Pupper_ написа:Ами и на двамата ще ви кажа, да не сте толкова наивни! Милиш ли, че довода "инженерите" важи в случая? Имаше достатъчно състезания на дъжд, който Алонсо спечели, а Маса, не достигна зоната на точките! Състезания които се печелят с каране, а не с болид! Имаше и достатъчно състезания в който разликата между Маса и Алонсо бе 3 сек на обиколка! Нима очакваш да ти повярвам, че разликата в болидите на Алонсо и Маса е колкото тази на Ред Бул и Торо Росо!!! Хайде посмалете малко параноята. Първите десет състезания Маса го беше страх да кара! Това го призна самият той, като благодари на Ферари, Алонсо и ... терапевта си, че са му помогнали да си върне скоростта! Не инженерите го лишиха от по-предно класиране.
Ти сериозно ли мислиш, че има разлика в класите между Алонсо и Маса ?
Било го страх да кара ...
Това е най-смешното определение което съм виждал за слабото представяне на бразилеца в началото на сезона.
Дори и да е вярно това, че някак си "Фелипе" е изпитвал страх да упражнява професията си, сега когато не го е страх, защо бе много по-бърз от Алонсо ?
Истината я знаем и двамата, но просто нормално е да отричаш, защото Алонсо е любимият ти пилот.
Разликите в автомобилите на Алонсо и Маса в началото бе огромна.
Дори и вложените финансови средства в развитието им ако щеш, наклониха везните в ползва на болида на испанеца.
Самият факт, че след паузата всички иновативни детайли бяха монтирани на болида на Маса говори за това, че от Ферари са се усетили, че само с една добре развита кола, няма как да се преборят с конкуренцията ...
И когато Маса получи болид, точно толкова бърз и с параментрите на този, на съотборника му - Я изненада, оказа се равностоен, че и често - по-бърз !
И да, малцина могат да карат отлично на мокро трасе, а Маса определено не е от тях и какво от това ?