SONY с жест към децата на пловдивския любимец
Публикувано: 18 яну 2013 13:01
				
				SONY подари на Локо 340 топки "Адидас"
Детско-юношеската школа на Локомотив направи поредната си смела стъпка напред, похвалиха се от черно-белия фенклуб. От днес за учебно-тренировъчния процес на Лаута на разположение са 340 топки Аdidas Capitano Replica, предоставени безвъзмездно от технологичния гигант “Sony Mobile”, представляван от софийската ПР и рекламна агенция „Брокс Вижън”.
Дарението пристига като част от кампания на “Sony Mobile” за подпомагане на детски школи и футболни училища в София и страната.
Подаръкът бе приет от директора на ДЮШ на Локо (Пд) Георги Фиданов, а благодарността на феновете бе предадена на агенцията от председателя на фенклуба Коце Славов. С пожеланията за бъдещо сътрудничество „Брокс Вижън” получи и черно-бяла фланелка в рамка с логото на фирмата. От агенцията обещаха да предадат заслужената благодарност и признателност към „Sony Mobile”, с чийто топки ще се подготвя школата на Лаута.
Освен 340 броя топки в стандартен размер (№5), в Пловдив пристигнаха и 50 броя малки бутикови топки (№0) за радост на бъдещите футболни звезди.
По груби сметки стойността на дарението надхвърля 10 хиляди лева.
Благодарим на SONY за този благороден жест към децата на Пловдив, както и на Боян, който е в основата на заслугата черно-белите лъвчета да ритат с нови топки на Аdidas
			Детско-юношеската школа на Локомотив направи поредната си смела стъпка напред, похвалиха се от черно-белия фенклуб. От днес за учебно-тренировъчния процес на Лаута на разположение са 340 топки Аdidas Capitano Replica, предоставени безвъзмездно от технологичния гигант “Sony Mobile”, представляван от софийската ПР и рекламна агенция „Брокс Вижън”.
Дарението пристига като част от кампания на “Sony Mobile” за подпомагане на детски школи и футболни училища в София и страната.
Подаръкът бе приет от директора на ДЮШ на Локо (Пд) Георги Фиданов, а благодарността на феновете бе предадена на агенцията от председателя на фенклуба Коце Славов. С пожеланията за бъдещо сътрудничество „Брокс Вижън” получи и черно-бяла фланелка в рамка с логото на фирмата. От агенцията обещаха да предадат заслужената благодарност и признателност към „Sony Mobile”, с чийто топки ще се подготвя школата на Лаута.
Освен 340 броя топки в стандартен размер (№5), в Пловдив пристигнаха и 50 броя малки бутикови топки (№0) за радост на бъдещите футболни звезди.
По груби сметки стойността на дарението надхвърля 10 хиляди лева.
Благодарим на SONY за този благороден жест към децата на Пловдив, както и на Боян, който е в основата на заслугата черно-белите лъвчета да ритат с нови топки на Аdidas
