Sleepwalker написа:BoB0 написа:Много хубава новина. Дано почнат да правят и луксозни автомобили, не само евтина пластмаса.
Луксозна кола от неизвестна марка не носи точки престиж на собственика, та затова и няма да се котират. Виж, за евтини градски коли никой няма претенции каква емблемка ще носят и затова ще се продават.

Дано заводът потръгне и да дава работа на младите български инженери.

Туй ни е проблема Български. Престижа си го "трупаме" от ламарина на 4 колела. Комплексарски народ сме си и това е. Карам по-скромна кола с ДВГ от последно поколение. Случвало ми се е обаче да усещам "по-вторично" отношение на бензиностанциите спрямо клиентите с по-"престижни" марки. Но не ми пречи. За мен е важно, какво представлявам извън автомобилЯ.

.
Гледах на Гришата колите в Бургас. Харесаха ми. Джипа не е с оптималния двигател и съответно мощността от 126 коня ще са му малки, които неминуемо ще окажат влияние и на разхода в крайна сметка. Виж обаче градския автомобил е чуден с това не особено голямо ( но не и много малко) купе с двигател от 1.5 литра и 97 к.с. Перфектен и откъм данък и откъм мощ и пъргавина. Удобен е. Тези дни ще ни се обадят да ги тестваме. Абе не са лоши колите. Имат си всичко, като екстри, които друга "престижна" марка ще предлага в по-горен ценови диапазон. Имам несъществени, забележки по сглобката на джип-а. Първото, което ми се наби е огромната фуга, която е оставена под волана ( регулиращ се), а от там се виждаха кабели и жички.

Всичко друго е прилично. Двигателите са на Митцубиши. Моделите, които гледах са сглобявани в Китай, но вече ще се правят и от Ганчеви-те хора.