
КЕРС, ДРС, без тестове, без зареждане на гориво, калпави гуми....дори квалификацията, когато беше 1 час без отпадания на 20, 15 мин....
Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist
Спортният директор на Мерцедес Норберт Хауг вчера обяви, че се оттегля от поста си в края на годината. Причината е липсата на добри резултати във Формула 1.
Мерцедес заявиха в четвъртък, че Хауг се е съгласил с борда да напусне по "взаимно съгласие". Пред германски медии Хауг заяви: "Винаги трябва да има някой, който да поеме отговорността. През последните три години имахме и успехи, но не достатъчно често и трябваше да се сложи граница".
Формула 1 отборът Мерцедес спечели едно състезание - Гран при на Китай тази година, откакто германската марка купи Браун GP в края на 2009. Догодина към екипа се присъединяват Люис Хамилтън, който идва на мястото на седемкратния световен шампион Михаел Шумахер, и Ники Лауда. 63-годишният бивш пилот ще се занимава с връзките между борда на Мерцедес и отбора - нещо, с което се занимаваше Хауг.
Хауг настоява, че Лауда няма да нищо общо с оттеглянето му.
"Искам отново да поясня, че това е мое решение и на борда, до което стигнахме заедно. Ники няма нищо общо. С него се разбираме и се уважаваме взаимно от много години и това няма да се промени", заявява Хауг.
Главният инженер на Уилямс Марк Гилън реши да напусне отбора преди началото на сезон 2013. Гилън смята да посвети повече време на семейството си след като прекара една година в екипа от Гроув.
Гилън, който преди работеше в Макларън, Ягуар, Ред Бул и Тойота, изигра ключова роля в Уилямс след тежкия им сезон 2011. Тогава отборът не успя да запише само пет точки, а през 2012 екипът направи сериозна крачка и се пребори за първата си победа от 2004 насам.
Все още не е ясно кой ще заеме мястото на Гилън.
Макларън ще представят болида си за 2013 в последния ден на януари. В изявлението си за медиите отборът от Уокинг не споделя детайли, освен че събитието ще се състои във Великобритания. Най-вероятно и останалите отборите ще представят колите си за следващия сезон по това време. Наскоро стана ясно, че Заубер ще покажат техния С32 на първия ден от тестовете в Херес, 5 февруари. Колата на Форс Индия ще се появи на "Силвърстоун" на 1 февруари. Според италиански медии, Ферари ще изложат своя на 1 или 2 февруари.
Бърни Екълстоун заявява, че Тайланд ще има нощно Формула 1 състезание по улиците на Банкок през 2015. По-рано тази година спортното министерство на Тайланд заяви, че през 2014 ще има състезание в столицата, но Екълстоун смята, че събитието може да се състои най-рано през 2015.
"Те казват 2014, а аз 2015. Това е сериозно и хубаво", заявява Екълстоун. Според Wall Street Journal, мястото вече е избрано и правителството ще финансира 60% от разходите по състезанието. Останалото трябва да дойде от Ред Бул, а 51% от марката са собственост на тайландския бизнесмен Чалерм Йоовидхя.
Ако състезанието в Тайланд се състои, то ще е третото ново събитие в календара в следващите три години заедно с Гран при в Ню Джърси и Русия, които би трябвало да се присъединят през 2014.
Управлението на ФИА отмени аеродинамичните промени, предвидени в правилника за сезон 2014 заради опасения, че следващото поколение коли може да се окаже твърде бавно. След срещата на моторспорт съвета в Турция, ФИА обяви, че промените за 2014 за намаляване на притискателната сила са били сменени със спецификациите за 2012. "Имаше притеснения, че Формула 1 болидите могат да станат твърде бавни", според германско списание.
Единият проблем е, че заедно с новите V6 турбо двигатели и системата КЕРС, ще добави допълнително тегло към болидите за 2014. С новите правила на ФИА се е очаквало те да се забавят с около 5 сек на обиколка. Със секунда повече, Ф1 болидите ще се окажат по-бавни от Льо Ман прототипите или болидите от американските серии Индикар.
megan fox написа:Айде отборите да представят новите си болиди, че да имаме какво да обсъждаме
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта