Гриша Ганчев открива завода за китайски коли след една седмица. Дали Христо Стоичков ще стане рекламно лице на някой пикап?
http://www.autoclub.bg/index.php?menu=16&id=6916
Заводът на Гриша Ганчев за коли е факт
Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 12 юли 2011 01:39
- Контакти:
Re: Заводът на Гриша Ганчев за коли е факт
Дано да има успех завода. 

Re: Заводът на Гриша Ганчев за коли е факт
Много хубава новина. Дано почнат да правят и луксозни автомобили, не само евтина пластмаса.
- Sleepwalker
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 25 мар 2008 09:47
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
Re: Заводът на Гриша Ганчев за коли е факт
BoB0 написа:Много хубава новина. Дано почнат да правят и луксозни автомобили, не само евтина пластмаса.
Луксозна кола от неизвестна марка не носи точки престиж на собственика, та затова и няма да се котират. Виж, за евтини градски коли никой няма претенции каква емблемка ще носят и затова ще се продават.



Re: Заводът на Гриша Ганчев за коли е факт
Sleepwalker написа:BoB0 написа:Много хубава новина. Дано почнат да правят и луксозни автомобили, не само евтина пластмаса.
Луксозна кола от неизвестна марка не носи точки престиж на собственика, та затова и няма да се котират. Виж, за евтини градски коли никой няма претенции каква емблемка ще носят и затова ще се продават.Дано заводът потръгне и да дава работа на младите български инженери.
Туй ни е проблема Български. Престижа си го "трупаме" от ламарина на 4 колела. Комплексарски народ сме си и това е. Карам по-скромна кола с ДВГ от последно поколение. Случвало ми се е обаче да усещам "по-вторично" отношение на бензиностанциите спрямо клиентите с по-"престижни" марки. Но не ми пречи. За мен е важно, какво представлявам извън автомобилЯ.

Гледах на Гришата колите в Бургас. Харесаха ми. Джипа не е с оптималния двигател и съответно мощността от 126 коня ще са му малки, които неминуемо ще окажат влияние и на разхода в крайна сметка. Виж обаче градския автомобил е чуден с това не особено голямо ( но не и много малко) купе с двигател от 1.5 литра и 97 к.с. Перфектен и откъм данък и откъм мощ и пъргавина. Удобен е. Тези дни ще ни се обадят да ги тестваме. Абе не са лоши колите. Имат си всичко, като екстри, които друга "престижна" марка ще предлага в по-горен ценови диапазон. Имам несъществени, забележки по сглобката на джип-а. Първото, което ми се наби е огромната фуга, която е оставена под волана ( регулиращ се), а от там се виждаха кабели и жички.

Никога не ще разберем какво губим като печелим, и какво печелим като губим.
Re: Заводът на Гриша Ганчев за коли е факт
страхотна новина дано и заплатите са европеиски да не бягат хората чъжбина ида си задържаме качествените специалисти исъщевремено да се вдига стандарта на живот в българия




Re: Заводът на Гриша Ганчев за коли е факт
Нека има работа за хората. Приветствам! Но за колите....проверката на времето си трябва, а дотогава - 124-ка!
нямам подпис...
- mad forest
- Мнения: 1034
- Регистриран на: 12 авг 2011 21:31
- Контакти:
Re: Заводът на Гриша Ганчев за коли е факт
Маркате е безизвестна в Европа, но в Азия не е точно така! Произвеждат автомобили от доста дълго време и мат доста различни модели от най-ниския до луксония клас! Друг е въпроса, че в България няма да се произвежда цялата гама! Например аз се изнадах като видях модела Volex C30- типична семейна кола, Volex C50 - нещо подобно на Opel Omega, като размер! Volex C70 вижте сами http://www.youtube.com/watch?v=TH7FXTCR ... embedded#!! 

2012 - Шампион и носител на Купата на България!
2013 - Шампион на България!
2013 - Шампион на България!
Re: Заводът на Гриша Ганчев за коли е факт
CHE написа:страхотна новина дано и заплатите са европеиски да не бягат хората чъжбина ида си задържаме качествените специалисти исъщевремено да се вдига стандарта на живот в българия![]()
![]()
хахахха ако бяха Европепейски заплатите нямаше да е в БЪЛГАРИЯ ими във Франция завода
КИТАЙЦИТЕ СА ТАРИКАТЧЕТА ДОЙДОХА В БЪЛГАРИЯ
1 - Европейска държава
2 - заради лиценза да продават коли в европа
1 , 2 се препокриват защото колата вече не се води китаска а европейска което както знаем има значение

3 - Евтина работна ръка
4 - 100% ще се опитат да се вържат с Българското правителство за договори за закопуването на автомобили (държавни поръчки )
5 - Не съм сигурен но май само ние останахме от европейски съюз който не произвеждаме коли ( както знаем всяка държава която си има завод за коли повечето хора си копуват колите от държавата като смятат че по този начин спомагат за икономиката , националисти .. ала бала и тем подобни

6 ...........
7.....
Лудогорец - NEWS!
По кренвирша ще ги познаете
По кренвирша ще ги познаете
Re: Заводът на Гриша Ганчев за коли е факт
ясно ми е че заплатите няма да са като във франция[*1450еврро минимална заплата]но поне на полавина трябва да са все пак това е завод за автомобили не за телевизори или дрехи[колко струва една кола и колко един телевизор или дадена дреха*]на тази база трябва да се определят заплатите според мен колкото по скъп е един артикул толкова по голяма е печалбата за собственика съответно изаплатата на работника трябва да е по голяма 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта