MuFc1878 написа:Все си мисля, че инженерите на британците не са толкова залухани и може да сполучат с по-различната конфигурация на носа... Ще видим на тестовете как стоят нещата. РБ са далеч от това да си ги мерят с Маковете и Ферари. Миналата година видяхме като махната обдухването на дифузьорите за един старт и свършиха кислорода...
Нека не забравяме едно изключително важно нещо - благодарение на ФИА Макларън имат достъп до телеметричните данни на всички отбори! Преди началото на предният сезон нали имаше търг за това кой да е доставчик на software-a за обработка на телеметричните данни и ФИА тогава избраха този на Макларън, като данните постъпват на сървърите на Маковете и след като бъдат обработени от software-a се предоставят на комисарите на ФИА. Спомням си колко бяха недовлни тогава от Ферари от това нещо (но кой им е виновен, да бяха предложили по-ниска оферта, Ферари също бяха ан търга), защото по този начин Маковете получават достъп до телеметрията на всички отбори. Затова ако Маковете са сбъркали с правият, класически нос на болида си... изпозлвайки чуждата телеметрия бързо ще наваксат, но ако инженерите в Уокинг са прави..., то тогава да му мислят другите! Че ще са минали предсезонните тестове, а по време на сезона тестовете са забранени и ще трябват да събират данни по време на тренировъчните и квалификационните сесии преди всяко състезание.
