delqnski47 написа:ivan56 написа:Dust написа:16 нарушения са и много, и малко, същественото в тях е за какво са. Защото ако има такива, че е без колан, че е спрял неправилно и т.н. това не правят водач рисков за останалите участници в движението, а го правят опасен само за него си.
Абе, честно казано за няколко години стаж, не са и малко. Има и една катастрофа.
На мен просто ми е непонятно как може да караш с такава скорост(пишат за 200км) в града.
И сигурно е била таква като видях на кво прилича Роъвъра.
Не знам как така ти е непонятно. Виж в белите държави какви хора карат скъпи коли и се загледай следващия път в колите във физиономиите на едно 70% каращи скъпи коли тук. Аз често го правя по навик, за да си припомням колко е сбъркана системата при нас. Миналата седмица точно на входа на тунела на ''Тракия'' дето ограничението е 80 аз съм в лява лента с коли около мен и една G класа ми се забива на сантиметри зад мен да ми мутрее. Накара ме да направя маневра в тунела и да се прибера вдясно, защото се почувствах застрашен за живота си в тунел някъв да се е забил така зад мен. Системата е сбъркана още от 90-те и сега децата на тея са същите.
За умрелите или добро или нищо. Стана ми жал за пожарникаря и дърветата, дет били над 100 години. И то напълно искрено. Успех на борещите се за живот.
Еми непонятно ми е, какъвто и идиот да си 200(180 излязло уж) по булеварда в дъждовно време, ама сигурно щото съм на 40+ и може да не съм в час с новите разбирания за нормално.
А тия наглеци са ми любими като ти се набият на една педа зад теб, обаче няма сила на света да ме накара да направя бързо маневра, която да застрашава моя живот. Това беше едно от нещата, които моя инструктор редовно ми набиваше в главата, да, гледаш кво става зад теб, но основното е какво става пред теб, щото на всеки неговият живот е по мил. Па да си святка колкото иска, като мога тогава ще се махна.