bultras4e написа:Пълни глупости...Защо по твойта логика Баричело и Маса и Ървайн не са ставали шампиони.Или Култард,когато Макларъна беше най-бърз.И да говориш,че най-великия пилот в историята (най-много титли,точки,победи,подиуми и т.н.) е меко казано смешно.Колата беше бърза,защото я караше най-добрия.
Олеле! Ти наистина не се сещаш какъв е отговора на твоят въпрос? Съотборниците на Шумахер нямахе шанс веднъж заради заповедите от бокса - нима ще го отречеш това?! А когато нямаше заповеди и вторият пилот можеше да се бори за титлата... той просто не можеше да я спечели: Нима си забравил, че през 1999-а Ървайн до последно се бореше за титлата с Хакинен, но все пак Макларъните тогава бяха малко по-добри, а и Мика е по-добър пилот?!

Да не говорим, че Ферари винаги са правили 2 различни болида: 1 напълно перфектен за Шумахер и един не чак толкова добър за неговият партньор! И това се правеше, за да изпъква Шумахер като много добър (да не говорим за милионите от реклами, все пак пилето беше Златната кокошка на Ферари и те правиха всичко по силите си да му лъскат... имиджа, за да им докарва нови камари от пари от спонсори и реклами!!!) и за да не се налага толкова често да се прибягва до заповеди от бокса! А в редките случаи, когато Шумахер не успяваше да си настрои колата както трябва и съответно беше по-слаб от съотборника си..., то тогава шефовете на отбора нареждаха на вторият пилот да пуснат немеца пред себе си!
И ти искаш да ми кажеш, че този смешник е най-великият пилот в историята на Формула 1? Ок, имаш право на мнение, но никога и при никакви обстоятелства не можеш да ме убедиш, че това е така! Не можеш да го направиш ИЗПОЛЗВАЙКИ ФАКТИ, КОИТО ДА ОБОРЯТ ФАКТИТЕ, КОИТО ИЗТЪКВАМЕ ВСИЧКИ НИЕ, КОИТО ТВЪРДИМ, ЧЕ шумахер НЕ Е НАЙ-ВЕЛИКИЯТ ПИЛОТ!
П.П. Ъъъ кога Култард е бил първи пилот на Макларън?!


