В момента се провежда 78-мото издание на легендарното състезание. Състезанието навлезе в 10-тия си час (151 навъртяни обиколки от водача) и се предава на живо комбинирано по Евроспорт и Евроспорт 2. Който има сили да издържи през нощта, му препоръчвам да наблюдава именно тези часове, понеже те не рядко са се оказвали решаващи за крайния изход.
Най-интересното до момента е отпадането на заелите пол позишън Пежо Спорт Тотал #3. Неприятни проблеми имаше за Тийм Пежо Тотал #1, които се смъкнаха до 6-то място и изостават от временните водачи Тийм Пежо Тотал #2 на 3 обиколки и 46сек. Състезанието в най-престижния клас (от който печелят генералното класиране) е доста оспорвано, като втори във временното класиране се движи частния отбор на Тийм Орека Матмут (отново с прототип на Пежо), трети, четвърти и пети са тимовете на Ауди, които изостават с от една обиколка и минута и 54 секунди до 3 обиколки. За да ви стане по-ясна интригата тук, борбата между Пежо и Ауди е като при МакЛарън и Ферари във Формула 1. Миналата година Пежо най-накрая разруши хегемонията на Ауди и техния пилот-легенда Том Кристенсен.
Във втория по сила клас (ЛМП2) водач е Страка Рейсинг #42 с прототип ПХД АРЕКС, в третия по сила клас (ГТ1) - Матех Компетишън #60 с автомобил Форд ГТ, а в четвъртия по сила клас (ГТ2) - Корвет Рейсинг #64 с автомобил Корвет Ц6. Тези отбори изостават в генералното класиране с от 11 до 22 обиколки.
"24 часа на Льо Ман" 2010
Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist
"24 часа на Льо Ман" 2010
Sisi 1914 написа:Посветих 1 кючек, на футболистите на Левски!
Sisi 1914 написа:Кашчей, не ми лази по-нервичките!
Re: "24 часа на Льо Ман" 2010
Към края сме на 11-тия час от състезанието и 172-рата обиколка. Отборът на Тийм Пежо Тотал #2 продължава да е лидер с 1.21 минути пред Тийм Орека Матмут #4. За #2 в момента на смяна е опитният Стефан Саразин.
В другите класове размествания има само в клас ГТ1, като водач вече е Ларбре Компетишън #53 с атомобил Салеен С7Р. Водачът Матех Компетишън #60 с автомобил Форд ГТ получи някаква повреда и все още е в бокса. Спокойно може да се каже, че ако се завърне на пистата, целта му ще бъде само да завърши.
В другите класове размествания има само в клас ГТ1, като водач вече е Ларбре Компетишън #53 с атомобил Салеен С7Р. Водачът Матех Компетишън #60 с автомобил Форд ГТ получи някаква повреда и все още е в бокса. Спокойно може да се каже, че ако се завърне на пистата, целта му ще бъде само да завърши.
Sisi 1914 написа:Посветих 1 кючек, на футболистите на Левски!
Sisi 1914 написа:Кашчей, не ми лази по-нервичките!
Re: "24 часа на Льо Ман" 2010
Половината състезание вече мина.
Проблемите за Пежо продължават, като частниците от Тийм Орека Матмут #4 влязоха в бокса по неясни причини и престояха там доста време. Това им костваше временното второ място в генералното класиране и сега отборът се свлече на 7-мо място, изоставайки на 4 обиколки. От тези неприятности за Орека се възползва Астън Мартин Рейсинг #007 с автомобил Лола Астън Мартин, който вече се движи шести.
В останалите класове няма драми и размествания по върховете.
Стефан Саразен продължава да води уверено своето Пежо 908 ХДИ начело на колоната, като всички надежди на Пежо за победа са насочени към Тийм Пежо Тотал #2.
Проблемите за Пежо продължават, като частниците от Тийм Орека Матмут #4 влязоха в бокса по неясни причини и престояха там доста време. Това им костваше временното второ място в генералното класиране и сега отборът се свлече на 7-мо място, изоставайки на 4 обиколки. От тези неприятности за Орека се възползва Астън Мартин Рейсинг #007 с автомобил Лола Астън Мартин, който вече се движи шести.
В останалите класове няма драми и размествания по върховете.
