
Апокалиптичен кон със светещи червени очи, който посреща посетителите? Налице.
Кошмарни фрески? Налице.
Странни думи и символи, вградени в пода? Налице.
Гаргойли, седящи в нещо като куфари на колони. Налице.
Авиационни летищни писти с форма на нацистка свастика? Налице.
Ok..., това място е зло, направо злокобно.
Но сериозно, има толкова много неестествени и ненормални неща около Международното летище в Денвър (на англ. Denver International Airport, за по-кратко ще го наричаме DIA нататък в текста. – бел. пр.), че цяла обемиста книга може да се напише по темата. Сградите, приспособленията и произведенията на изкуство на показ там карат много наблюдатели да вярват, че DIA e много повече от обикновено летище: то е буквално катедрала на New Age-ученията, пълна с окултен символизъм и препратки към тайни общества. Произведенията на изкуството в DIA не са просто струпване на странни изкуствоведски избори, направени от хора с лош вкус, както мислят много хора. Това е дълбоко кохерентна колекция от символични творби, която отразява философията, вярванията и целите на глобалния елит. МЛД е най-голямото летище (като площ – бел. Н.) в САЩ и е струвало над $4,8 млрд. Всичко относно това летище е планирано педантично и е там по определени причини.
Кратко описание на летището
Самите помещения, техническите приспособления и апаратура на летището повдигнаха тонове въпроси, свързани с истинските намерения и цели на тази мегаструктура. Множество „творчески“ теории витаят около DIA относно подземни военни бази, извънземни и рептилоидни същества. Въпреки че съм наясно, че всичко е възможно, оттук нататък ще се придържаме основно към документираните факти.
Летището е построено през 1995 г. на площ от около 137,6 км2. Строителните дейности принудили Международното летище в Стейпълтън, (the Stapleton International Airport, SIA) да бъде затворено, въпреки че то използвало повече пасажерски терминали и писти от DIA. Първоначалните разходи по строежа били $1,7 млрд., но финалният проект вдигнал сметката до $4,8 млрд: т.е. $3,1 МИЛИАРДА свръхразход над предвидения бюджет. Множество аномалии са били докладвани относно построяването на мястото:
Различни фирми-контрактори са били наети за строежа на различни части от летището. Всички те са били уволнени след като са приключили с работата си. Това води наблюдателите до убеждението, че всичко е било стратегия с цел никой да не знае цялостния мащаб на проекта (съответно и всички подробности, свързани с него).
Били преместени 84 101 034 м3 земна почва, много повече, отколкото обикновено е нужно. Това подвига съмнения относно наличието на извършвани строителни дейности под земята.
8529,5 км. оптични нишкови кабели са били инсталирани за комуникационни цели (за сравнение – от източния бряг на САЩ до западния са около 4 828 км).
Системата за зареждане на гориво може да изпомпа около 3,78 м3, т.е. 3785,4 л. самолетно реактивно гориво в минута. Това количество е напълно абсурдно като число за целите на едно комерсиално летище.
Бил внесен гранит от целия свят, въпреки че проектът вече е бил много над първоначално предвидения бюджет.
Построяване на огромна (може би железопътна или по-високотехнологична) тунелна система (цели камиони могат да циркулират в тях) и на подземни железници/влакове. Повечето от тези не се използват в момента.
Анализът на наличните данни ме кара да стигна до поне едно заключение: тази гигантска конструкция ще стане впоследствие нещо много повече от обикновено комерсиално летище. То има капацитета да поеме голямо количество хора и превозни средства, което кара наблюдателите са мислят, че тази структура може да бъде използвана за военна база, а някои други дори казват, че ще бъда използвана в близкото бъдеще за концентрационен лагер за цивилни. Лично аз няма да продължа със спекулации точно по последната тематична линия, защото нямам доказателства за подобни твърдения. Въпреки това разбирам защо подобни планове биха били държани в строга секретност. Нека разгледаме „успокоителните“, и „приветливи към посетителите“ (кавичките са от мен – бел. пр.) произведения на изкуството, които са изложени на показ в DIA.
Конят на Апокалипсиса

Значи това е което те посреща, когато влизаш през портите на ада... извинявайте, имах предвид портите на летището. Един висок 9,75 м. жребец от плексиглас с вени, силно изскачащи от цялото му тяло и демонични очи, светещи в червено. Nice... Чух, че децата го харесват много. Интересен факт: конят всъщност е убил създателя си, Луис Джименез, докато той работил върху него. Част от скулптурата се разхлабила, паднала и го смачкала, водейки до фатални наранявания. Приятелите на починалия скулптор сега казват, че конят е прокълнат.
(Това силно напомня на ритуална жертва, типична, когато се открива ново място от такова значение за Тъмните. Не можем и да не отбележим, че коня е 1 към 1 с корицата на „Проектът Монтоук“, което е най-малкото странно.

Той е четвъртият кон в книгата на „Откровението“ от Йоан в Библията и конникът върху него подходящо е наречен „Смърт“.
„И видях, и ето, блед кон
и името на яздещия на него беше
Смърт, и адът го следваше. И
даде им се власт над
четвъртата част от земята, за да убиват с
меч, с глад, с мор и със
земните зверове.“
—Библия, Откровение от Йоан, 6:7-8
С други думи, конят „Смърт“ (или по-скоро конникът „Смърт“) донесъл множество убийства чрез оръжия, глад и болести. Това е доста екстремно като за „семейно“ летище, не мислите ли? Изглежда, че този кон не трябва да бъде там. Скоро ще осъзнаете, че той перфектно се вписва с останалата част от DIA. Между другото, това е един наистина страшен конски анус!

Между другото по едно време на летището се беше намърдала и статуя на Анубис(бог, съпровождащ душите през тъмнината в древноегипетската митология.) по незнайни причини:

Масонската каменна паметна плоча

Обърнете внимание на плочата, която споменава за „Комисия за летищата на Новия свят“ (New World Airport Commission). Тази определена комисия НЕ съществува, затова най-вероятно се отнася към Новия Световен Ред. Овен това има и времева капсула, заровена под плочата, която според надписа по камъка трябва да се отвори през 2094 г. (което е втори архетипен символ за връзка с някакъв време-пространствен проект като Монтоук, макар тези капсули да са широко разпространени в САЩ – бел. Н.). Наклонената под ъгъл ръка е много енигматична и изглежда има някаква допълнителна функция/смисъл, различна от това да бъде просто декорация. Имате ли някакви лични проблясъци в тази насока?

нататък -> четете от сайта

Източник : http://www.parallelreality-bg.com/index ... 19-47.html