Страница 1 от 1

Български и чужди фирми начин на комуникация с клиенти

Публикувано: 16 юли 2013 17:24
от td4
Писал съм до доста компании по повод закупена стока.Чуждите компании ти отговарят веднага ,че са получили писмото и ще отговорят в най-скоро време.Нашите или няма да ти отговорят изобщо или ще забавят около месец.Писал съм на Лактофол за проблем с техен препарат никакъв ,на К и. К елект. нищо,на Дарик нищо др.
На Лидъл съм писал веднага ми отговориха.За цифровизацията след месец ми отговориха/вече бях си взел тв./.

Re: Български и чужди фирми начин на комуникация с клиенти

Публикувано: 16 юли 2013 17:54
от stn
И какво искаше да изразиш с всичките тези написани думи? В бг мама може да си побъбриш на подобна тематика. Сайт за защита на потребителите няма ли за теб?

Re: Български и чужди фирми начин на комуникация с клиенти

Публикувано: 16 юли 2013 18:05
от favaca8888
Българина е един от най-големите дебили като клиенти.Вечно не разбрал, вечно не видял, вечно забравил и естествено винаги недоволен и мрънкащ.

Re: Български и чужди фирми начин на комуникация с клиенти

Публикувано: 16 юли 2013 18:27
от tirion
Отговарят и на такива писма :)

http://img22.imageshack.us/img22/8509/r ... ereply.jpg

Re: Български и чужди фирми начин на комуникация с клиенти

Публикувано: 16 юли 2013 18:29
от stn
favaca8888 написа:Българина е един от най-големите дебили като клиенти.Вечно не разбрал, вечно не видял, вечно забравил и естествено винаги недоволен и мрънкащ.


Най-смешно е в някой верига за магазини, където са ти оставили плодовете и зеленчуците да си ги избираш сам и цъкаш колко са меки и какви са гадни нищо че до преди малко си ги натискал, подмятал и какво ли не, а преди теб още 100 човека са правили същото и недоволстваш как може да ти предлагат подобна стока. Чобани, кой ви кара да си купувате стока, която не ви харесва.

Re: Български и чужди фирми начин на комуникация с клиенти

Публикувано: 17 юли 2013 01:41
от Jemidine
You are not right. I am assured. I can prove it. Write to me in PM, we will discuss.