Интересно колко е между Хонда и Мерцедес ?! В последното състезание се предполага заради наложените ограничения е било 150 к.с.
Да се надяваме , че това състезания няма да има ограничения в Хонда.
Formula 1 - Сезон 2015 (Официална тема)
Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist
Re: Formula 1 - Сезон 2015 (Официална тема)
Офтопик:
Тайната на вечната младост е да научаваш всеки ден по нещо ново.
Ако спориш с идиот, вероятно и той прави същото или си попаднал на партиен (непълен) член.
- Alonso_Massa
- Мнения: 9519
- Регистриран на: 02 авг 2011 20:51
- Контакти:
Re: Formula 1 - Сезон 2015 (Официална тема)
Райко се е справил доста добре на тренировките. Дано и утре запази доброто темпо. А Фетел трябва да наваксва!!!

Офтопик:
Офтопик:
Re: Formula 1 - Сезон 2015 (Официална тема)
AUTOSPORT FANTASY GP - POWERED BY FANTASY LEAGUE
някой пробвал ли се е в това ?!
някой пробвал ли се е в това ?!
Офтопик:
Тайната на вечната младост е да научаваш всеки ден по нещо ново.
Ако спориш с идиот, вероятно и той прави същото или си попаднал на партиен (непълен) член.
- Себастиан Фетел
- Мнения: 2084
- Регистриран на: 11 юни 2012 19:31
- Skype: Байерн Мюнхен
- Местоположение: Алианц Арена
- Контакти:
Re: Formula 1 - Сезон 2015 (Официална тема)
Щефът на Формула 1 Бърни Екълстоун разкри, че е бил готов да свали от календара на шампионата и старта за Голямата награда на Италия.
Това вече се случи на друго традиционно състезание – Гран При на Германия, което не можа да се договори за финансовите условия. Последователно двете писти „Нюрбургринг“ и „Хокенхайм“ се отказаха заради непосилните суми, които трябва да се платят.
Италия е част от кралските гонки от 1950 година насам, но това не би могло да попречи на Екълстоун да вземе своето решение. „Каквото трябва да се случи, се случва“, отвърна той на въпрос дали е имало шанс и другата европейска надпревара да отпадне.
„Има неща, които се харесват на всички, но ги нямаме, защото не можем да си ги позволим“, допълни британецът.
http://gong.bg/motorni/formula-1/f1-za- ... iia-322176
Това вече се случи на друго традиционно състезание – Гран При на Германия, което не можа да се договори за финансовите условия. Последователно двете писти „Нюрбургринг“ и „Хокенхайм“ се отказаха заради непосилните суми, които трябва да се платят.
Италия е част от кралските гонки от 1950 година насам, но това не би могло да попречи на Екълстоун да вземе своето решение. „Каквото трябва да се случи, се случва“, отвърна той на въпрос дали е имало шанс и другата европейска надпревара да отпадне.
„Има неща, които се харесват на всички, но ги нямаме, защото не можем да си ги позволим“, допълни британецът.
http://gong.bg/motorni/formula-1/f1-za- ... iia-322176

Re: Formula 1 - Сезон 2015 (Официална тема)
Формула 1 изостави класическите трасета
Спортът се мести на изток, дори Германия не успя да спаси състезанието си
Тим Рич
„Индипендънт”
Първият рев на двигател във Формула 1 се чува всяка година на дългата почти 5 км писта „Каталуня”, близо до Барселона, където по традиция са първите тестове преди сезона. Скоро обаче може да не се чува нищо. Една по една класическите писти в Европа изчезват от календара на Формула 1. Един от най-великите сезони в историята на този спорт – 1976 г., този, който завърши под дъжда на пистата в Япония и в който Джеймс Хънт мина Ники Лауда в последния момент, бе проведен основно в Европа. Имаше съвсем малко състезание в Америка и още едно в Южна Африка. Голямата битка беше в Европа. На пистата „Золдер” в Белгия, „Зандвоорт” в Холандия, „Андерсторп” в Швеция, „Брандс Хач” във Великобритания и „Пол Рикар”, близо до Марсилия. Де факто сезонът бе решен на „Нюрбургринг”, където болидът на Ники Лауда избухна в пламъци, а австриецът едва се спаси. Нито една от тези писти няма да приеме Гран при тази година и вероятно никога повече. Дори намесата на „Мерцедес” не успя да спаси Гран при на Германия 2015, но Бърни Екълстоун, който продължава да управлява спорта, не съжалява особено.
- Заспала публика – каза той за тълпата от 95 000 души, които в продължение на три дни миналата година гледаха как немска кола, карана от немски пилот, Нико Розберг, спечели Гран при на Германия само дни след като националният тим донесе световната титла от Бразилия. Лауда беше шокиран. „Той само плаши. Няма да изпълни заплахата”, каза Лауда тогава. Но Бърни го направи и Германия отпада.
Дори легендарната „Монца”, сърцето на спорта, не е със запазено място. Тази писта бе описана като „финансова катастрофа” от Екълстоун. Освен ако „Монца” не плати таксата от над 20 млн. евро за участие, Гран при на Италия ще последва съдбата на това на Германия.
Парите, от които зависят състезанията, са в Далечния и Средния Изток. В Шанхай, Бахрейн, Абу Даби плащат на Формула 1 по-високи такси от средните, а това се подкрепя от правителствата. Догодина пилотите ще карат в нощно състезание в столицата на Азербайджан Баку – град, в който има толкова петрол, че се усеща миризмата му във въздуха. Катар също иска Гран при, а каквото Катар поиска, Катар го получава.
През май пистата „Каталуния” ще празнува 25-ата си годишнина. Въпросът е още колко години ще оцелее. Договорът й свършва следващата година.
За разлика от „Силвърстоун”, където няма контрол върху рекламите и гостоприемството на корпорациите, в Испания има места за компании, които се продават. Най-добрите места са точно срещу питлейна. Събират около 60души, а питиетата и храната са най-доброто, което Каталуния може да предложи. „Сантандер” взима три такива ложи. Всяка струва близо 150 000 евро. На пистата се продават общо 37. Подобно на „Силвърстоун”, организаторите нямат контрол върху рекламите на пистата, въпреки че си плащат такса от милиони за състезанието.
Тази година ще бъде първото състезание на „Силвърстоун” под ръководството на новия директор Патрик Алън, който пое властта през януари. Би трябвало всичко да бъде продадено лесно. Люис Хамилтън се завръща като световен шампион. Миналата година общо 330 000 се събраха на пистата и край нея, за да гледат, а тази година се очаква публиката да е още по-голяма, защото Хамилтън е на върха.
Пистата зависи от печалбата от продажби на билети и със сигурност организаторите са привлечени от идеята за вдигане на цените. Пропуск за състезание върви на цени от 155 до 340 паунда. В Каталуния е по-евтино – от 115 до 165 паунда, за което получаваш и паркинг място и порция паеля. Алън не вижда причини защо „Силвърстоун” да не пусне билети по 99 паунда.
- С Хамилтън като световен шампион можем да вдигнем цените колкото искаме. Но това ще отблъсне половината публика. В първата година ще е добре, но във втората вече ще има проблем, а на третата „Силвърстоун” ще фалира.
Гран при на Испания ще е първото в Европа този сезон, но то има две други предимства в битката за оцеляване. Първото е, че 80% се държат от правителството на Каталуния, което дава и парите за таксата.
Във Франция например се случва точно обратното. За последно състезание за Гран при на Франция имаше през 2008 на „Маникур”. При опита да се възстанови състезанието и да се иска помощ от правителството, президентът Франсоа Оланд, за когото се говори, че ненавижда спорта, отговори рязко, че е неприемливо да се дават пари за Гран при в ерата на климатичните промени. Франция приема първото си Гран при през 1906. Вероятно никога повече няма да го приеме.
Другото предимство на Каталуния е, че можеш да обиколиш всички забележителности в Барселона и да си на пистата след 1 час. Половината от публиката на Гран при на Испания е от чужденци. Но там винаги е имало много руснаци, които отиват да гледат, а в сегашната ситуация този пазар ще пооредее. От туризма отбелязват 40% намаление на руските туристи миналата година и чакат още толкова тази година.
И така балансът на Формула 1 вече клони рязко на изток, където няма много фенове, но има много повече пари, правителствата дават свободно средства. Но дори и там нещата не са толкова добре. Този уикенд Малайзия ще приеме 17-ия си старт, но контрактът с Екълстоун изтича с последната обиколка на този старт. Надеждата е, че „Мерцедес”, спонсориран от най-голямата компания в Малайзия – „Петронас”, ще се намеси. Но събитията от Германия показаха, че „Мерцедес” не може да спаси дори собствената си Гран при.
Спортът се мести на изток, дори Германия не успя да спаси състезанието си
Тим Рич
„Индипендънт”
Първият рев на двигател във Формула 1 се чува всяка година на дългата почти 5 км писта „Каталуня”, близо до Барселона, където по традиция са първите тестове преди сезона. Скоро обаче може да не се чува нищо. Една по една класическите писти в Европа изчезват от календара на Формула 1. Един от най-великите сезони в историята на този спорт – 1976 г., този, който завърши под дъжда на пистата в Япония и в който Джеймс Хънт мина Ники Лауда в последния момент, бе проведен основно в Европа. Имаше съвсем малко състезание в Америка и още едно в Южна Африка. Голямата битка беше в Европа. На пистата „Золдер” в Белгия, „Зандвоорт” в Холандия, „Андерсторп” в Швеция, „Брандс Хач” във Великобритания и „Пол Рикар”, близо до Марсилия. Де факто сезонът бе решен на „Нюрбургринг”, където болидът на Ники Лауда избухна в пламъци, а австриецът едва се спаси. Нито една от тези писти няма да приеме Гран при тази година и вероятно никога повече. Дори намесата на „Мерцедес” не успя да спаси Гран при на Германия 2015, но Бърни Екълстоун, който продължава да управлява спорта, не съжалява особено.
- Заспала публика – каза той за тълпата от 95 000 души, които в продължение на три дни миналата година гледаха как немска кола, карана от немски пилот, Нико Розберг, спечели Гран при на Германия само дни след като националният тим донесе световната титла от Бразилия. Лауда беше шокиран. „Той само плаши. Няма да изпълни заплахата”, каза Лауда тогава. Но Бърни го направи и Германия отпада.
Дори легендарната „Монца”, сърцето на спорта, не е със запазено място. Тази писта бе описана като „финансова катастрофа” от Екълстоун. Освен ако „Монца” не плати таксата от над 20 млн. евро за участие, Гран при на Италия ще последва съдбата на това на Германия.
Парите, от които зависят състезанията, са в Далечния и Средния Изток. В Шанхай, Бахрейн, Абу Даби плащат на Формула 1 по-високи такси от средните, а това се подкрепя от правителствата. Догодина пилотите ще карат в нощно състезание в столицата на Азербайджан Баку – град, в който има толкова петрол, че се усеща миризмата му във въздуха. Катар също иска Гран при, а каквото Катар поиска, Катар го получава.
През май пистата „Каталуния” ще празнува 25-ата си годишнина. Въпросът е още колко години ще оцелее. Договорът й свършва следващата година.
За разлика от „Силвърстоун”, където няма контрол върху рекламите и гостоприемството на корпорациите, в Испания има места за компании, които се продават. Най-добрите места са точно срещу питлейна. Събират около 60души, а питиетата и храната са най-доброто, което Каталуния може да предложи. „Сантандер” взима три такива ложи. Всяка струва близо 150 000 евро. На пистата се продават общо 37. Подобно на „Силвърстоун”, организаторите нямат контрол върху рекламите на пистата, въпреки че си плащат такса от милиони за състезанието.
Тази година ще бъде първото състезание на „Силвърстоун” под ръководството на новия директор Патрик Алън, който пое властта през януари. Би трябвало всичко да бъде продадено лесно. Люис Хамилтън се завръща като световен шампион. Миналата година общо 330 000 се събраха на пистата и край нея, за да гледат, а тази година се очаква публиката да е още по-голяма, защото Хамилтън е на върха.
Пистата зависи от печалбата от продажби на билети и със сигурност организаторите са привлечени от идеята за вдигане на цените. Пропуск за състезание върви на цени от 155 до 340 паунда. В Каталуния е по-евтино – от 115 до 165 паунда, за което получаваш и паркинг място и порция паеля. Алън не вижда причини защо „Силвърстоун” да не пусне билети по 99 паунда.
- С Хамилтън като световен шампион можем да вдигнем цените колкото искаме. Но това ще отблъсне половината публика. В първата година ще е добре, но във втората вече ще има проблем, а на третата „Силвърстоун” ще фалира.
Гран при на Испания ще е първото в Европа този сезон, но то има две други предимства в битката за оцеляване. Първото е, че 80% се държат от правителството на Каталуния, което дава и парите за таксата.
Във Франция например се случва точно обратното. За последно състезание за Гран при на Франция имаше през 2008 на „Маникур”. При опита да се възстанови състезанието и да се иска помощ от правителството, президентът Франсоа Оланд, за когото се говори, че ненавижда спорта, отговори рязко, че е неприемливо да се дават пари за Гран при в ерата на климатичните промени. Франция приема първото си Гран при през 1906. Вероятно никога повече няма да го приеме.
Другото предимство на Каталуния е, че можеш да обиколиш всички забележителности в Барселона и да си на пистата след 1 час. Половината от публиката на Гран при на Испания е от чужденци. Но там винаги е имало много руснаци, които отиват да гледат, а в сегашната ситуация този пазар ще пооредее. От туризма отбелязват 40% намаление на руските туристи миналата година и чакат още толкова тази година.
И така балансът на Формула 1 вече клони рязко на изток, където няма много фенове, но има много повече пари, правителствата дават свободно средства. Но дори и там нещата не са толкова добре. Този уикенд Малайзия ще приеме 17-ия си старт, но контрактът с Екълстоун изтича с последната обиколка на този старт. Надеждата е, че „Мерцедес”, спонсориран от най-голямата компания в Малайзия – „Петронас”, ще се намеси. Но събитията от Германия показаха, че „Мерцедес” не може да спаси дори собствената си Гран при.
Re: Formula 1 - Сезон 2015 (Официална тема)
В момента по Skysport F1 дават Echo from the past - part 1.Тази седмица е Senna Week в Skysport F1.
Офтопик:
Тайната на вечната младост е да научаваш всеки ден по нещо ново.
Ако спориш с идиот, вероятно и той прави същото или си попаднал на партиен (непълен) член.
Re: Formula 1 - Сезон 2015 (Официална тема)
Маковете поне под 3 секунди тоя път и за ужас на Илиев Бътън мина Алонсо, макара и заради вероятна грешка на испанеца.
"If you're losing your soul and you know it, then you've still got a soul left to lose."
Re: Formula 1 - Сезон 2015 (Официална тема)
Niksh0 написа:Маковете поне под 3 секунди тоя път и за ужас на Илиев Бътън мина Алонсо, макара и заради вероятна грешка на испанеца.
На тренировката Бутона изоставаше от Алонсо 0.3-0.6сек.Явно му трябва време за да влезе в форма Алонсо.
Офтопик:
Тайната на вечната младост е да научаваш всеки ден по нещо ново.
Ако спориш с идиот, вероятно и той прави същото или си попаднал на партиен (непълен) член.
Re: Formula 1 - Сезон 2015 (Официална тема)
Ситуацията загрубя 

Офтопик:
Тайната на вечната младост е да научаваш всеки ден по нещо ново.
Ако спориш с идиот, вероятно и той прави същото или си попаднал на партиен (непълен) член.
- JackPackage
- Мнения: 33787
- Регистриран на: 07 апр 2010 21:11
- Skype: Тц...
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Formula 1 - Сезон 2015 (Официална тема)
Кими




delqnski47 написа:Аз лично не искам да ви наказват без публика с нашия реванш,щот ще е тъпо за нас феновете на ЦСКА да сме сами на стадиона.
onegavon написа:На Гришата и свирки ще му правим....


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта