Гриша Ганчев почна преговори с Бербатов

Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, Madridist

Потребителски аватар
rugby_man
Мнения: 300
Регистриран на: 23 ное 2008 10:34
Местоположение: София
Контакти:

Re: Гриша Ганчев почна преговори с Бербатов

Мнениеот rugby_man » 17 яну 2011 09:42

hgfgvh написа:Според мен много, много добра новина, дано всичко да е както трябва, на мен лично florid ми хареса и ми прилича на Toyota Corolla или Uaris, джипчето също ми хареса, като цяло нещата са много хубави, само дано да не се развалят, защото ние Българите сме царе в това да проваляме хубавите неща, не знам дали всички знаят, но в миналото Рено са имали завод тук и са произвеждали коли, но ние понеже сме големи тарикати сме решили да побългарим малко колата и от Рено се е казвала БУЛГАРрено, аз лично съм виждал такъв модел и тогава хората от Рено просто са спрели всичко със завода и ето сега Румънците, защо произвеждат Дачия.... Така че пожелавам искрено успех на Гришата, показва че е сериозен бизнесмен и дано скоро да купуваме Български нови коли за 8000 лв!!!

Аз имам друга информация за тази разработка с Рено , доколкото знам договора е бил да се произвеждат модели само за българския пазар първите години и е бил нарушен от наша страна , но да не влизаме в дебати , новината е страхотна особенно за хората от района който ще имат възможност за работа и развитие .Надявам се да доживеем и да караме и ния нови коли
По добре с корем от бира , от колкото с гърбица от работа

honda
Мнения: 4893
Регистриран на: 23 ное 2008 12:48
Контакти:

Re: Гриша Ганчев почна преговори с Бербатов

Мнениеот honda » 17 яну 2011 09:45

Първо най-искрено пожелавам успех на начинанието. Бих поздравил всеки ,които се опитва да произвежда каквото и да е в България ,било то и игли,а какво остава за леки коли.
Но ще спомена ,моето мнение,като човек ,който близо 10 години се е занимавал с транспортиране на коли от Източна Азия (основно от Япония) до Европа. Не искам да прозвуча като прекален песимист но на мен начинанието ми изглежда като мътрво родено дете или поредния опит за пране на пари. Защо?
1. Моето мнение е че с 200 млн евро автомобилопроизводство не се прави- страшно малко е , приблизително толкова струват само корабите който ще обслужват процеса за производството на 50 хил автомобила. За справка годишния оборот на Тойота е около 200млрд долара.
2. Лично според мен мястото на завод за автомобили близо до Ловеч не е много удачно избрано. Моите наблюдения са ,че заводи за автомобили се правят на брега на морето в непосредствена близост до съответния пристанищен терминал- Аз лично съм бил на подобни заводи на Хюндай и Тойота съответно в Улсан и Тойохаши - и двата са разположени на практика на пристанището . Просто така или иначе голямя част от заготовките се доставят по вода ,а готовата продукция се експедира също по вода . и ако завода е на пристанището просто не се правят разходи за транспорт от пристанище до завод и от завод до пристанище.
3. Надявам се цената да бъде наистина 8000 лв,но ако не е на цена по-ниска от себестойността се съмнявам. Само превоза на една кола от Източна Азия(Корея,Китай, Япония) до Европа струва около 2000 долара за кола- това са цени за превоз със специализирани кораби (каркериери) до най-близките до България терминали - Деринже, Истамбул(Турция) или Пирея(Гърция) в България няма специализиран терминал ,който може да приеме презокеански каркериер. Нещо ,което допълнително оскъпява крайния продукт.Ако се пренасят с контейнери-нещо което най-вероятно ще се прави в нашия случай разходите са по-големи. Преди време един от най-големите японски автомобилопроизводители искаше да строи завод в България със седмично производство около 4000 автомобила ,но се отказа поради причината ,че в България няма пристанище ,което да може да приема големи контейнеровози над 6000TEU и големи каркериери за над 5000коли.
4. Знам за няколко опита да се строят китайски автомобили в Европа единия от които (в Ширнес-Великобритания) доста голям,но засега не са много удачни поради високата стойност на транспорта и китайските автомобили губят част от най-важното си предимство цената. Понеже цената на превоз е една и съща и за японски и за корейски и за китайски автомобили да оставим настрана,че японците и корейците използват свой флот.

Потребителски аватар
Кролик
Мнения: 1996
Регистриран на: 26 сеп 2010 18:44
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Гриша Ганчев почна преговори с Бербатов

Мнениеот Кролик » 17 яну 2011 10:03

Приветствам всякакво производство в Бг. Дано Гриша Ганчев дълго развива този бизнес.

Honda, имам само 2 забележки по твоето мнение:
1. Българските пристанища могат да приемат CarCarrier-и. Това вече е правено в п-ще Варна Запад. Daewoo внасяха в Бг техни автомобили с Wallenius Wilhemsen и HÖEGH AUTOLINERS GMBH. На територията на порта имаше магазия, в която се разглобавяха на 12 (ако не се лъжа) основни части, пълнеха се в контейнери и се изнасяха за Русия, като резервни части на които не се плащаха или поне бяха по ниски мита и такси;
2. Без да знам в детайли договора, предполагам че става въпрос за производство, което да захранва Европейския пазар. Това може да става по Дунав с ро-ро баржи (централна+северна Европа) и с камиони автовози (южна Европа). И на двата вида превози цената е доста по ниска от колкото морския (говоря за малките разстояния в Европа).
Майката: Защо вчера си подарил на баба си за рождения ден футболна топка ?
Момчето: А тя защо все книги ми подарява ?

le6oqda
Мнения: 213
Регистриран на: 12 яну 2010 22:03
Контакти:

Re: Гриша Ганчев почна преговори с Бербатов

Мнениеот le6oqda » 17 яну 2011 10:14

george_speed75 написа:
Parmalat написа:
PFC Litex написа:Да, модела е малолитражен и изцяло разработен от наши специалисти, крайната му цена ще е около 8 000лв.


Има ли някъде снимки да се види модела? ;)


8000 лева за чисто нов автомобил :lol: Това нещо много не ми вдъва доверие.Китайците се славаят с не много качесвени стоки.


какво ти пука за качеството. пак ще е по-добро от таралясниците, които търкаляме и са по на 10-15 год. при тази цена караш 5 год. и на белканто.

Потребителски аватар
mormona
Мнения: 4550
Регистриран на: 18 дек 2008 02:06
Местоположение: Sofia,Bulgaria
Контакти:

Re: Гриша Ганчев почна преговори с Бербатов

Мнениеот mormona » 17 яну 2011 10:24

PFC Litex написа:Да, модела е малолитражен и изцяло разработен от наши специалисти, крайната му цена ще е около 8 000лв.

Тоест ще струва 8 000 лв. нова , току що излязла от производство кола?
А иначе супер за завода и въпроса ми е няма ли опция да работят там и още повече Българи? Хора от Китаи, Корея и Германия.А Българите ще зглобяват.Само това не ми харесва.Чужденците са висококвалифицирани , наще ще стържат боя и ще метат...Ясно е , че не е приятно да имаш шеф , ама по неприятно е да имаш хора над теб които да са чужденци и то в собстжената ти държава.
[center]http://forum.gong.bg/barcelona/viewtopic.php?f=19&t=15064[/center]
[center][wrapimg=]http://store.picbg.net/pubpic/8B/6E/6924a8a35c868b6e.jpg[/wrapimg][/center]

Потребителски аватар
petrof
Мнения: 1415
Регистриран на: 02 окт 2008 11:37
Skype: Да го духа София
Местоположение: ПЕРНИК СТАДИОН "МИНЬОР"
Контакти:

Re: Гриша Ганчев почна преговори с Бербатов

Мнениеот petrof » 17 яну 2011 10:52

За този завод Гриша Ганчев заслужава само похвали и уважение. С нетърпение очаквам да излязат първите автомобили. Някой мрънкат, били китайски, били боклуци и т.н. Това са глупости. Е по-добре ли е да таралянкам 15-годишен Опел. Ако наистина са на цените, които се обявяват веднага си купувам такава кола.
ПОДКРЕПЯЙ МЕСТНИЯ СИ ОТБОР! НЕ БЪДИ К*РВА!
Реконтра от Перник http://vbox7.com/play:ce211868

veseo
Мнения: 2323
Регистриран на: 21 окт 2008 19:18
Контакти:

Re: Гриша Ганчев почна преговори с Бербатов

Мнениеот veseo » 17 яну 2011 11:33

mormona написа:
PFC Litex написа:Да, модела е малолитражен и изцяло разработен от наши специалисти, крайната му цена ще е около 8 000лв.

Тоест ще струва 8 000 лв. нова , току що излязла от производство кола?
А иначе супер за завода и въпроса ми е няма ли опция да работят там и още повече Българи? Хора от Китаи, Корея и Германия.А Българите ще зглобяват.Само това не ми харесва.Чужденците са висококвалифицирани , наще ще стържат боя и ще метат...Ясно е , че не е приятно да имаш шеф , ама по неприятно е да имаш хора над теб които да са чужденци и то в собстжената ти държава.


Ами такава е ситуацията, когато работиш в клон на чужда компания :) Не може някой човек, незавършил 12 клас, да ти е директор на маркетинга примерно, само защото е българин. Ако има нужното образование и опит (друг въпрос е колко трудно се трупа първоначалния опит, като никой не ти дава шанс...) ще е на по-ръководна длъжност, ако не тук - другаде.
Типичното гнусно и комплексарско синьо-червено мислене:
Morgause написа:Нека купува съдии и мачове, през оная работа ми е стига да сме шампиони!

Потребителски аватар
Captain Stottlemeyer
Мнения: 9979
Регистриран на: 02 окт 2009 16:25

Re: Гриша Ганчев почна преговори с Бербатов

Мнениеот Captain Stottlemeyer » 17 яну 2011 11:38

От заглавието на темата заключих, че Гриша Ганчев кани Бербатов в "Литекс". :lol: Иначе сериозно, аз съм скептик по отношение на възможностите за развитие на автомобилостроене във България. Искрено ще се радвам, обаче, китайците (за разлика от други чужди производители преди тях) да са си направили добре стратегията и да бъда опроверган. :)
"Има една страна България и в тази страна България има един отбор „Левски”. В този отбор съм се родил, в този отбор ще умра!" Георги АСПАРУХОВ

SVFC
Мнения: 13
Регистриран на: 15 яну 2011 20:32
Контакти:

Re: Гриша Ганчев почна преговори с Бербатов

Мнениеот SVFC » 17 яну 2011 12:09

honda - поздравления за мнението, личи си, че не си някои сополанко, но позволи ми са ти опонирам, понеже считам, че си в една огромна заблуда. Транспорт със стоиност 2000 долара на ЕДИН автомобил от Китай до Европа и то ако говорим за каркерер е БЕЗУМНА ЦЕНА. Повтарям БЕЗУМНА ЦЕНА. В момента стойността на превоз на един автомобил оттам до Европа ( като няма почти НИКАКВО значение, почти, до коя част на Европа става дума) в 20 футов контейнер е не повече от 800 долара, като пак ти казвам говорим за ЕДИН автомобил в ЕДИН МАЛЪК контейнер. Цената за ГОЛЯМ контейнер в които могат да се съберат и ЧЕТИРИ, повтарям ЧЕТИРИ автомобила е не повече от 1500 долара включително укрепването им вътре. Я сега си представи, че се прави голяма сделка за ХИЛЯДИ КОЛИ, мислиш ли, че Ханджин няма да направят УНИКАЛНА ЦЕНА??? Аз съм УБЕДЕН, че ще направят стойност ПОД 300-400 долара с включени всички такси. Да не говорим и, че Мерск също биха проявили голям интерес. Само за MSC не съм убеден дали биха дали по-добра цена, понеже с тоталната им некомпетентност и манталитет (особено в БГ) едва ли биха направили нещо качествено, но това е друга тема.
А ако въобще говорим конкретно, цените при каркерер-а знаеш предполагам, че са и още по-ниски. Както и да е.

И сега ОСНОВНО УТОЧНЕНИЕ - тук не мисля, че става въпрос ВЪОБЩЕ за ВНОС НА ГОТОВА ПРОДУКЦИЯ, а за ПРОИЗВОДСТВО в БГ. Оттам идват и разликите в мненията. И аз мисля, че не е много правилно да се строи НОВ завод точно в Ловеч, но пък от друга страна къде да се направи? И то точно от Гриша Ганчев. Разбира се, че ще си го направи в неговият град. И знаеш ли защо точно? Защото средната работна заплата в Ловеч е с ПЪТИ ПО НИСКА от тази в големите градове.

Относно споменатите стойности на новите коли и респективно цената за която някои от вас каза, а именно 8000 ЛЕВА!!!! Много е дълга темата, но категорично НЕ СМЯТАМ, че е възможна такава стойност. Поради ред причини, които не ми се коментират сега, но мога да се обзаложа, че това е повече от НЕРЕАЛНА ЦЕНА. НЕ, че не би било добре - напротив, би било страхотно, но не е реалистично.

Иначе за качеството на китаиските стоки мога да говоря много. Истината е обаче, че те са същите както и турските навремето. За "без пари" има много неща и те наистина са некачествени, но има и стоки, които са малко по-скъпи, но пък са достатъчно качествени. Справка именно по автомобилната тематика - огромна част от автомобилните компании си преместиха заводите имено в Китаи, а и именно Китаиската промишленост като цяло е ЕДИНСТВЕНАТА незасегната от кризата и ПРОДЪЛЖАВА да бележи огромен ръст. Примерите са хиляди, но сами се сещате, че вече почти неможе да се намери стока Made in Europe , и то от много реномирани производители. Всичко е от Китаи. Включително и голяма част от автомобилната промишленост. Така, че това не е проблем. Особенно имайки предвид ниската цена.

А за Гриша Ганчев. Не съм му фен, но колкото и голям мошенник да е, заслужава похвала за това си начинание. НИКОИ досега не е направил КАКВОТО И ДА БИЛО по темата за автомобилно производство в БГ, така, че оттук нататък, особенно по тази тема той заслужава само адмирации. Понеже "честните" бизнесмени дори и това не са направили до момента. Така, че.....

Потребителски аватар
batmanlevski
Мнения: 3611
Регистриран на: 11 авг 2009 13:41
Местоположение: софия
Контакти:

Re: Гриша Ганчев почна преговори с Бербатов

Мнениеот batmanlevski » 17 яну 2011 12:32

ами себеподобните се надушват отдалеч.единият урежда мачове и дъдий в БГ другия си урежда призове за футболист на година и то пак в БГ,е сега вече ще правят далеверите заедно
нека бъдем отново свободна и независима страна , а не подлога на сащ и турция !

[wrapimg=]https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t1.0-9/10301117_1432328167037561_8238237856843780182_n.jpg[/wrapimg]


Върни се в “Литекс”



Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост