dan71 написа:NEFTOCHIMIK 1962 написа:Добре,хайде и аз да Ви питам нещо: Играч изпълнява дузпа-бие към вратата,топката удря гредата и пак се връща при него,той отново бие и вкарва топката във вратата. Какво отсъжда съдията в този случай?
Непряк свободен удар - играе два пъти с топката
Правилно.
The penalty kicker must not play the ball again until it has touched another player. (The kicker may play the ball a second time if the ball rebounds off the keeper, not if the ball rebounds directly off the goal frame without having touched another player.)