Дизелът в България
Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist
Re: Дизелът в България
От "експеримента" се вижда само че в Нова не правят разлика между градуси по Целзий и Фаренхайт (или пък съзнателно манипулират хората). Толкова - сега да видим дали ще си признаят грешката или ще се опитат да замажат положението 
Re: Дизелът в България
Сега пак погледнах видеото в сайта им - тарикатите са изрязали епизода с показанията на термометрите 
Re: Дизелът в България
Добре като сме подхванали тази тема за дизела,някой знае ли дали може съвременен дизелов двигател да върви с олио .Чувал съм че старите вървят без откат.
Ето я нашата купа-http://hellp.net/wp-content/uploads/2012/12/Cvetan_Vasilev_s_Botev.jpg
Re: Дизелът в България
donDiego написа:W84me написа:Тия от БТВ са малоумни! Как ще правиш тест с нафта в шише! Резервоарите имат изолация, като в тях температурата е доста по-висока от тази навън!
Аз съм го правил преди 20 години. Става с по-стари видове бензинови двигатели. Тогава беше много студена зима 93' година. Замръзнаха ми тръбопроводите преди бенз. помпа и изкарах маркуча на входа на помпата и го мушнах в еднолитрово шише от масло пълно с бензин за да мога да се прибера до нас.Предполагам ще може да стане и с моно или пълна инжекция при наличието на мека връзка и две скобички, АКО познаваш устройството на автомобила
Няма да стане при моно и пълна инжекция,защото бензиновата помпа е в резервоара и прави налягане около 3 бара.
За УЕФА сте чисто нов клуб, за БФС сте си Литекс. А общото е, че за всички вие не сте ЦСКА. 
- GA_ veliki
- Мнения: 2798
- Регистриран на: 21 апр 2013 18:42
- Skype: aхaaa
- Местоположение: Коньовица
- Контакти:
Re: Дизелът в България
donDiego написа:petbezdeset написа:Помпата на комън рейла ми даде фира на 147 000 километра. В Европа дизелите си изкарват 300 000 без проблем
Коя от двете и каква е тази кола (марка, модел, година) ако не е тайна
И някой да не е пипал по рейл системата?
Не с гняв, със смях се убива..
Това е спортен форум на "Гонг", един от най-уважаваните в България...
Това, че не обичам сащ не значи,че обичам путин
"Люлека ми замириса"
Това е спортен форум на "Гонг", един от най-уважаваните в България...
Това, че не обичам сащ не значи,че обичам путин
"Люлека ми замириса"
- GA_ veliki
- Мнения: 2798
- Регистриран на: 21 апр 2013 18:42
- Skype: aхaaa
- Местоположение: Коньовица
- Контакти:
Re: Дизелът в България
grud написа:Не е въпрос за побиране в главите и не се дръж като на партийно събрание!Има здрава икономическа логика.... Цената на суровината (нефта) е международна... (еднаква за всички), цената на енергоресурсите за производство също, административните държавни такси (мита, данъци и акцизи) са отпределени от ЕС... за които сме задължени от същия този ЕС още в присъединителните договори! Остава само таксата за преработка (свита до минимум) и търговската отстъпка, която при този свит пазар не е голяма..... Така че кво се чудиш.... пазара на горивата е специфичен и не позволява вариации на свободна тема, за справка огледай съседните страни.... нашите горива са най-евтини.
Защото и труда е най-евтин
Не с гняв, със смях се убива..
Това е спортен форум на "Гонг", един от най-уважаваните в България...
Това, че не обичам сащ не значи,че обичам путин
"Люлека ми замириса"
Това е спортен форум на "Гонг", един от най-уважаваните в България...
Това, че не обичам сащ не значи,че обичам путин
"Люлека ми замириса"
- GA_ veliki
- Мнения: 2798
- Регистриран на: 21 апр 2013 18:42
- Skype: aхaaa
- Местоположение: Коньовица
- Контакти:
Re: Дизелът в България
ivan40 написа:Добре като сме подхванали тази тема за дизела,някой знае ли дали може съвременен дизелов двигател да върви с олио .Чувал съм че старите вървят без откат.
Ще мирише на пържени картофки след теб
Не с гняв, със смях се убива..
Това е спортен форум на "Гонг", един от най-уважаваните в България...
Това, че не обичам сащ не значи,че обичам путин
"Люлека ми замириса"
Това е спортен форум на "Гонг", един от най-уважаваните в България...
Това, че не обичам сащ не значи,че обичам путин
"Люлека ми замириса"
Re: Дизелът в България
GA_ veliki написа:grud написа:Не е въпрос за побиране в главите и не се дръж като на партийно събрание!Има здрава икономическа логика.... Цената на суровината (нефта) е международна... (еднаква за всички), цената на енергоресурсите за производство също, административните държавни такси (мита, данъци и акцизи) са отпределени от ЕС... за които сме задължени от същия този ЕС още в присъединителните договори! Остава само таксата за преработка (свита до минимум) и търговската отстъпка, която при този свит пазар не е голяма..... Така че кво се чудиш.... пазара на горивата е специфичен и не позволява вариации на свободна тема, за справка огледай съседните страни.... нашите горива са най-евтини.
Защото и труда е най-евтин
Страна Бензин 95 Дизел Газ/LPG Към дата
Armenia € 0.9720 € 0.8640 € 0.0000 02.01.2014
Saudi Arabia € 0.0870 € 0.0700 € 0.0000 02.01.2014
U.S.A € 0.6520 € 0.7210 € 0.0000 02.01.2014
Австрия € 1.3500 € 1.3200 € 0.7990 02.01.2014
Албания € 1.4130 € 1.3420 € 0.6820 02.01.2014
Алжир € 0.2080 € 0.1260 € 0.0830 02.01.2014
Андора € 1.2530 € 1.1480 € 0.0000 02.01.2014
Беларус € 0.9300 € 0.9400 € 0.5400 02.01.2014
Белгия € 1.6190 € 1.4720 € 0.7110 02.01.2014
Босна и Херцеговина € 1.1990 € 1.2250 € 0.6630 02.01.2014
България € 1.3200 € 1.3610 € 0.7160 02.01.2014
Великобритания € 1.5790 € 1.6600 € 0.8870 02.01.2014
Германия € 1.6400 € 1.3400 € 0.7650 02.01.2014
Грузия € 0.8460 € 0.9300 € 0.0000 02.01.2014
Гърция € 1.6530 € 1.3770 € 0.9080 02.01.2014
Дания € 1.7140 € 1.5720 € 1.2190 02.01.2014
Египет € 0.2870 € 0.1150 € 0.0000 02.01.2014
Естония € 1.2890 € 1.3390 € 0.7000 02.01.2014
Израел € 1.5340 € 1.4310 € 0.6890 02.01.2014
Ирландия € 1.5290 € 1.4790 € 0.7790 02.01.2014
Исландия € 1.5300 € 1.5400 € 0.0000 02.01.2014
Испания € 1.4160 € 1.3870 € 0.7990 02.01.2014
Италия € 1.7420 € 1.6580 € 0.8570 02.01.2014
Йордания € 1.0260 € 0.6980 € 0.0000 02.01.2014
Кипър € 1.3280 € 1.3860 € 0.0000 02.01.2014
Косово € 1.2000 € 1.1900 € 0.7200 02.01.2014
Кувейт € 0.1670 € 0.1410 € 0.0000 02.01.2014
Латвия € 1.2830 € 1.2690 € 0.5890 02.01.2014
Литва € 1.2980 € 1.2780 € 0.6890 02.01.2014
Люксембург € 1.3030 € 1.2130 € 0.6440 02.01.2014
Македония € 1.2800 € 1.1410 € 0.7500 02.01.2014
Малта € 1.4900 € 1.3800 € 0.0000 02.01.2014
Мароко € 1.1350 € 0.7860 € 0.0000 02.01.2014
Молдова € 0.9800 € 0.9390 € 0.5330 02.01.2014
Норвегия € 1.8570 € 1.7440 € 0.8150 02.01.2014
Полша € 1.2830 € 1.2970 € 0.6570 02.01.2014
Португалия € 1.5990 € 1.4440 € 0.8290 02.01.2014
Румъния € 1.2490 € 1.3040 € 0.6900 02.01.2014
Русия € 0.7320 € 0.7450 € 0.0000 02.01.2014
Словакия € 1.4520 € 1.3760 € 0.7180 02.01.2014
Словения € 1.4350 € 1.3700 € 0.8260 02.01.2014
Сърбия € 1.3040 € 1.3040 € 0.6920 02.01.2014
Тунис € 0.6490 € 0.4820 € 0.0000 02.01.2014
Турция € 1.6770 € 1.5620 € 0.8620 02.01.2014
Украйна € 0.8560 € 0.7980 € 0.5960 02.01.2014
Унгария € 1.3600 € 1.4410 € 0.8500 02.01.2014
Финландия € 1.5910 € 1.4970 € 0.0000 02.01.2014
Франция € 1.4890 € 1.3230 € 0.8740 02.01.2014
Холандия € 1.7740 € 1.5030 € 0.9310 02.01.2014
Хърватия € 1.3340 € 1.2790 € 0.7580 02.01.2014
Черна гора € 1.3500 € 1.2700 € 0.7500 02.01.2014
Чехия € 1.2990 € 1.3140 € 0.6220 02.01.2014
Швейцария € 1.4000 € 1.5220 € 0.8150 02.01.2014
Швеция € 1.5050 € 1.5730 € 1.0160 02.01.2014
Посочените цени на авто горива са за литър
Най-евтина работна ръка, най-малките инвестиции, цената за която е закупен Нефтохим. В цената бас ловя,че не са калкулирани магическите съставки от темата, които правят дизела страст на кристали.
Спрете да си хвърляте поне фасовете на земята.
Дедите ви не са ляли кръв тук за това.
Дедите ви не са ляли кръв тук за това.
-
minchev_1951
- Мнения: 772
- Регистриран на: 26 май 2013 14:24
- Контакти:
Re: Дизелът в България
DarkPsy написа:Вместо при минус 20 замръзва при -13°. А уж дизел!
При експеримент са открити и примеси – вода, бензин, увреждащи двигателя
Вода, утайка и първи стадий на замръзване на дизеловото гориво… само при минус 13 градуса.
Това са резултатите от експеримент на Нова тв с дизелово гориво от седем български бензиностанции – шест от водещи вериги и един по-малък обект.
При експеримента бутилките с дизела са поставени във фризер за около час, в рамките на който температурата не успяла да достигне минус 20 градуса – температурата, установена като норма у нас.
Под тази граница се приема за нормално да започнат изменения във вида, гъстотата и качеството на нафтовото гориво, но не и замръзване. Негативните промени обаче били факт дори при измерените едва минус 13 градуса.
При тази температура още в първата бутилка било установено, че кристализацията е започнала. Във втората и третата нафтата се оказало даже още по-кристализирала. Констатацията се повторила и при останалите образци. В една от бутилките дори плували ледени кристалчета.
Промяната на цвета и кристализацията се дължи на наличие на парафини и неустановени примеси в нафтата, обясни инж. Радослав Киров, управител на сервиз, който коментира, че често се сблъсква с последствията от зареждането на дизеловите автомобили с некачествено гориво.
"Такива промени в горивото при ниски температури увреждат филтрите. Обикновено вместо да пожълтяват, те почерняват в резултат на наличието на твърди примеси", обясни той.
Друг проблем е примесването на нафтата с по-евтиния бензин, посочи специалистът. Неговото наличие води до увреждане на горивната система на дизеловите автомобили, особено на съвременните, които са оборудвани с комън-рейл система. Твърдите частици пък износват буталата и цилиндрите на двигателя.
Петър Костадинов от Държавната агенция за метрологичен и технически надзор обяви, че наличието на вода в дизеловото гориво не е приемливо, но отбеляза, че подобни случаи са намалели в последните години, за миналата е имало само един или два в рамките на направените проверки.
http://www.dnes.bg
........................................
Не при минус 13 градуса, по Нова показаха експеримент - 80 % замръзнала нафта при минус 10 градуса! Пладнешки разбойници, плачат някоя мутра да зареди пълен резервоар и по-късно джипа да му се прецака. Нямам идея какво ще му се случи!...
Re: Дизелът в България
GA_ veliki написа:donDiego написа:petbezdeset написа:Помпата на комън рейла ми даде фира на 147 000 километра. В Европа дизелите си изкарват 300 000 без проблем
Коя от двете и каква е тази кола (марка, модел, година) ако не е тайна
И някой да не е пипал по рейл системата?
Какво има да пипа по "рейл системата". Ако разбира от електроника, да си пипа по десетките датчици или да размени местата на помпа за високо налягане и помпа за ниско налягане (горивна помпа) или регулатора на налягането да го премести след помпата за високо налягане
Пак станахме за ташак на кучетата. Имаме пари, нямаме пари, ще продаваме, няма да продаваме..ЕЙ БОГУ, НАСР***Е СЕ ПРАВИ
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта