TPAKTOP написа:Съгласен съм и с двама ви ама е доста силно преувеличено! Най-ме издразни факта за сравнението с Египет като гарантирам че аз като бях там бях 2 нощувки в хотел "Pyramid's View" който беше 4* а входната врата беше с 2см луфт и едвам се затваряше. Миришеше на мухал и може би не беше виждал ремонт от 20години.
Поукрасено е, но чак преувеличено. Със сигурност и в Египет, и в Турция, че и в другите държави има добри и лоши примери. Но като цяло такова отношение към туриста има само в България. Имам чувството, че за повечето хора свързани с туристическия бизнес туристите не са хора, а ходещи банкноти.
Според мен това липсва на туризма в България, да накараш клиента да се почувства важен и добре дошъл, да остане щастлив.