Ох от къде да почна?
Първо честито на всички фенове на Алонсо и Ферари - отлично състезание за него. Но Алонсо изкара дяволски късмет, който му помогна да спечели - нека не се заблуждаваме! Още преди да почне състезанието рейс-инженера на Алонсо го инструктира, че в края на състезанието ще трябва да кара в иконимичен режим, за да пести гориво! И точно тук бе късмета на испанеца - двете появи на колата за сигурност! Когато се кара зад нея разхода на гориво е кажи речи с 50% по-нисък отколкото в състезателни условия. И точно в тези 6-7 обиколки Алонсо успя да спести достатъчно горови, за да не му се налага накрая да кара със занижени режими на мощност на своят двигател, което му позволи до последно да се бори с Фетел! А накрая се видя, че Ред Була на младият немец е доста бърз...
Второ отлична работа от рейс-инженера на Уебър! По-ранната смяна на гуми му позволи да прескочи пилотите на Макларън.

Трето Хамилтън! Второ поредно състезание да отпаднеш по идентичен начин... това показва доста слаби нерви! И докато в Монца всички казаха, че Хамилтън е виновен за отпадането си, то сега вината бе на Уебър!!!
Преди 2 седмици всички казаха, че Луйс е трябвало да отстъпи пред Маса, защото бразилеца бе по-напред, въпреки, че британеца бе от вътрешната страна на завоя! Е по тази логика сега Уебър трябваше да отстъпи, защото Луйс бе пред него, нищо, че бе от външната страна на завоя! Който е карал поне веднъж кола в живота си знае, че в страничните огледала има мъртва зона, която просто не я виждаш! Хамилтън не можеше да види траекторията на Марк, но австралиеца отлично виждаше траекторията на Хамилтън, която бе отлична и възможно най-добрата! Т.е. Уебър не трябваше да се вре в Луйс! Т.е. Уебър трябваше да бъде наказан, но дори и да бе наказан, това нямаше да върне Хамилтън в състезанието!