McLovin написа: Коя година горе долу е границата м/у новите и старите за които говориш

(ориентировъчно ако може)? Иначе предполагам ще се напълни с такива таксита след някоя и друга година. Взимат я на лизинг с газова, ако има стабилна гаранция и в последствие евтини части...
91ва. Със модела на купето си 124, който се оказва перфектен, на пук на първоначалната логика, на Мерцедес им се ебава мамата. Модела е толкова добър, че 10 годишните коли са като нови, нито се чупят, нито нищо, нито проявяват някакви дефекти. А поради прекрасния дизайн и технологии, все още е актуален на останалите коли. Тогава хората просто спират да купуват нови мерцедеси, защото старите им са като нови. Мерцедес са на път към фалит. Дизайна на следващите две поколения Е класа, които трябва да заместят този модел е почти един милиард марки. Само дизайна - за да може да се измъкне компанията и да привлече нови клиенти. Урока обаче е запомнен - от вечни коли страда производителя им.
Колкото до китайските ментета, за мен лично всичко свършва на тестовете за безопасност. Голяма кола, тежаща два тона да е по-зле на тестовете от дори най-малките модели на коя да е друга марка е повече от несъстоятелно.