Ливърпул маха легендарния Carlsberg заради 80 милиона
Публикувано: 13 сеп 2009 21:39
Ливърпул ще се раздели с датския производител на бира "Carlsberg" превърнал се в един от символите на клуба след 17-годишно сътрудничество. Това стана ясно, след като мърсисайдци подписаха нов договор за реклама на фланелките си на стойност 80 милиона английски лири за период от 4 години с банката Standard Chartered. Ноавта сделка на "червените" ще изравни рекорда за най-голям спонсорски договор поставен от Манчестър Юнайтед преди няколко месеца, когато "червените дяволи" парафираха с AON Corp.
Сделката със Standard Chartered е първата голяма победа на новия изпълнителен директор на Ливърпул Йън Айре, който замени предишния бос на мърсисайдци Рик Пари през това лято. Именно Пари бе обвиняван от феновете, че не взима достатъчно пари от Carlsberg, който плащаше по 7.2 милиона английски лири годишно на Ливърпул. Датчаните категорично отказаха да платят 20-те милиона на година, които Ливърпул им поставиха като условие да продължат дългогодишното си сътрудничество. Освен това "червените" не можеха да навлязат достатъчно стабилно на пазара в Азия, тъй като в много страни от Далечния Изток е забранена рекламата на алкохол.
Сделката със Standard Chartered е първата голяма победа на новия изпълнителен директор на Ливърпул Йън Айре, който замени предишния бос на мърсисайдци Рик Пари през това лято. Именно Пари бе обвиняван от феновете, че не взима достатъчно пари от Carlsberg, който плащаше по 7.2 милиона английски лири годишно на Ливърпул. Датчаните категорично отказаха да платят 20-те милиона на година, които Ливърпул им поставиха като условие да продължат дългогодишното си сътрудничество. Освен това "червените" не можеха да навлязат достатъчно стабилно на пазара в Азия, тъй като в много страни от Далечния Изток е забранена рекламата на алкохол.