Стефан Саразен продължава да води уверено своето Пежо 908 ХДИ начело на колоната, като всички надежди на Пежо за победа са насочени към Тийм Пежо Тотал #2.
Sisi 1914 написа:Посветих 1 кючек, на футболистите на Левски!
Sisi 1914 написа:Кашчей, не ми лази по-нервичките!
Re: "24 часа на Льо Ман" 2010
сам си коментираш сътезание което явно никой не го интересува




По добре с корем от бира , от колкото с гърбица от работа
- Бижутера
- Мнения: 28384
- Регистриран на: 16 окт 2008 20:58
- Skype: sinishampioni
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: "24 часа на Льо Ман" 2010
rugby_man написа:сам си коментираш сътезание което явно никой не го интересува![]()
![]()
ти ше каеш.
вчера гледах малко, ама от това световно човек не може да си пусне нищо друго

Hoffe, Hoffe! Wir sind Hoffe!
1899 Hoffenheim.
Wir kämpfen, siegen, geben niemals auf,
super Hoffe TSG!
Hoffe, Hoffe! Wir sind Hoffe!
In den Farben Blau und Weiß
1899 Superhoffenheim
Nur damit es jeder weiß!
1899 Hoffenheim.
Wir kämpfen, siegen, geben niemals auf,
super Hoffe TSG!
Hoffe, Hoffe! Wir sind Hoffe!
In den Farben Blau und Weiß
1899 Superhoffenheim
Nur damit es jeder weiß!
Re: "24 часа на Льо Ман" 2010
@rugby_man
Ами състезанието е едно от най-престижните в атомобилния свят, па си викам, чакай да пусна темичка и за него, пък който иска да пише.
Та, така. За тези 5 часа, през които съм спал, се е случило и може би решаващото за крайния изход. Крайно несигурните Пежа (за които и съм) през тази година, дадоха и последната си жертва, останала да се бори за победата. Малко след 8 часа сутринта, водещото с цели 2 обиколки Тийм Пежо Тотал #2, получи повреда в двигателя си, предаде първите две позиции на хитрите лисици от Ауди и в момента се влачи на 19-та позиция на цели 50 обиколки от първото място Ауди Спорт Норт Америка #9 с автомобил Ауди Р15 ТДИ.
Голям провал наистина за заводските машини на Пежо, понеже през последните дни те са много по-бързи от Ауди.
В класовете ЛМП2 и ГТ1 нямаме промени в класирането, но в ГТ2 водач вече е Тийм Фалбермайр Протон #77 с автомобил Порше 997 ГТ3 РСР, който е минал пред ферарито на Ханкоок Тийм #89. Разочарованието за Ферари е пълно в момента, след като борещият се за подиум АФ Корс СРЛ # 95 с Ферари Ф430 ГТ излетя в чакъла и се заби в предпазните стени. Точно по това време пилотът на смяна беше Джанкарло Физикела. Интересното е, че за този отбор кара и Жан Алези.
В момента сме на 317-тата обиколка или навлезли в 20-тия час на състезанието.
Ами състезанието е едно от най-престижните в атомобилния свят, па си викам, чакай да пусна темичка и за него, пък който иска да пише.

Та, така. За тези 5 часа, през които съм спал, се е случило и може би решаващото за крайния изход. Крайно несигурните Пежа (за които и съм) през тази година, дадоха и последната си жертва, останала да се бори за победата. Малко след 8 часа сутринта, водещото с цели 2 обиколки Тийм Пежо Тотал #2, получи повреда в двигателя си, предаде първите две позиции на хитрите лисици от Ауди и в момента се влачи на 19-та позиция на цели 50 обиколки от първото място Ауди Спорт Норт Америка #9 с автомобил Ауди Р15 ТДИ.
Голям провал наистина за заводските машини на Пежо, понеже през последните дни те са много по-бързи от Ауди.
В класовете ЛМП2 и ГТ1 нямаме промени в класирането, но в ГТ2 водач вече е Тийм Фалбермайр Протон #77 с автомобил Порше 997 ГТ3 РСР, който е минал пред ферарито на Ханкоок Тийм #89. Разочарованието за Ферари е пълно в момента, след като борещият се за подиум АФ Корс СРЛ # 95 с Ферари Ф430 ГТ излетя в чакъла и се заби в предпазните стени. Точно по това време пилотът на смяна беше Джанкарло Физикела. Интересното е, че за този отбор кара и Жан Алези.
В момента сме на 317-тата обиколка или навлезли в 20-тия час на състезанието.
Sisi 1914 написа:Посветих 1 кючек, на футболистите на Левски!
Sisi 1914 написа:Кашчей, не ми лази по-нервичките!
Re: "24 часа на Льо Ман" 2010
Ауди Спорт Тийм Жост #8, движещ се на второ място изпусна завой и се удари в предпазните стени!
Това отваря второто място за Тийм Пежо Тотал #1 и поставя под сериозен натиск, движещите се без проблеми до момента прототипи на Ауди. Всичко е в ръцете на Александър Вурц.
Това отваря второто място за Тийм Пежо Тотал #1 и поставя под сериозен натиск, движещите се без проблеми до момента прототипи на Ауди. Всичко е в ръцете на Александър Вурц.
Sisi 1914 написа:Посветих 1 кючек, на футболистите на Левски!
Sisi 1914 написа:Кашчей, не ми лази по-нервичките!
Re: "24 часа на Льо Ман" 2010
В невероятна битка прототип до прототип, Вурц изпревари току-що Ауди Спорт Тийм Жост #8 и вече се движи втори със своето Тийм Пежо Тотал #1!
Остават малко повече от 3 часа до финала и битката за първото място ще е страхотна.
Остават малко повече от 3 часа до финала и битката за първото място ще е страхотна.
Sisi 1914 написа:Посветих 1 кючек, на футболистите на Левски!
Sisi 1914 написа:Кашчей, не ми лази по-нервичките!
Re: "24 часа на Льо Ман" 2010
не споря с теб ,знам историята на състезанието и е за уважение това дето правят тимовете и екипите в него . Аз харесвам автомобилни състезания с нетърпение чакам довечера Формула 1 от Канада , но това не мога да го следя загледах го нощес но някак си не ме грабва
По добре с корем от бира , от колкото с гърбица от работа
Re: "24 часа на Льо Ман" 2010
Разбираемо е. Все пак битката е 24 часа и се иска търпение да видиш крайния победител.
Иначе това издание завърши с тотална излагация на Пежо. Всичките им прототипи в крайна сметка отпаднаха по една или друга причина и предадоха победата на по-бавните, но пък сигурни прототипи на Ауди.
Последната надежда за нещо повече си замина с отпадането на Тийм Пежо Тотал #1. Два часа преди финала започна да изтича масло и прототипът трябваше да се прибере в бокса. Мисля си, че в следващите дни в Пежо ще падне сериозно разследване за този грандиозен провал. И може би за следващата година ще изберат по-малката скорост, за сметка на издръжливостта. Това, на което заложиха от Ауди за това издание на "24 часа на Льо Ман".
Ето и победителите по класове:
ЛМП1 и победител в генералното класиране: Ауди Спорт Норт Америка #9
ЛМП2: Страка Рейсинг #42 с прототип ХПД АРЕКС
ГТ1: Ларбре Компетишън #50 с прототип Салеен С7Р
ГТ2: Тийм Фелбермайр Протон #77 с автомобил Порше 997 ГТ3
Иначе това издание завърши с тотална излагация на Пежо. Всичките им прототипи в крайна сметка отпаднаха по една или друга причина и предадоха победата на по-бавните, но пък сигурни прототипи на Ауди.
Последната надежда за нещо повече си замина с отпадането на Тийм Пежо Тотал #1. Два часа преди финала започна да изтича масло и прототипът трябваше да се прибере в бокса. Мисля си, че в следващите дни в Пежо ще падне сериозно разследване за този грандиозен провал. И може би за следващата година ще изберат по-малката скорост, за сметка на издръжливостта. Това, на което заложиха от Ауди за това издание на "24 часа на Льо Ман".
Ето и победителите по класове:
ЛМП1 и победител в генералното класиране: Ауди Спорт Норт Америка #9
ЛМП2: Страка Рейсинг #42 с прототип ХПД АРЕКС
ГТ1: Ларбре Компетишън #50 с прототип Салеен С7Р
ГТ2: Тийм Фелбермайр Протон #77 с автомобил Порше 997 ГТ3
Sisi 1914 написа:Посветих 1 кючек, на футболистите на Левски!
Sisi 1914 написа:Кашчей, не ми лази по-нервичките!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост