ivo55 написа:Колега Марков, защо трябва да ни запознавате от какво нямате представа и какво ви е подозрително. Ако нямате какво да добавите относно "Магията ЦСКА", защо серете по форумите и по-конкретно в този . Това не е ли спам?
Все едно аз да Ви кажа колко ми е подозрително, че така наречените "отцепници" дума не обелвате срещу Антибиотик и Властелина на нощните поточни линии за шарени хапчета, транспортирани по море за Азия и Западна Европа ..., а от миналата година и през вече неговото (отново подарено от държавата) летище Горна Оряховица. Летище, за което вероятно не си и чувал ... Много ми е подозрително някак си... ти да си отварял наскоро аптека? Мхм?
Написал си абсолютни глупости. Едва ли има в този форум човек ,който е писам повече срещу БМФ и приватизацията му. Но си написал глупости. БМФ на Домусчиеви има само бълкери( кораби за пренос на насипни товари) този тип кораби не са подходящи за контрабандна дейност още по-малко с написаните от теб субстанции. Товара са разтоварва грубо казано с кранове и в общия случай се товари и разтоварва от пристанищни бригади ,а не от екипажа. Второ БМФ са само превозвачи ,параходството няма отношение към товара. Образно казано компанията Х наема примерно кораба "Хемус" да му пренесе 35000 т насипен товар(примерно жито) от Констанца до Виго плаща си наема по договора и кораба му пренася товара. Кораби на БМФ много рядко се товарят или разтоварват в български пристанища.
За контрабанда по-удобни са контенерите и контейнеровозите-БМФ нямат такива кораби.
Трето след 01.07.2004 влезна в сила ISPS code и пристанищата са едно от най-добре охраняваните места и контабандата с кораби много се затруднява. Един от проблемите с корабите ,че морето е равно и няма къде да се скриеш в него и едно евентуално претоварване в открито море от един кораб на друг почти моментално ще бъде засечено от сателит. А пристанищата се охраняват достатъчно страого осбено в Западна Европа и Близкия Изток.