не попита как се разходват средствата там и кога ще се построят модерни паркинги от западен тип в центъра.Отделно самия център на града трябва да бъде освободен от колите и да се направят повече пешеходни зони и такива зони където да се движат само колите на градския транспорт.Като се затегне охраната там и престанат да пускат вътре всякакви смрадове,като се пуснат повече мотриси,трамваи и тролеи на нормални интервали и ще се оправят нещата.Крайно време е да се помисли и за градска железница ама модерните архитектурни решения,интергираната система за градски транспорт и 21 век все още не са дошли в софийска община и явно скоро няма и да дойдат...
Сега по темата за градския транспорт - невероятна глупост на Фандъковица.За пореден път нормалния човек се е*е от управниците колкото може повече,а за мангалите нищо. Те не плащат билети,не плащат такса смет,данък сгради,живеят незаконно,свинят и правят само зулуми.Гетата им не се пипат въпреки,че са развъдник на престъпност,зарази и смрад.Вместо това ако нормалния редови гражданин не си плати данъка или билета него го глобяват и пред него контрольорите стават голямата работа и се правят на велики и на бабаити. Билетът за градски транспорт трябва да е съотносим към средното възнаграждение в столицата и да е за време както е в Италия.Както каза един колега преди това в Рим с едно билетче сменяш няколко вида транспорт и е на цена между 1 и 2 евро и е за 60 или 90 минути време.Защо в София няма подобно нещо? Единият довод за повишението беше,че трябвало да се генерират средства за обновяване на МПС на СГКТ.Ами,че рейсовете,тролеите и трамваите дето ги купиха са с пари по европрограмите и с минимално участие на столичната община.Защо лъжат хората и се правят на тъпи? Преди година ги питаха къде отиват парите от синята и зелената зона.Тогава Фандъковица каза,че отивали за строеж на нови паркинги и за покриване на загубите от гратисчии.Е аз нови паркинги не съм видял еле пък в центъра тоест тези пари - някъде към 30-40 млн лв на година отиват да покриват загуби от гратисчии или по-скоро отиват за високи заплати на едни шефчета-свиние по високите етажи на Центъра за градска мобилност.Одит в тази организация кога ще има? Защо някой не попита как се разходват средствата там и кога ще се построят модерни паркинги от западен тип в центъра.Отделно самия център на града трябва да бъде освободен от колите и да се направят повече пешеходни зони и такива зони където да се движат само колите на градския транспорт.Като се затегне охраната там и престанат да пускат вътре всякакви смрадове,като се пуснат повече мотриси,трамваи и тролеи на нормални интервали и ще се оправят нещата.Крайно време е да се помисли и за градска железница ама модерните архитектурни решения,интергираната система за градски транспорт и 21 век все още не са дошли в софийска община и явно скоро няма и да дойдат...
Re: Пътуване в София
Това с деленето на София и провинция е пълна простотия залегнала още от комунизма с онова софийско жителство......Както викаше баба ми,която м/у 1940-1950 г. е живяла в София и после се върнала в Търново -"По-голямо село не съм виждала. Кал до колене, фъшкии от конете, волове по центъра". В крайна сметка всички сме българи и щом ние се делим на такива и онакива.....няма смисъл
Аз лично се движа с метрото. Ползвам карта за цялата градска мрежа(осигурена от работодателя), когато по работа се наложи да пътувам из града ползвам служебни ваучери за такси. В рамките на града почти не давам пари за транспорт, с изключение на случаите, когато замръкна някъде и си взема такси. Да не забравяме, че все ще се намери някоя колежка или колега с кола да ме метне до вкъщи или ме вземе от там. Преди да си продам колата ми беше писнало постоянно да мисля откъде да мина, къде няма да е задръстено(а то се оказва, че всички са мислели като мен и от там са минали), къде да паркирам и т.н....да не говоря, че живея на 200 метра от метро-станция и паркингите около нас се използваха от почти цяла Младост(преди да открият новата отсечка до Бизнес парк-а) и на моменти се стигаше до бой да си паркираш колата след работа някъде
Мога смело да заява, че от както слязох от колата отивам на работа усмихнат, ведър и с кеф. По-рано все някой ме засякъл, отнел ми предимство, някой пешеходец ми върви на парад на пешеходната, капе ми масло, не пали......а и вече не почвам деня с 2 лв назад(данъка + каското на година)
Като се наложи да си пътувам до Търново има фейсбук групи за споделено пътуване, а и все някой приятел се прибира....има и атробуси....в краен случай има и коли под наем.....
Аз лично се движа с метрото. Ползвам карта за цялата градска мрежа(осигурена от работодателя), когато по работа се наложи да пътувам из града ползвам служебни ваучери за такси. В рамките на града почти не давам пари за транспорт, с изключение на случаите, когато замръкна някъде и си взема такси. Да не забравяме, че все ще се намери някоя колежка или колега с кола да ме метне до вкъщи или ме вземе от там. Преди да си продам колата ми беше писнало постоянно да мисля откъде да мина, къде няма да е задръстено(а то се оказва, че всички са мислели като мен и от там са минали), къде да паркирам и т.н....да не говоря, че живея на 200 метра от метро-станция и паркингите около нас се използваха от почти цяла Младост(преди да открият новата отсечка до Бизнес парк-а) и на моменти се стигаше до бой да си паркираш колата след работа някъде
Мога смело да заява, че от както слязох от колата отивам на работа усмихнат, ведър и с кеф. По-рано все някой ме засякъл, отнел ми предимство, някой пешеходец ми върви на парад на пешеходната, капе ми масло, не пали......а и вече не почвам деня с 2 лв назад(данъка + каското на година)
Като се наложи да си пътувам до Търново има фейсбук групи за споделено пътуване, а и все някой приятел се прибира....има и атробуси....в краен случай има и коли под наем.....
Интериорни врати - Врати хармоника
Re: Пътуване в София
Лимонадения Джо написа:Наскоро четох, че по данни на НОИ, хората получаващи инвалидни пенсии са около 993хил. Интересно колко от тях живеят в София и получават безплатна карта за градски транспорт, а някои имат право и на безплатна карта за придружител? Нямам нищо против хората с увреждания, техните привилегии са оправдани и нужни. Какво правим с лъжеинвалидите, които всички ги виждаме, а нищо не се случва с тях. А те освен безплатна карта имат право на винетка, билети от БДЖ и още куп облекчениия. Кой ги плаща тези облекчения?
Моите наблюдения показват че основната група инвалиди са онези с ЧЕРНАТА вакса. Те така или иначе на плащат. Така че това не е най-големия проблем. Големият проблем си остава един. Над 2 000 000 живеят при инфраструктура в Централна част за около 800 000. Колите през татово време си бяха кът и максимум по 1 на семейство. Ограничения заради Софииско жителство и Няма Задръствания. Сега няма жителство и Северозапада и половин Пазарджик се преместиха у Софето. Та на Печалившите Честито.
Re: Пътуване в София
ndrangheta написа:Качвам тази снимка в защита на градския транспорт НА ТЕОРИЯ :
НА ПРАКТИКА, всичко което сте написали като критика на градския транспорт в София си е абсолютно така, за съжаление.
Не бих казал че имаме нещо против да караме колело или да се возим в метрото, но лъскавите вагони на метрото и някои трамваи ще се превърнат в лукс. Нали се очаква общестевната услуга да е по-евтина поради масовостта на траспорта. От поскъпването излиза, че в това предприятие се разхищават твърде много средства. Явно това е бил и принципа на строителството на метрото, защото там не се забелязват изделия на Българската промишленост и съвсем естествено задлъжняваме и плащаме пре-скъпо за да развиваме чужди икономика. Рано или късно сметката за всички тези неща ще бъде представена и много градове няма да могат да я посрещнат.
Re: Пътуване в София
И още малко по темата за разделение на София и провинция. Наистина само нещастен и ограничен компексар може да дели хората по този начин. Имам супер много приятели от прованса, които са дошли да живеят тук, само защото нямат такива възможности в родните си места. Да не мислите, че и те не искат да живеят в родния си град, в бащината си къща? И идват в София от хубаво? В един малък град какво можеш да работиш? Нормално е затова да дойдеш в София, където има много повече опции. Но спокойно, гражданьето! Повечето качествени хора се изнасят от България и няма да пречат на съзерцателите през джама на тролея, които се притесняват, че новодошлите "селяни" ще засекат ценните им трошки. Всичко това ви го пише софиянец, на който му е писнало останалите му съграждани, родени на пъпа на София, но които са най-големите и прости селяни, да говорят и да се отнасят по този начин с прекрасните хора и приятели от провинцията! Точка по темата и сори за офтопика!
Re: Пътуване в София
Брееееей, голям рев
..... съвсем разбихте мита за "софиянеца-патрон" с тези нежни вопли
Нали у Софето се бачка за минимум 2к месечно ..... на аванс при това, какво сте се заоплаквали
ПП: Аз нямам спомен за по-читав кмет на София от Данчето. Всичко ще си дойде на мястото .... споко
..... съвсем разбихте мита за "софиянеца-патрон" с тези нежни вопли
Нали у Софето се бачка за минимум 2к месечно ..... на аванс при това, какво сте се заоплаквали
ПП: Аз нямам спомен за по-читав кмет на София от Данчето. Всичко ще си дойде на мястото .... споко
"Левски срещу мракобесието - борба на волята срещу системата, доброто срещу злото! Това е заложено при нас. Отборът на народа срещу апарата, най-общо казано."
Из размислите на един „Дисидент“, или Как отборът на МВР и ДС пребори комунизма.
Из размислите на един „Дисидент“, или Как отборът на МВР и ДС пребори комунизма.
- damyanov1963
- Мнения: 14333
- Регистриран на: 13 сеп 2010 19:28
Re: Пътуване в София
Мистри написа:Като сте толкова "отворени", плащайте на "тъмнозелените" безплатния транспорт.
А малко мисъл, а не само злоба.
Надали някой помни, че билетчето в София струваше 2 стотинки.Щото повечето "майтапчии" сте пришълци.
Я, тука имало по-дърти и от мене , щото аз помня по 4 стотинки, за двете само бях чувал от по-старите.
За ЛЕВСКИ - ПОПУЛЯРНОСТТА, за останалите - злобата и завистта!
https://www.vbox7.com/play:8de06dae
Голям
Умен
НE достигнат
До сега
Играч
https://www.vbox7.com/play:8de06dae
Голям
Умен
НE достигнат
До сега
Играч
Re: Пътуване в София
ticha i vladislav написа:Стига селски комплекси,много бързо забравихте Белчо и Сивушка
Добре де. Привлече ни вниманието. Сега разкажи за родителите си, които вече спомена.
ivo55 написа:Публиката пълни отбора, когато има силен отбор на терена, който доставя удоволствие с играта си. Това е причината да не е пълен.
Интересно виждане за подкрепа към отбора!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 43 госта