Проблеми с един от фаворитите за спечелване на клас ГТ Про Шевролет Корвет №74! Загубиха предна лява гума и сега са в бокса за отстраняване на проблема. Втори обаче се движи другият екипаж на Корвет Рейсинг - Шевролет Корвет №73.
---
Проблеми и с Моргън Джъд №24 в клас ЛМП2. Вече изостават на 24 обиколки в генералното и на близо 10 от първия в този клас, след много дълъг и продължаващ в момента престой в бокса.
---
Рутинно на пръв поглед посещение на бокса за Тойота №7 обаче се превърна в нова манипулация по шасито, след като бе избутано в гаража от механиците на отбора. Какво злощастно развитие на Льо Ман за Тойота след връщането им в маратонското състезание...
24 часа на Льо Ман - 16/17.06.2012
Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist
Re: 24 часа на Льо Ман - 16/17.06.2012
Sisi 1914 написа:Посветих 1 кючек, на футболистите на Левски!
Sisi 1914 написа:Кашчей, не ми лази по-нервичките!
Re: 24 часа на Льо Ман - 16/17.06.2012
Край, всичко свърши за Тойота Рейсинг! В първите часове на 17-ти юни след поредното посещение на бокса, от ръководството на отбора решиха да прекратят това пълно с разочарования състезание. Така японците успяха да бъдат равностойни на Ауди само до 6-тия час. Жалко, наистина...
Последна промяна от ehh на 17 юни 2012 13:44, променено общо 1 път.
Sisi 1914 написа:Посветих 1 кючек, на футболистите на Левски!
Sisi 1914 написа:Кашчей, не ми лази по-нервичките!
Re: 24 часа на Льо Ман - 16/17.06.2012
Слънцето изгря и по това време се тегли чертата за да се видят "оцелелите" от нощните часове. В ЛМП1 продължава битката между хибридните Е-Трон Куатро на Ауди №1 и №2. Разликата е малка и ще имаме все пак някаква интрига, как ще се реши тази чисто между вътрешна борба в Ауди. Чакахме опит от Лола Купе Тойота №4 и №5 да защитят донякъде името на Тойота, но след тъмната част от Льо Ман, пасивът им е нараснал на 8 обиколки.
При ЛМП2 ХПД Хонда №44 все още води, но тук ще имаме битка до последно, тъй като е преследван от цели три нисана.
ГТ Про: в най-оспорвания клас (може би) от началото на Льо Ман, нямаме и намек за това, кой може да спечели. Преди малко грешка на Астън Мартин №97 го изхвърли в чакъла и водачът отстъпи водачеството на Ферари №51, следвано от Ферари №59. За съжаление корветите с номера №73 и № 74 изглежда, че ще оставят на другите да определят кой да е първи в този клас. Много проблеми за двата отбора, като №74 седя доста време в бокса през тъмните часове.
ГТ Ам: изненадващо за ГТ класовете, тук имаме стабилно представяне и Порше 911 №67 продължава да води, следвано от Шевролет Корвет №50 на съвсем малка разлика. Битката тук изглежда ще бъде като за спринтово състезание до последните обиколки.
След малко навлизаме в 17-тия час на 80-тото издание на 24-те часа на Льо Ман.

Ауди №1 е в поредния рутинен бокс.
При ЛМП2 ХПД Хонда №44 все още води, но тук ще имаме битка до последно, тъй като е преследван от цели три нисана.
ГТ Про: в най-оспорвания клас (може би) от началото на Льо Ман, нямаме и намек за това, кой може да спечели. Преди малко грешка на Астън Мартин №97 го изхвърли в чакъла и водачът отстъпи водачеството на Ферари №51, следвано от Ферари №59. За съжаление корветите с номера №73 и № 74 изглежда, че ще оставят на другите да определят кой да е първи в този клас. Много проблеми за двата отбора, като №74 седя доста време в бокса през тъмните часове.
ГТ Ам: изненадващо за ГТ класовете, тук имаме стабилно представяне и Порше 911 №67 продължава да води, следвано от Шевролет Корвет №50 на съвсем малка разлика. Битката тук изглежда ще бъде като за спринтово състезание до последните обиколки.
След малко навлизаме в 17-тия час на 80-тото издание на 24-те часа на Льо Ман.

Ауди №1 е в поредния рутинен бокс.
Последна промяна от ehh на 17 юни 2012 13:44, променено общо 1 път.
Sisi 1914 написа:Посветих 1 кючек, на футболистите на Левски!
Sisi 1914 написа:Кашчей, не ми лази по-нервичките!
Re: 24 часа на Льо Ман - 16/17.06.2012
Остават ни малко повече от 3 часа до финала, отборите вече са на ръба, но трябва да дадат всичко от себе си и да продължат да натискат, защото по различните класове след 21 часа надпревара разликите са малки за подобно състезание.
Въпросът в най-висшия клас е вече не кое Ауди ще спечели - хибридното или олекотеното Е-Трон, а кой от двата хибридни прототипа на Ауди ще спечели, защото именно те са начело, с добра преднина пред останалите, но с малка разлика по между им. Ауди №1 изостава на 36сек (след над 320 обиколки!), но пък има и бокс повече от Ауди №2. Прототипът с двигател на Тойота Лола Купе №12 трябва да разчита на грешка на някое от аудитата с номера 3 и 4 пред себе си, за помили за подиум.
В клас ЛМП2 Хонда продължава да устисква водачеството, но е страхотно притискан от нисаните на Орека 03 с номера 46 и 49. И тук едва ли би могла да се направи прогноза. С много проблеми през нощта за съжаление нисаните на Лола Купе от отбора на Гълф Рейсинг Мидъл Ийст трябваше да се откажат. Симпатичните ирландци от Мърфи Прототайпс с машина на Нисан и шаси на Орека също напуснаха.
В клас ГТ Про въпросът е дали след 4 години Ферари ще успее отново да вземе победа. В момента Ферари 458 №51 води в класирането с екипаж Физикела, Бруни и Виландер, следван отново от екипаж с Ферари. На 3 обиколки изоставане на третото място е Астън Мартин №97. Голямо разочарование до момента са основният фаворит за този клас, много добре устроеният отбор на Корвет Рейсинг. След грешки през нощта най-доброто класиране до момента има Шевролет Корвет №73, който трябва да се надява на технически проблем на някое от фераритата или астън мартина пред него, за да види даже и подиум.
И поглед към последния клас ГТ Ам. Тук имаме жестока битка и след 21 часа пилотиране разликата между Шевролет Корвет №50 и Порше 911 №67 е едва 3 секунди! Много назад е Ферари 458 №57. Провал в този клас можем да запишем за Астън Мартин Рейсинг, след като техния автомобил Астън Мартин №99 успя да навърти само 31 обиколки.
Въпросът в най-висшия клас е вече не кое Ауди ще спечели - хибридното или олекотеното Е-Трон, а кой от двата хибридни прототипа на Ауди ще спечели, защото именно те са начело, с добра преднина пред останалите, но с малка разлика по между им. Ауди №1 изостава на 36сек (след над 320 обиколки!), но пък има и бокс повече от Ауди №2. Прототипът с двигател на Тойота Лола Купе №12 трябва да разчита на грешка на някое от аудитата с номера 3 и 4 пред себе си, за помили за подиум.
В клас ЛМП2 Хонда продължава да устисква водачеството, но е страхотно притискан от нисаните на Орека 03 с номера 46 и 49. И тук едва ли би могла да се направи прогноза. С много проблеми през нощта за съжаление нисаните на Лола Купе от отбора на Гълф Рейсинг Мидъл Ийст трябваше да се откажат. Симпатичните ирландци от Мърфи Прототайпс с машина на Нисан и шаси на Орека също напуснаха.
В клас ГТ Про въпросът е дали след 4 години Ферари ще успее отново да вземе победа. В момента Ферари 458 №51 води в класирането с екипаж Физикела, Бруни и Виландер, следван отново от екипаж с Ферари. На 3 обиколки изоставане на третото място е Астън Мартин №97. Голямо разочарование до момента са основният фаворит за този клас, много добре устроеният отбор на Корвет Рейсинг. След грешки през нощта най-доброто класиране до момента има Шевролет Корвет №73, който трябва да се надява на технически проблем на някое от фераритата или астън мартина пред него, за да види даже и подиум.
И поглед към последния клас ГТ Ам. Тук имаме жестока битка и след 21 часа пилотиране разликата между Шевролет Корвет №50 и Порше 911 №67 е едва 3 секунди! Много назад е Ферари 458 №57. Провал в този клас можем да запишем за Астън Мартин Рейсинг, след като техния автомобил Астън Мартин №99 успя да навърти само 31 обиколки.
Sisi 1914 написа:Посветих 1 кючек, на футболистите на Левски!
Sisi 1914 написа:Кашчей, не ми лази по-нервичките!
Re: 24 часа на Льо Ман - 16/17.06.2012
Ауди №1 се завъртя на влизане в бокса! Ще следим резултатите до колко това ще се отрази на генералното класиране.


Sisi 1914 написа:Посветих 1 кючек, на футболистите на Левски!
Sisi 1914 написа:Кашчей, не ми лази по-нервичките!
Re: 24 часа на Льо Ман - 16/17.06.2012
Какви моменти отново на Льо Ман, които затвърждават мнението, че въпреки, че състезанието е 24 часа, не бива да се пропуска нищо от него.
Започваме с Ауди №3, същото това, което Дюма удари на излизане от един завой още в 5-тия час. Инцидентът с Жене беше абсолютно идентичен - същото място, същата грешка, същите щети. Това срина Ауди №3 на 5-то място, а пред него мина Лола Купе Тойота №12 и надежди на Рибелиън Рейсинг в оставащите часове до края!
По-лек инцидент, но определено може би и решаващ за крайното класиране, претърпя Ауди №2, след като на един бърз завой МакНиш не успя да овладее автомобила и се закачи с мантинелите. Без пробеми с окачването, но без предница, той се прибва в бокса за отстраняване на проблемите, където изгуби 9 минути.
Състезанието до този момент бе зад кола за сигурност и току бе рестартирано.
Започваме с Ауди №3, същото това, което Дюма удари на излизане от един завой още в 5-тия час. Инцидентът с Жене беше абсолютно идентичен - същото място, същата грешка, същите щети. Това срина Ауди №3 на 5-то място, а пред него мина Лола Купе Тойота №12 и надежди на Рибелиън Рейсинг в оставащите часове до края!
По-лек инцидент, но определено може би и решаващ за крайното класиране, претърпя Ауди №2, след като на един бърз завой МакНиш не успя да овладее автомобила и се закачи с мантинелите. Без пробеми с окачването, но без предница, той се прибва в бокса за отстраняване на проблемите, където изгуби 9 минути.
Състезанието до този момент бе зад кола за сигурност и току бе рестартирано.
Sisi 1914 написа:Посветих 1 кючек, на футболистите на Левски!
Sisi 1914 написа:Кашчей, не ми лази по-нервичките!
Re: 24 часа на Льо Ман - 16/17.06.2012
Sisi 1914 написа:Посветих 1 кючек, на футболистите на Левски!
Sisi 1914 написа:Кашчей, не ми лази по-нервичките!
Re: 24 часа на Льо Ман - 16/17.06.2012
По-малко от час до края на 80-ия Льо Ман и картинката изглежда почти ясна. Директорите на отборите вече се застраховат от евентуални грешки при борба между два автомобила от един екип, като спускат "препоръки" към своите пилоти да не предприемат атаки. Ауди №1 лети към победата с перфектно състезание; Ферари ще спечели за първи път класова битка в Льо Ман от 4 години насам, водейки убедително в ГТ Про; при ГТ Ам ще наблюдаваме битка до последната минута между Порше и Шевролет Корвет, а при ЛМП2 ХПД Хонда, ако не прави грешки, ще победи двата силни нисана на Тирие Рейсинг и Пеком Рейсинг.
Финалът на състезанието ще бъде по Евроспорт.
---

Силните корвети №73 и №74 разочароваха в ролята си основен кандидат за първото място в ГТ Про.
Финалът на състезанието ще бъде по Евроспорт.
---

Силните корвети №73 и №74 разочароваха в ролята си основен кандидат за първото място в ГТ Про.
Sisi 1914 написа:Посветих 1 кючек, на футболистите на Левски!
Sisi 1914 написа:Кашчей, не ми лази по-нервичките!
Re: 24 часа на Льо Ман - 16/17.06.2012
По-малко от 3сек между Порше 911 №67 и Шевролет Корвет №50 в клас ГТ Ам! Дано ни показват точно тази битка до края, а не парадния ход на Ауди №1 до финала.
Sisi 1914 написа:Посветих 1 кючек, на футболистите на Левски!
Sisi 1914 написа:Кашчей, не ми лази по-нервичките!
Re: 24 часа на Льо Ман - 16/17.06.2012
Какво нещастие за почти перфектното Порше 911№67! Беше буквално изядено от опитния Лами с неговия Шевролет Корвет №50 в битката за първото място в ГТ Ам и в момента даже изостава на над 20сек. Е, в последните минути на Льо Ман бе решената битката в един от класовете.
Sisi 1914 написа:Посветих 1 кючек, на футболистите на Левски!
Sisi 1914 написа:Кашчей, не ми лази по-нервичките!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост