Формула 1 - Сезон 2011 (Официална тема)

Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist

Кой пилот ще спечели титлата във Формула 1 ?

Себастиан Фетел (Редбул)
36
33%
Марк Уебър (Редбул)
0
Няма гласове
Люис Хамилтън (Макларън Мерцедес)
17
16%
Дженсън Бътън (Макларън Мерцедес)
5
5%
Фернандо Алонсо (Ферари)
33
31%
Фелипе Маса (Ферари)
2
2%
Михаел Шумахер (Мерцедес ГП)
14
13%
Нико Розберг (Мерцедес ГП)
0
Няма гласове
Роберт Кубица (Рено)
1
1%
Друг
0
Няма гласове
 
Общо гласове: 108

Потребителски аватар
MuFc1878
Мнения: 35815
Регистриран на: 06 фев 2009 11:30
Контакти:

Re: Формула 1 - Сезон 2011 (Официална тема)

Мнениеот MuFc1878 » 11 юли 2011 13:14

Хорнен: Ще разговарям с Уебър за игнорираната отборна заповед


Божке, че Уебър какво направи като му казаха.... спря да атакува иначе изпреварваше швабата. Ясно е от сега, че при такива ситуации винаги ще се съобразява, както и Фелипе спрямо Алонсо. Поне в Макларън си карат като хората, даже се и джаскат по между си :)

Потребителски аватар
Жоржиньо
Мнения: 6604
Регистриран на: 16 авг 2010 13:25
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Re: Формула 1 - Сезон 2011 (Официална тема)

Мнениеот Жоржиньо » 11 юли 2011 16:53

Отпадна забраната на ФИА

След две седмици на стартовата решетка на "Нюрбургринг" отборите ще пуснат своите автомобили в унисон с правилника от Гран при на Валенсия.

За вече миналото състезание на "Силвърстоун" ФИА забрани обдухването на дифузьорите с отработени газове при ненатиснат педал на газта.

Това решение на Федерацията за промяна на правилата в средата на сезона, обаче, не се възприе добре. Тъкмо заради това от ФИА решиха да оставят спорната точка да бъде преразгледана от отборите.

В неделя сутринта Ферари и Заубер са настоявали правилото да остане, но след края на надпреварата, в която Фернандо Алонсо спечели Голямата награда на Великобритания, и тези два отбора се съгласиха правилата да бъдат върнати във вида им от Валенсия.

Това означава, че те все пак са променени спрямо началото на сезона. В испанския град тимовете трябваше да се борят с ограничението за ползване на различни карти за управление на двигателите. Сега те трябва да използват същата карта от квалификацията и за състезанието.
Ужас видяха,че като я нямаше Ферари бяха над всички и веднага я махат :?

Потребителски аватар
megan fox
Мнения: 29511
Регистриран на: 01 фев 2010 20:47
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Формула 1 - Сезон 2011 (Официална тема)

Мнениеот megan fox » 11 юли 2011 17:27

Всъщност махнаха я, за да могат и Ферари да вземат едно състезание, че да не са капо, а и нали трябваше по някакъв начин да измият срама от Каталуня... все пак 1 обиколка изоставане си е 1 обиколка! Добре, че вчера б валяло и на Ферари им се размине да карат с твърдите гуми, че иначе пак щяха да са на 1 обиколка - то това поне им е познато на Силвърстоун - 2008-а година. :twisted: :twisted: :twisted:
[center][wrapimg=]http://prikachi.com/images/992/5272992M.jpg[/wrapimg]
Barcelona - Mes que un club[/center]

Потребителски аватар
Pupper_
Мнения: 1923
Регистриран на: 29 апр 2010 16:25
Контакти:

Re: Формула 1 - Сезон 2011 (Официална тема)

Мнениеот Pupper_ » 11 юли 2011 23:43

megan fox написа:Всъщност махнаха я, за да могат и Ферари да вземат едно състезание, че да не са капо, а и нали трябваше по някакъв начин да измият срама от Каталуня... все пак 1 обиколка изоставане си е 1 обиколка! Добре, че вчера б валяло и на Ферари им се размине да карат с твърдите гуми, че иначе пак щяха да са на 1 обиколка - то това поне им е познато на Силвърстоун - 2008-а година. :twisted: :twisted: :twisted:

Да де, не е като да изпусне Фетел завой, за да спечели Бътън, или пък да объркат стратегията за стинтовете от Ред Бул, за да спечели Хамилтън! Такива заяждания на дребно, не ти приличат!

Потребителски аватар
megan fox
Мнения: 29511
Регистриран на: 01 фев 2010 20:47
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Формула 1 - Сезон 2011 (Официална тема)

Мнениеот megan fox » 12 юли 2011 03:18

Pupper_ написа:
megan fox написа:Всъщност махнаха я, за да могат и Ферари да вземат едно състезание, че да не са капо, а и нали трябваше по някакъв начин да измият срама от Каталуня... все пак 1 обиколка изоставане си е 1 обиколка! Добре, че вчера б валяло и на Ферари им се размине да карат с твърдите гуми, че иначе пак щяха да са на 1 обиколка - то това поне им е познато на Силвърстоун - 2008-а година. :twisted: :twisted: :twisted:

Да де, не е като да изпусне Фетел завой, за да спечели Бътън, или пък да объркат стратегията за стинтовете от Ред Бул, за да спечели Хамилтън! Такива заяждания на дребно, не ти приличат!


Просто трябваше да отговоря подобаващо на Жор...нещо си там. ;) В крайна сметка клин-клин избива. ;)
[center][wrapimg=]http://prikachi.com/images/992/5272992M.jpg[/wrapimg]
Barcelona - Mes que un club[/center]

Потребителски аватар
enguerino
Мнения: 13162
Регистриран на: 17 юни 2010 12:24
Контакти:

Re: Формула 1 - Сезон 2011 (Официална тема)

Мнениеот enguerino » 16 юли 2011 10:17

От 2012 пак ще има тестове :)
Copa América Top Scorer: 1991
Serie A Top Scorer: 1995
Argentine Player of the Year: 1998
Fiorentina all-time Top Scorer
Argentina all-time Top Scorer
FIFA 100

Потребителски аватар
megan fox
Мнения: 29511
Регистриран на: 01 фев 2010 20:47
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Формула 1 - Сезон 2011 (Официална тема)

Мнениеот megan fox » 19 юли 2011 12:28

enguerino написа:От 2012 пак ще има тестове :)


То и сега има, въпроса е колко киломтра пробег ще е позволено да се тества, защото ако не се бъркам сега има ограничение от 30К километра.
[center][wrapimg=]http://prikachi.com/images/992/5272992M.jpg[/wrapimg]
Barcelona - Mes que un club[/center]

Потребителски аватар
megan fox
Мнения: 29511
Регистриран на: 01 фев 2010 20:47
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Формула 1 - Сезон 2011 (Официална тема)

Мнениеот megan fox » 19 юли 2011 15:51

[center]Лудите спонсори на Формула 1[/center]

Парите са тези, които правят Формула 1 възможна. И пилотите, и болидите, и гумите са на заден план пред инвеститорите и техните милиони. Съответно и управлението на спорта можеше да зависи до голяма степен от спонсорите, ако те имаха собствена организация и гласът им се чуваше.

През есента на 2010 г. рекламодателите в Ф1 се събраха на закрита от медиите среща, на която трябваше да основат своя мощна организация. Такава обаче няма и до ден днешен.

Затова в спорта текат процеси, които не се нравят нито на спонсорите, нито на отборите, нито на феновете. Например основен проблем е интернационализацията за сметка на наложили се трасета като Маникур във Франция или Имола в Италия.

"Смятаме някои нови стартове за критични", декларират от Hugo Boss - компания, която изработва екипировката на МакЛарън от дълги години.

През 2010 година спонсорите са налели 1,88 млрд. долара във всички стартове от сезона във Формула 1, което е многократно повече от всички други приходи, пише в доклада на "Formula 1 Black Book", достъпен и в онлайн вариант.

Hugo Boss пък е немска марка номер едно като ефективност на рекламата, информира местното икономическо издание "Handelsblatt". Ефективността се измерва, като отчетат разходите на даден бранд и постигнатата разпознаваемост. Текстилният концерн е на пето място в световен план по този показател.

Най-ефективни са от Hewlett-Packard (спонсориращи в момента тима Рено), следвани от Panasonic и Intel. С 1,5 млн. долара инвестиция HP са постигнали разпознаваемост сред 6,6 млн. любители на Формула 1. Така разхода за един човек се свежда само до 23 доларови цента. На дъното в тази класация е DHL с инвестиция от 33$ за един фен на Формула 1.

Лудостта на спонсорите се състои в липсата им на единство. Традиционният старт в Силвърстоун привлече 315 хил. зрители, но за състезанието в Истанбул са дошли едва 27 хил. фена. "Спортът функционира само тогава, когато привлича зрители", категорични са рекламодателите и добавят, че вместо да редува пистите си Хокенхайм и Нюрбургринг, Германия може да организира по два старта на сезон. Няма обаче кой да наложи на Бърни Екълстоун да махне старта в Истанбул

За телевизиите влиянието на формулата също е огромно. Над половин милиард зрители са проследили сезон 2010. Това привлича доста фирми. "Ако търсят глобална платформа, особено за продукти с техническа насоченост, няма особено големи алтернативи", казва Гудо Щалман от мюнхенската агенция за спортен мениджмънт "SKH Relations". Само събития като футболната Шампионска лига или Световното първенство по футбол може да се конкурират по мащаби.

"Формулата е много ефикасна платформа, защото към нея интерес има от зрители на всички пет континента", пояснява Полман. Но ако стартовете са в необичайни часове (за Европа това е 14:00 часа, за България - 15:00, а за САЩ - ранните сутрешни часове), спада и гледаемостта. Освен това рекламодателите нямат думата и върху правилата и регулациите, които също могат да убият интригата и съответно - да убият интереса.

Едно е ясно: най-добри резултати се постигат при асоциация с определен отбор. "Липсва персонализация на ангажимента", обобщава Фридхелм Ланге, директор продажби на компанията за спонсорско консултиране "Sport+Markt".

"Не абсолютната стойност на спонсорството е решаваща за успеха. Трите топ фирми са активни от дълго време и преди са влагали повече средства в партньорствата си", казва още Ланге.


http://www.sportni.bg/index.phtml?tid=40&oid=2716055

С други думи верме е тези, които наливат най-много пари във Формулата да се обединят и да изземат част от властта на Бърни! Екълстоун колкото повече остарява, толкова повече изкуфява и прави все по-големи глупости!
[center][wrapimg=]http://prikachi.com/images/992/5272992M.jpg[/wrapimg]
Barcelona - Mes que un club[/center]

Потребителски аватар
megan fox
Мнения: 29511
Регистриран на: 01 фев 2010 20:47
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Формула 1 - Сезон 2011 (Официална тема)

Мнениеот megan fox » 20 юли 2011 15:08

[center]Монтеземоло иска Маса в отбора и през 2012 година[/center]

Президентът на Ферари Лука ди Монтеземоло сподели, че няма съмнение в присъствието на Фелипе Маса в отбора и през следващата година. Различни пилоти, сред които и Марк Уебър, бяха свързани с мястото до Алонсо в тима, но Лука не иска да се разделя с бразилеца. Фелипе не е печелил състезание от сезон 2008 и все още не е успял да изпревари своя съотборник Фернандо Алонсо в квалификациите. Въпреки това, Монтеземоло увери, че няма да има никакви промени в състава на Ферари за догодина:

"Маса и Алонсо са отличен тандем. Фернандо е неверояте, а истинският Маса се завръща. Не смятам, че пилотите са основният ни проблем. Сега ще се появят различни слухове и сензации, но от сега ви казвам, че догодина при нас отново ще са Фелипе и Фернандо. Съжалявам, че сезонът започна толкова трудно за нас. Въпреки това, Фернандо все още може да направи щурм за титлата. На края ще броим точките, а до тогава, хвърляме по един поглед и върху проекта за догодина.", сподели той.


http://www.sportal.bg/news.php?news=316342

Логично е да искат да адържат Маса! На всички е ясно, че във Ферари Алонсо е водещият пилот, така че на тях им трябва пилот, който хем да има качества, хем да е готов да свири втора цигулка. Няма как от Ферари да се наядват да отмъкнат ас от преките конкуренти, след като въпросният състезател отлично ще знае, че в скудерията ще бъде със статут на втори пилот. Затова е логично Ферари да искат да задържат Филипао, той вече е свикнал с този си статут.
[center][wrapimg=]http://prikachi.com/images/992/5272992M.jpg[/wrapimg]
Barcelona - Mes que un club[/center]

Потребителски аватар
megan fox
Мнения: 29511
Регистриран на: 01 фев 2010 20:47
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Формула 1 - Сезон 2011 (Официална тема)

Мнениеот megan fox » 20 юли 2011 15:12

[center]Пирели променят формата на задните гуми[/center]

Доставчикът на гуми за Формула 1 Пирели обмисля да промени формата на задните сликове, за да подобри тяхната издържливост. Макар отзивите от първия сезон на италианците в спорта да изглеждат повече от положителни, спортният директор на компанията Пол Хембъри увери, че промени ще настъпят догодина. Според него, през 2012 година задните гуми ще изглеждат по-ръбести, за да се намали бързото износване. Той коментира:

"Формата ще бъде променена. Трябва да получим по-добри нива на износване от сегашните. Все още ми е много трудно да ви кажа, колко точно ще бъдат подобрени сликовете. Преди началото на сезона нямахме особено време, за да вкараме тези концепции в нашите продукти. Отборите се нуждаеха от сериозна основа, върху която да стъпят болидите им и ние се опитахме да им я дадем максимално бързо. Въпреки това, промени ще има.", сподели той.


http://formula1.sportal.bg/news.php?id=12792

Това е интересно. Само, че по-ръбати гуми ще означава повече гренинг и повече парченца гума по трасето, т.е. по-мръсни писти, когато гумите почнат да се разпадат, а това ще затрудни изпреварванията, защото изпреварващите пилоти ще трябва да стъпват на мръсната част от трасето! Дано от Пирели да се сетят за това и да се съобразят с него.

Винаги съм се чудел защо просто не направят гумите по-дебели, т.е. слоят каучук да е по-голям и самите гуми да имат по-голям ресурс за износване. Така би било доста по-лесно.
[center][wrapimg=]http://prikachi.com/images/992/5272992M.jpg[/wrapimg]
Barcelona - Mes que un club[/center]


Върни се в “Архив”



Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост