Училищната институция е душевно болна - тя няма съвест

Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist

Потребителски аватар
Alexx
Мнения: 6528
Регистриран на: 19 мар 2011 09:52
Контакти:

Re: Училищната институция е душевно болна - тя няма съвест

Мнениеот Alexx » 02 сеп 2015 12:44

THE G.A.M.E написа:
doktora25 написа:
2. Образованието е максимално отдалечено от културата и изкуството, дори от собствените, не те карат да учиш емблематични български стихотворения наизуст, не учиш тракийската и славянската митология, в часовете по литература не ти казват вече ясно и категорично разликата между доброто и злото, налице е някаква странна толерантност към правописни грешки и неграмотно боравене с езика, не се търсят в достатъчна степен твоите заложби и таланти, било в някое изкуство, или в спорта.

Подчертаното ... :lol: :o

Виж, приятел, не се заяждам, ама такова нещо, като "славянска митология" ... :|
К'во е това "животно", много ми е интересно.
Още малко ще приравниш "славяните" до египтяните, гърците, индийците, китайците... Вече си ги приравнил с траките.


По-скоро да се изучава българската митология, която е микс между тези три - славянска, българска и тракийска.
Самата славянска може да се раздели на три - южна,западна и източна.

Потребителски аватар
Robbery
Мнения: 1871
Регистриран на: 14 апр 2010 21:12
Контакти:

Re: Училищната институция е душевно болна - тя няма съвест

Мнениеот Robbery » 02 сеп 2015 12:45

THE G.A.M.E написа:
Robbery написа:Колко добре се нареждат нещата! Тъкмо исках да дам пример на "THE G.A.M.E" за това колко си приличат животите и хората на генетична основа.

Прилика е едно, "произлизане", е нещо съвсем различно.

Да но именно генетичния материал определя какво ще стане от теб. Не може да имаш гените на котка, а да станеш гигантска секвоя. ДНК-то съдържа кода за всички хормони, ензими, протеини и фактори за растеж, които директно са отговорни за развитието и оформянето на органи - включително и мозъка.
Генетични опити с мухи (Drosophila melanogaster) показват, че след изкуствена мутация на гени, отговорни за образуването на структурата на мухите, на тях вместо антени на главата им израстват крака. Огромната част от учените, които се занимават в тази сфера на науката са напълно убедени в теорията на еволюцията и по никакъв начин не я отричат. Има и такива, които не вярват в тази теория, но тяхната бройка е нищожна спрямо тази на останалите. Всеки е свободен да вярва в каквото си иска. Има хора, които не вярват, че германският град Билефелд съществува!

Малко по темата за а не е само спам. На мен в образователната система ми липсва правото на ученика за избор. Разни "експерти" определят какво и до каква степен трябва да се изучи и не ги е грижа за индивидуалните интереси на учениците. Освен това общата култура се свежда често до това декларативно да се помнят дати, събития, географски особености и т.н. и по малко се набляга на вникването в материята. Неща от жизненоважна необходимост пък изобщо не са включени в учебния план.
[center]Изображение[/center]

Потребителски аватар
stefani
Мнения: 8101
Регистриран на: 01 юни 2008 15:37

Re: Училищната институция е душевно болна - тя няма съвест

Мнениеот stefani » 02 сеп 2015 14:50

пак увеличават заплатите на тези търтеи :lol:
Изчезнали са динозаврите и неандерталците, сега идва ред на комунистите, фашистите и расистите !

THE G.A.M.E
Мнения: 50053
Регистриран на: 02 авг 2008 22:59
Skype: За к'во ми е ?
Местоположение: Сливен

Re: Училищната институция е душевно болна - тя няма съвест

Мнениеот THE G.A.M.E » 02 сеп 2015 15:52

Alexx написа:По-скоро да се изучава българската митология, която е микс между тези три - славянска, българска и тракийска.
Самата славянска може да се раздели на три - южна,западна и източна.

Ние и "славяните" нямаме митология, в пълният смисъл на термина.
При нас по-скоро иде реч за фолклор.

"Славяните" ( повечето племена, които се имат на предвид под това определение ) ... Имат няколко "богове", но историята кой какво е вършил, от какво се е появил и т.н. е много бедна.
Можеби причината е, че не са имали писменност, чрез която да описват подвизите на въпросните "богове".

Докато българите са били монотеисти, при нас съвсем липсва "пантеон на "божествата".
Дарвин е в грешка !
Човекът не е произлязал от маймуната !
Oт маймуната човек, никога не е ставало... Но за обратното, никога не е късно !

[center][/center]
Image Image

THE G.A.M.E
Мнения: 50053
Регистриран на: 02 авг 2008 22:59
Skype: За к'во ми е ?
Местоположение: Сливен

Re: Училищната институция е душевно болна - тя няма съвест

Мнениеот THE G.A.M.E » 02 сеп 2015 15:58

Robbery написа:Да но именно генетичния материал определя какво ще стане от теб. Не може да имаш гените на котка, а да станеш гигантска секвоя. ДНК-то съдържа кода за всички хормони, ензими, протеини и фактори за растеж, които директно са отговорни за развитието и оформянето на органи - включително и мозъка.

Дори и хипотетично да приемем, че с маймуните имаме еднакви възможности на гените, то явно при нас има външна намеса, бърникани са, за да се качим на "по-горното ниво".
Силите на "еволюцията" достигат до това, което изглеждат и представляват днес приматите.

И пак не става ясно, защо "еволюционистите" държат човекът да е на 400 хиляди години, след като има артефакти на милиони години.
Щом си служат с лъжа и манипулация в тази насока, значи има нещо гнило в самата теория ...
Дарвин е в грешка !
Човекът не е произлязал от маймуната !
Oт маймуната човек, никога не е ставало... Но за обратното, никога не е късно !

[center][/center]
Image Image

Потребителски аватар
Alexx
Мнения: 6528
Регистриран на: 19 мар 2011 09:52
Контакти:

Re: Училищната институция е душевно болна - тя няма съвест

Мнениеот Alexx » 02 сеп 2015 16:31

THE G.A.M.E написа:
Alexx написа:По-скоро да се изучава българската митология, която е микс между тези три - славянска, българска и тракийска.
Самата славянска може да се раздели на три - южна,западна и източна.

Ние и "славяните" нямаме митология, в пълният смисъл на термина.
При нас по-скоро иде реч за фолклор.

"Славяните" ( повечето племена, които се имат на предвид под това определение ) ... Имат няколко "богове", но историята кой какво е вършил, от какво се е появил и т.н. е много бедна.
Можеби причината е, че не са имали писменност, чрез която да описват подвизите на въпросните "богове".

Докато българите са били монотеисти, при нас съвсем липсва "пантеон на "божествата".


Mитология не означава пантеон от богове. Дори има разлика между митология и религия.
Митология е по-скоро нещо като фолклор фентази. Митологични същества не са само боговете, но и различни създания като русалки, дракони,демони и т.н...

Потребителски аватар
soccerav
Мнения: 1392
Регистриран на: 25 май 2010 00:40
Контакти:

Re: Училищната институция е душевно болна - тя няма съвест

Мнениеот soccerav » 02 сеп 2015 16:45

Alexx написа:
soccerav написа:
chiphead написа:
soccerav написа:
velomaster написа:Абсолютно вярно е това,в съвременното школо яко се промиват мозъци.Защо още се изучава маймунската теория след като не е доказана научно!Може би защото хора които вярват, че са произлезли от шебеците по лесно се манипулират! :shock: Ама на мене комунягите не успяха да ми промият мозъка :) :) :)

Филогенетично е доказана връзката на човека с приматите, именно затова разреда в който сме ние се нарича Primates. Колкото до статията, народа е казал, че без наука няма сполука ;) .


Не, че нещо, ама все още не е ясно, как сме произлезли от приматите (примерно - горилите, не тези - дето са по 100 грама живо месо), а в същото време - женските на същите тия примати - нямат клитор ... как па така - изведнъж се е появило нещо, дето не е генетично заложено?

Имаме огромно сходство в генетичния материал - до 99% ако генетичния материал се унаследи на 100% то не би трябвало въобще да имаме разлики с маймуните и ефект биха имали само мутациите и модификациите, анатомично също няма от какво друго да сме еволюирали, приликите в черепите са налице, като за човека е характерно смаляването на черепа и долната челюст, но същевременно увеличаване на главният мозък, също така има огромни прилики в крайниците, като горните на маймуните са по-развити вследствие начина им на живот. Също така притежаваме идентичен гръден кош, като разликата е, че при нас е гръбно-коремно сплеснат, при маймуните е странично. Ребрата са горе-долу еднакви на брой, както и кръстните прешлени, по-висшите примати нямат опашка, ние също. Още след нас, маймуните са най-развития жив организъм на планетата, те са най-умни, най-сръчни. Реално можеш да намериш ако се замислиш сходни белези на човека с организъм от което и да е царство. Просто няма от какво друго да еволюираме.


To имаме 40% генетично сходство със зелето...
Генетическите сходства нямат нищо общо с това колко интелигентен е един вид. Свинята, кучето, котката и гарвана не са примати, но са интелигентни животни.
Ако например срещнем извънземни, които са разумна форма на живот и тя по нашите класификации е земноводна то ние ще имаме малко общи генетически прилики, но вероятно ще сме еднакво развити.

Човека е част от царство животни, всички царства имат характерни прилики и разлики. Имаме общи черти освен с нашето царство и с растенията, гъбите, монера и простиста. Нормално е да имаме 40% сходство с организъм от "съседно" царство.


@THE GAME
Не знам защо поставяш думата еволюция в кавички. Тя е ФАКТ. Знаеш ли, че хората които не развиват мъдреци или са с по-слабо окосмяване по тялото са еволюционно по-напред от останалите? Наглед не много големи промени, но доказателства за този процес. Мъдреците са служели за сдъвкването на суровата растителна храна, кой е ял такава храна? Нашите предци, именно затова тези зъби не се развиват при голяма част от хората, защото не консумираме такава храна. Ами я погледни в отминали епохи, как ще наречеш процеса при тези бозайници, които са се завърнали вторично към воден начин на живот и са развили перки и останалите характерни части на тялото за живот във водна среда? Чувал ли си за сравнителноанатомичните доказателства между организмите? Хомологни органи, аналогни органи и рудиментарни органи. Първите се развиват от един и същ зародишен пласт, имат сходно устройство и изпълняват еднакви или различни функции, за пример предните и задните крайници, те много си приличат, но изпълняват различни функции. Аналогните органи пък изпълняват еднаква функция, но се различават по произход и устройство, пример хрилете и белите дробове. Рудиментарните органи са такива които са закърнели, но все още ги има в дадена група организми, например апендикса при човека. За какво говорят тези доказателства според теб, защо организмите, особено висшите толкова си приличат, на какво е признак това ако не на особен процес. Това е самата еволюция, ако я няма организмите няма да могат да се приспособяват към променящите се условия на средата и живота ще бъде в застой на доста по-низше равнище. Относно Теорията на Дарвин, именно заради неточностите в нея има Съвременна такава или също позната като Синтезирана теория за еволюцията (СТЕ). Тази теория продължава да се допълва и днес, но разликата с тази на Дарвин, или по скоро най-съществената е, че за разлика от по-старата теория, тази доказва, че естествения отбор не е единствената движеща сила на еволюцията, ами генния дрейф и миграциите също играят огромна роля в този процес. За да завърша ще кажа, че думата "еволюция" накратко означава развитие, а такова се наблюдава при всички организми, така че еволюцията си съществува безспорно, друг въпрос е че има още какво да учим за нея, но в крайна сметка колко ли още неща не знаем.

Потребителски аватар
Мистри
Мнения: 3620
Регистриран на: 19 май 2012 16:48

Re: Училищната институция е душевно болна - тя няма съвест

Мнениеот Мистри » 02 сеп 2015 21:28

soccerav написа:Не знам защо поставяш думата еволюция в кавички. Тя е ФАКТ. Знаеш ли, че хората които не развиват мъдреци или са с по-слабо окосмяване по тялото са еволюционно по-напред от останалите? Наглед не много големи промени, но доказателства за този процес. Мъдреците са служели за сдъвкването на суровата растителна храна, кой е ял такава храна?


Честно ,много си неумен. :lol:
То верно доматите, например, не се ядат с колците , ама... :lol:
Зеле, краставици, лук..., да продължавам ли , или те са от животински произход, според теб?
Да не говорим , за смехотворното ти " окосмяване".
По вашият край жените се бръснат ли? :mrgreen:
Изображение


Изображение

Потребителски аватар
Levskifan1914
Мнения: 178
Регистриран на: 05 юни 2014 11:29
Контакти:

Re: Училищната институция е душевно болна - тя няма съвест

Мнениеот Levskifan1914 » 02 сеп 2015 21:44

Ми брато нали знаеш то навремето ползваха концлагери, но сега като живеем в псевдо демокрация и го правят чрез образованието. Глупавите безхаберни хора са по-лесни за манипулация и контрол. Виж в България какво става - мутра втори мандат ни е премиер. Дават ни пример от най-високо ниво, че за да си успял милиардер управленец не се налага да си грамотен и да знаеш чужд език - може и да си бил пожарникар, охранител и мутра копала на село картофи до 30 годишна.
Изображение

Потребителски аватар
Robbery
Мнения: 1871
Регистриран на: 14 апр 2010 21:12
Контакти:

Re: Училищната институция е душевно болна - тя няма съвест

Мнениеот Robbery » 03 сеп 2015 00:42

THE G.A.M.E написа:
Robbery написа:Да но именно генетичния материал определя какво ще стане от теб. Не може да имаш гените на котка, а да станеш гигантска секвоя. ДНК-то съдържа кода за всички хормони, ензими, протеини и фактори за растеж, които директно са отговорни за развитието и оформянето на органи - включително и мозъка.

Дори и хипотетично да приемем, че с маймуните имаме еднакви възможности на гените, то явно при нас има външна намеса, бърникани са, за да се качим на "по-горното ниво".
Силите на "еволюцията" достигат до това, което изглеждат и представляват днес приматите.

И пак не става ясно, защо "еволюционистите" държат човекът да е на 400 хиляди години, след като има артефакти на милиони години.
Щом си служат с лъжа и манипулация в тази насока, значи има нещо гнило в самата теория ...

Никoй никога не е твърдял, че имаме еднакви възможности на гените с маймуните. Просто приликата с тях ни е по-голяма в сравнение с други животински видове. Ако вземем разликата в генома на човека и маймуните, има 300 000 000 нуклеотида, които се различават, което е огромна сума.

Не виждам защо след като еволюцията е направила от органична материя висококомплексни животни като маймуните, да не изкачи и последната стълба на небостъргача и да създаде човека. (метафорично казано)

И с какъв метод са изчислили някои учени, че има човешки артефакти на милиони години? От другата страна също има много доказателства. Дори много повече и по-добри.
[center]Изображение[/center]


Върни се в “Свободна зона”



Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта