Третият в Алфа-та на Гунди
Модератори: paceto, Irish stout, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist, Udoji90
- NEFTOCHIMIK 1962
- Мнения: 1557
- Регистриран на: 01 апр 2010 00:20
- Местоположение: Burgas
- Контакти:
Третият в Алфа-та на Гунди
Здравейте! Искам да повдигна една тема която винаги ме е вълнувала,и до сега има един факт който остава забулен в мистерия. За катастрофата на Витиня на 30 юни 1971 г при която загиват двама от най-големите футболисти на България, Георги Аспарухов и Никола Котков се е изписало доста. Но не знам какво е станало с третия човек в колата,който двамата са взели на стоп. Установена ли е самоличноста му,на място ли е загинал.от къде е? Има и други въпроси които се пораждат. Колата е обвита в пламъци,и е смачкана но в предната част. Този човек е седял отзад.Не се ли е опитал да излезе,като счупи задното стъкло,не е ли викал за помощ?! Въпреки че скороста е била над 100 км/ч все пак Гунди оставя над 30 метра следи от спирачки на асфалта,и се предполага че скороста с която се забива Алфа Ромео-то в ЗиЛ-а е вече доста по-ниска. Задната част на колата е видимо здрава и е логично да се предположи че човека отзад е останал жив при удара,и явно е изгорял в колата от възникналия пожар.Знае ли се нещо изобщо за този човек?
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... ny9fY#t=7s "Името на НЕФТОХИМИК е такова, че и на малки вратички да играем и срещу майките и бащите си да играем, пак ще играем за победа!" - Димчо Ненов.
Re: Третият в Алфа-та на Гунди
46 годишна история.Нека не ровим кокалите на умрелите.Да бе мирно стояло,не би чудо видяло




- Captain Stottlemeyer
- Мнения: 9979
- Регистриран на: 02 окт 2009 16:25
Re: Третият в Алфа-та на Гунди
sandi74 написа:46 годишна история.Нека не ровим кокалите на умрелите.Да бе мирно стояло,не би чудо видяло![]()
![]()
С първото изречение съм напълно съгласен.


"Има една страна България и в тази страна България има един отбор „Левски”. В този отбор съм се родил, в този отбор ще умра!" Георги АСПАРУХОВ
Re: Третият в Алфа-та на Гунди
NEFTOCHIMIK 1962 написа:Здравейте! Искам да повдигна една тема която винаги ме е вълнувала,и до сега има един факт който остава забулен в мистерия. За катастрофата на Витиня на 30 юни 1971 г при която загиват двама от най-големите футболисти на България, Георги Аспарухов и Никола Котков се е изписало доста. Но не знам какво е станало с третия човек в колата,който двамата са взели на стоп. Установена ли е самоличноста му,на място ли е загинал.от къде е? Има и други въпроси които се пораждат. Колата е обвита в пламъци,и е смачкана но в предната част. Този човек е седял отзад.Не се ли е опитал да излезе,като счупи задното стъкло,не е ли викал за помощ?! Въпреки че скороста е била над 100 км/ч все пак Гунди оставя над 30 метра следи от спирачки на асфалта,и се предполага че скороста с която се забива Алфа Ромео-то в ЗиЛ-а е вече доста по-ниска. Задната част на колата е видимо здрава и е логично да се предположи че човека отзад е останал жив при удара,и явно е изгорял в колата от възникналия пожар.Знае ли се нещо изобщо за този човек?
Петър Каменов, също загинал.
Поне това бе новината, която чичко Филипов съобщи в По света и у нас на втория или третия ден след катастрофата. Бях мъничък, но мисля, че не греша в нищо от горенаписаното.
Валентин Михов: Играта на Локо срещу Тотнъм е гордост за българския футбол!
- 7 е добро число
- Мнения: 797
- Регистриран на: 26 юли 2014 23:03
- Skype: Припознавач от 9 сеп. 2016 г.
- Местоположение: село Микре
Re: Третият в Алфа-та на Гунди
Има доста изписано , но никъде не се споменава какъв модел е Алфа-та .
Някой дали знае нещо ?
Някой дали знае нещо ?
[center]През 1921 год. е основан отборът „Хисаря“, докато не бива прекръстен на :
„Христо Кърпачев“- 1957 г.
ФК „Осъм“- 1979 г.
Лекс и Ловеч- 1994/95 г.
Литекс - 1996 г.
Цска тире София (София) - 2016 г .
[/center]
„Христо Кърпачев“- 1957 г.
ФК „Осъм“- 1979 г.
Лекс и Ловеч- 1994/95 г.
Литекс - 1996 г.
Цска тире София (София) - 2016 г .

Re: Третият в Алфа-та на Гунди
7 е добро число написа:Има доста изписано , но никъде не се споменава какъв модел е Алфа-та .
Някой дали знае нещо ?
Е как така да не се споменава?! Моделът е „Alfa Romeo Giulia GT“, а за де не пита случайно някой с какъв регистрационен номер е, ще кажа отсега - СГ 9999, цветът е бежов.
[offtopic]
[/offtopic]
ludnicaaa написа:Тоя ми скапа деня закво ми беше да чета тва интервю тъкмо свикнах с мисълта че сме ЦСКА тоя ся да ми каже че сме Литекс

Re: Третият в Алфа-та на Гунди
Тогава се говореше, че Гунди е качил попътен човек в колата си и той също е загинал при инцидента, даже се даваха някакви описания...
130 км./час скорост, от днешна гледна точка, а и от възможностите на Алфата на Аспарухов, са нещо банално и не би следвало да са повод за толкова тежък инцидент, дори в хендеците на Витиня.
Поуката е другаде, ако трябва да я търсим - нито пътя, нито реакцията, културата и дисциплината на шофьора на пресичащия камион, нито пък шофьорските умения на Гунди (по лични наблюдения - колебливи) са били на нивото на динамичните качества на колата. Тя просто се е оказала стъкларския магазин за слона на тогавашната ни действителност, но е вкарана по т. нар. втори начин, използвайки разни "вратички" в закона - за да си начешем мераците.
И днес това е в сила, големите автомобили на съвремието са с впечатляващи опции за сигурност, но все пак са оптимизирани за условията в страни, които, по факторите на катастрофата на Аспарухов, а и по ред други, са далеч по-оптимизирани от нашите.
Съдбата на третия в колата на Гунди е нарицателна за това доколко да се доверяваме на видимостта за благополучие и значимост и доколко да се доверяваме на благоприятните възможности, които те ни предлагат - в условията на псевдо - модерна България!
130 км./час скорост, от днешна гледна точка, а и от възможностите на Алфата на Аспарухов, са нещо банално и не би следвало да са повод за толкова тежък инцидент, дори в хендеците на Витиня.
Поуката е другаде, ако трябва да я търсим - нито пътя, нито реакцията, културата и дисциплината на шофьора на пресичащия камион, нито пък шофьорските умения на Гунди (по лични наблюдения - колебливи) са били на нивото на динамичните качества на колата. Тя просто се е оказала стъкларския магазин за слона на тогавашната ни действителност, но е вкарана по т. нар. втори начин, използвайки разни "вратички" в закона - за да си начешем мераците.
И днес това е в сила, големите автомобили на съвремието са с впечатляващи опции за сигурност, но все пак са оптимизирани за условията в страни, които, по факторите на катастрофата на Аспарухов, а и по ред други, са далеч по-оптимизирани от нашите.
Съдбата на третия в колата на Гунди е нарицателна за това доколко да се доверяваме на видимостта за благополучие и значимост и доколко да се доверяваме на благоприятните възможности, които те ни предлагат - в условията на псевдо - модерна България!
Re: Третият в Алфа-та на Гунди
g3_ev2 написа:Тогава се говореше, че Гунди е качил попътен човек в колата си и той също е загинал при инцидента, даже се даваха някакви описания...
130 км./час скорост, от днешна гледна точка, а и от възможностите на Алфата на Аспарухов, са нещо банално и не би следвало да са повод за толкова тежък инцидент, дори в хендеците на Витиня.
Поуката е другаде, ако трябва да я търсим - нито пътя, нито реакцията, културата и дисциплината на шофьора на пресичащия камион, нито пък шофьорските умения на Гунди (по лични наблюдения - колебливи) са били на нивото на динамичните качества на колата. Тя просто се е оказала стъкларския магазин за слона на тогавашната ни действителност, но е вкарана по т. нар. втори начин, използвайки разни "вратички" в закона - за да си начешем мераците.
И днес това е в сила, големите автомобили на съвремието са с впечатляващи опции за сигурност, но все пак са оптимизирани за условията в страни, които, по факторите на катастрофата на Аспарухов, а и по ред други, са далеч по-оптимизирани от нашите.
Съдбата на третия в колата на Гунди е нарицателна за това доколко да се доверяваме на видимостта за благополучие и значимост и доколко да се доверяваме на благоприятните възможности, които те ни предлагат - в условията на псевдо - модерна България!
Извинявaй приятелю, но много често пътувaм по пътя София-Ботевгрaд, нaистинa, след 1987 г. и по мaгистрaлaтa, но често ни отбивaт по стaрия път, зaрaди рaзни ремонти. Тa, дa кaрaш със 130 км/ч по стaрия път, особено 1971 г. си е истинско сaмоубийство!!! - не искaм дa припомням други изнесени фaкти, зa "прaзнувaне" нa Гунди и Котков, още преди прaзнувaнето, зa което сa били тгръгнaли...
Тa, по мaгистрaлaтa си кaрaм и със 160 км/ч...нaд тaзи скорост, вътрешното ми AЗ, кaзвa СТОП!
A по стaрия път, дори при спускaнето от Витиня, не повече от 90-100 км/ч!!! - a съм човек с котешки рефлекси и не случaйно бяx много добър врaтaр

И не е добре дa кaзвaш зa третия, че едвa ли не се е подлъгaл по колaтa, че дa се кaчи при тяx! - ти, пътувaл ли си нa стоп?
Aз, 5 години кaто студент в Пловдив, обикновено съм изминaвaл рaзстоянието София - Пловдив и обрaтно, нa стоп! - 80-те години, aвтостопa беше много рaзпрострaнен в Бългaрия. Тa кaчвaл съм се нa който спре!!! - без рaзни избори, особено нa мaгистрaлa "Трaкия"...И нaй-често нa турски ТИРове, зaщото тези момчетa спирaxa нaй-често! - е ся...дa не се кaчвaм, по исторически причини ли?


Понеже се видя че не можем да станем французи, махам Марсилезата. В Ориента си е по-добре, нали?
Върни се в “Футбол - България”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост