Левски: Всичко около клуба
Модератори: TodorT, paceto, modor, kartago, SkArY_9, rhaegar, Rivaldo10, ntodorov, slavia_forever, Madridist
Re: Левски: Всичко около клуба
Насо няма верен ход, всичко му е грешка. Веласкес бил менте, защо го избрал. После се оказа, че не е менте ама не го довел той, а Лъчо Танев. Каквото и да направи, ще се намери СЗдруженец да го заплюе.
БФС: ЦСКА София има 4 титли, да мислят за емблема
Re: Левски: Всичко около клуба
Малко за автобуса:
С какви екстри разполага новият клубен автобус на Левски
По-рано днес футболният отбор на Левски представи официално новия си клубен автобус, с който ще се придвижва при при гостуванията си.
Той е Setra S 517 HD и е значително по-модерен от досегашния. От официалната информация става ясно, че автобусът е специално конфигуриран за нуждите на първия отбор на Левски.
Дължината му е 14 метра и разполага с 35 седалки тип Ambassador, които се оказва, че са най-високият клас при Setra. Разположението ѝ им е 2 към 1 на ред, а подглавниците им също ще бъдат брандирани с логото на Левски.
Всеки един пътник ще разполага с USB порт за зареждане на мобилни устройства, както и с токопреобразувател 230V/2300W, с който при нужда осигурява захранване за електрически уреди. Сред останалите допълнителни удобства на борда на автобуса са тоалетна, аудио-видео система и двузонов климатик, който осигурява еднакъв микроклимат по цялата дължина на салона.
Новият автобус на Левски разполага, разбира се, с някои от най-новите системи за сигурност на пътя като активен спирачен асистент (ABA), асистент за поддържане на лентата, асистент за умора на водача, радарен асистент при завиване и автоматична пожароизвестителна и пожарогасителна система.
Освен това седалката на водача е с електрическо отопление и вентилация. Новият автобус на Левски е с мощност от 456 к.с., автоматична скоростна кутия, а двигателят е с най-високия екологичен стандарт Euro VI E. LED фаровете с интелигентен асистент за управление на светлината автоматично се адаптират към насрещното движение. Стъклата пък са с висок клас затъмнение, за да се осигури уединение и защита от пряка слънчева светлина.
Re: Левски: Всичко около клуба
helic написа:tmanolov написа:helic написа:правилно ли схванах мнението ти, т.е. че намекваш, че покупката на автобус на лизинг не е ок за евентуален бъдещ купувач с пари?
нйе, казвам, че ако имаше чиляк с пари зад ол ин-а на насо ануса, нямаше да се вземе рейс на лизинг, а щеше да се плати кеш парасъ тук и сега. Ерго, ако е вярно, за пореден път подчертавам, че нямам идея как е купен, за колко пари и т.н., то зад Насо няма чиляк с пари, а е едно абсолютно излишно изхвърляне. Това е моето лично мнение и може и да греша, но така чета сигналите.
Иначе номер СВ1914ХО е повече от скандален - мисля, че всички са наясно какво значи ХО на инглизки (ок де, има 2 значения, но изключвам пиячите на коняк)
е па аз не знам някой тука дето да твърди, че зад Мажоритаря има човек с пари.
Макар че внасям уточнение, под "човек с пари" разбирам някой, на когото да му се дават пари :) , щото иначе тоя дет стои зад НС пари има :) , но пари не дава, а взима :)
П.С. - аз лично знам поне три (на прима виста) значения на XO съкращението - executive office, second in command, hugs&kisses.
П.С.С - на мен също от една страна новия автобус ми изглежда малко като на гол тумбак чифте пищове, но от друга страна, за да имаме успехи, както във всяка една нормална фирма, то служителите и трябва да са щастливи и обгрижвани и да се чувстват щастливи на работа, т.е. не като при някои други треньори - да ходиш нещастен на работа :)
това с екзекютив офис не го знам, секънд ин команд - хептен, но е още по-скандално - да вървят да го пререгистрират, баси :oops:
Непринуден написа:
Не можеш да очакваш глуповато на физически лица като теб да отговаряме юридически.
Re: Левски: Всичко около клуба
Има и Extra Old, все пак отбора е на 111 години.tmanolov написа:helic написа:tmanolov написа:helic написа:правилно ли схванах мнението ти, т.е. че намекваш, че покупката на автобус на лизинг не е ок за евентуален бъдещ купувач с пари?
нйе, казвам, че ако имаше чиляк с пари зад ол ин-а на насо ануса, нямаше да се вземе рейс на лизинг, а щеше да се плати кеш парасъ тук и сега. Ерго, ако е вярно, за пореден път подчертавам, че нямам идея как е купен, за колко пари и т.н., то зад Насо няма чиляк с пари, а е едно абсолютно излишно изхвърляне. Това е моето лично мнение и може и да греша, но така чета сигналите.
Иначе номер СВ1914ХО е повече от скандален - мисля, че всички са наясно какво значи ХО на инглизки (ок де, има 2 значения, но изключвам пиячите на коняк)
е па аз не знам някой тука дето да твърди, че зад Мажоритаря има човек с пари.
Макар че внасям уточнение, под "човек с пари" разбирам някой, на когото да му се дават пари :) , щото иначе тоя дет стои зад НС пари има :) , но пари не дава, а взима :)
П.С. - аз лично знам поне три (на прима виста) значения на XO съкращението - executive office, second in command, hugs&kisses.
П.С.С - на мен също от една страна новия автобус ми изглежда малко като на гол тумбак чифте пищове, но от друга страна, за да имаме успехи, както във всяка една нормална фирма, то служителите и трябва да са щастливи и обгрижвани и да се чувстват щастливи на работа, т.е. не като при някои други треньори - да ходиш нещастен на работа :)
това с екзекютив офис не го знам, секънд ин команд - хептен, но е още по-скандално - да вървят да го пререгистрират, баси :oops:
- metodito
- Мнения: 23386
- Регистриран на: 15 авг 2008 14:46
- Местоположение: На хубава трапеза, под сянка на Трапезица.
- Контакти:
Re: Левски: Всичко около клуба
Аз съм традиционно нихилист и черноглед, но за мен "Левски" играе по шампионски. Ако (пу-пу, дано) станем шампиони, това ще е поредно доказателство, че няма значение качеството на единиците, а това на колектива. Като единици, този отбор е много далеч от това, което имаше бай Дельо или Яската. Но като настроение, този колектив много ми напомня на колектива при Джеймс. Тогава имаше един момент, след мача с ЦСКА (RIP), когато се виждаше, че тези си бяха навили на пръста, че титлата е синя.
Дано. Хоуг!
Дано. Хоуг!
Re: Левски: Всичко около клуба
rhaegar написа:От една страна не е лошо клубът да има нов автобус, от друга ако е 1.2м, той излиза по около 100к на пътуване грубо. Говорим само за първия отбор де, ама от 15 гостувания през сезона като махнем две във Варна, едно до Разград и едно до Добрич до които се лети.......Отделно имаш още 3-4 в София, ама айде, броят се. За по 100к на гостуване могат да пътуват сигурно с хеликоптери и ще излезе по-евтино.
Юношките си имат свой автобус, ако визираш тях, и това е стария Мерцедес на първия отбор. Или поне беше допреди "алчния наркорибар да дезертира преди виечнуту дьерби с чурбарити", от тогава не съм стъпвал на мач и съответно нямам и наблюдения над автопарка. Сега е възможно пък Неоплан-а да отиде за техните нужди.
[offtopic]
[/offtopic]
ludnicaaa написа:Тоя ми скапа деня закво ми беше да чета тва интервю тъкмо свикнах с мисълта че сме ЦСКА тоя ся да ми каже че сме Литекс
Re: Левски: Всичко около клуба
ElCochino написа:Dust написа:ElCochino написа:mikata написа:Автобуса струвал 1.2 млн.
Айде сега и малко доказателства да приведеш, че почнаха тук някои потребители да разтягат локуми. Като търся Setra в гугъл, намирам цени до 300к евро за едноетажни нови.
Втора употреба са по 300-400К евро.
https://autoline.bg/-/prodazhba/turisti ... 0471427400
Така ли, избирателно пляскаш най-скъпата обява. Аз намирам по-евтин нов на същия сайт:
https://autoline.bg/-/turisticheski-avt ... 749st13177
Новият ни автобус е триосов, бре!
Какво си ни изпляскал в тоя линк, че и обвиняваш хората в някаква избирателност. Я пак сравни.
Моделът ти също е различен.
Намирисваш малко на виолетка, обикновено те нямат елементарно автомобилно око, но на приказки и манипулации го докарват...
А за финал, в обявата ти за "по-евтин нов" май има секция "Пробег", в която виждаме...
23 397 км
:mrgreen:
[offtopic]
[/offtopic]
ludnicaaa написа:Тоя ми скапа деня закво ми беше да чета тва интервю тъкмо свикнах с мисълта че сме ЦСКА тоя ся да ми каже че сме Литекс
Re: Левски: Всичко около клуба
Тези момчета ни радват тая година и си заслужават автобусчето. Няма да се къндилкат по таратайки, я...
Те не са като някои да се возят в колите на любовничките си.
Те не са като някои да се возят в колите на любовничките си.
Re: Левски: Всичко около клуба
TristaNNN написа:ElCochino написа:Dust написа:ElCochino написа:mikata написа:Автобуса струвал 1.2 млн.
Айде сега и малко доказателства да приведеш, че почнаха тук някои потребители да разтягат локуми. Като търся Setra в гугъл, намирам цени до 300к евро за едноетажни нови.
Втора употреба са по 300-400К евро.
https://autoline.bg/-/prodazhba/turisti ... 0471427400
Така ли, избирателно пляскаш най-скъпата обява. Аз намирам по-евтин нов на същия сайт:
https://autoline.bg/-/turisticheski-avt ... 749st13177
Новият ни автобус е триосов, бре!
Какво си ни изпляскал в тоя линк, че и обвиняваш хората в някаква избирателност. Я пак сравни.
Моделът ти също е различен.
Намирисваш малко на виолетка, обикновено те нямат елементарно автомобилно око, но на приказки и манипулации го докарват...
А за финал, в обявата ти за "по-евтин нов" май има секция "Пробег", в която виждаме...
23 397 км
:mrgreen:
Доста злобно човече се крие зад твоя профил, от тези най-знаещите - маноловизираните. Идеята на поста ми е, че цена от милион и кусур, хвърлени във форумното пространство просто ей така, не означават нищо. Ако имаш конкретна информация - можеш да я споделиш със съответното доказателство. На всички ни е интересно. Може сумата да е точно такава.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта


