


Малииииииии ...... начетох се на бисери

Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist
bobmarli написа:Кашчей написа:bobmarli написа:Кашчей написа:Не си спомням да съм писал нещо за безшумния взрив. Всяко светило в науката може да бъде помолено, не особено учтиво, да даде правилното мнение. Ти си по-малък и не помниш каква кампания и агитация имаше преди преименуването на турците у нас.. и все някое светило по история беше писало. Аз пиша въз основа на теория и практика, а и все пак се занимавам с обработка на стомана и мисля, че мога и трябва да знам някои неща за нея. Опитай се да помислиш върху това-за колк овреме разлятото гориво (колкото е останало след взрива) ще стигне от 90-и етаж до подземията, откъде ще мине, за да стигне да тези подземия, където всъщност са основите на сградата та и да гори..гори..гори...до такава степен, че на площ от 100 дка да успее да развие температура от поне 650 градуса но да не забравяме и височината.. та при 100 дка площ и поне 4 метра височина -това става около 400 м3 та колко гориво е стигнало до тези твои любими основи и откъде?!
За какви основи говориш?
Ти за първи път ли чуваш, че всяка сграда си има основи?! Или ще кажеш, че вертикалното рухване не е вследствие на разрушаване на основите?! Ами това е сграда със стоманени носещи колони и хоризонтални носещи за всеки отделен етаж. Тия колони да не стоят във въздуха случайно и да нямат основа?!?
Хехехе. За момент си помислих, че можем да водим сериозна дискусия. Моля, запознай се първо за какво иде реч, после да спорим.
Кашчей написа:vaskonti написа:Кашчей написа:vaskonti написа:Кашчей написа:Не пиши за температури от порядъка на 700 градуса при пожар в такава сграда, без горивото и кислородът да се подават с инжекцион! То, ако ставаше толкова лесно това, с огъня само..ехехееее. Аве, ти видя ли след взрива да хвърчат стъкла от другите етажи, че то да гръмне самолет с около 20 тона "керосин" в двигателите не ще да е лека взривна вълна. Не само стъкла, ами и хора и бюра щяха да хвърчат, обаче не се вижда нито един излетял от етаж по-горе, или по-долу, че даже и от същият етаж няма.
Кашчей, нещо лошо се обърка. Та една обикновена свещ гори с почти 1000*, какво остава за авиационно гориво на място, където теченията (разбирай достъпа на кислород) са страхотни.
Щом казваш! Пробвай със свещ да нагрееш винкел с дебелина на страната 10 мм до червено и ми покажи резултата!
Защо да опитвам това? Според теб е имало по една запалена свещ до всяка носеща колона ли, та ми даваш такова сравнение?
Не бе, имало е разливане на 20 тона керосин, след взрив на резервоарите, като нито една капка не е излязла извън сградата, но за сметка на това, цялото количество е отишло в основите, за да си гори на воля и да ги нагрее до червено. Естествено, абсолютно всички пропускате факта, че стоманата провежда добре топлината и за да се получи такова нагряване, то трябва да е концентрирано дълго време в една точка или област, но не особено голяма. Мамамустара, ще си помисля, че през живота си никога не съм работил с оксижен и стомана, като ви чета!
A. ПРЕДСТВЯНЕ НА КАНДИДАТА
4. ЦСКА-София е футболен клуб, състезавал се преди това под името „Литекс Ловеч”, заявил кандидатура по същество да бъде лицензиран и да участва в ЛЕ.
Кашчей написа:vaskonti написа:Кашчей написа:vaskonti написа:Кашчей написа:Не пиши за температури от порядъка на 700 градуса при пожар в такава сграда, без горивото и кислородът да се подават с инжекцион! То, ако ставаше толкова лесно това, с огъня само..ехехееее. Аве, ти видя ли след взрива да хвърчат стъкла от другите етажи, че то да гръмне самолет с около 20 тона "керосин" в двигателите не ще да е лека взривна вълна. Не само стъкла, ами и хора и бюра щяха да хвърчат, обаче не се вижда нито един излетял от етаж по-горе, или по-долу, че даже и от същият етаж няма.
Кашчей, нещо лошо се обърка. Та една обикновена свещ гори с почти 1000*, какво остава за авиационно гориво на място, където теченията (разбирай достъпа на кислород) са страхотни.
Щом казваш! Пробвай със свещ да нагрееш винкел с дебелина на страната 10 мм до червено и ми покажи резултата!
Защо да опитвам това? Според теб е имало по една запалена свещ до всяка носеща колона ли, та ми даваш такова сравнение?
Не бе, имало е разливане на 20 тона керосин, след взрив на резервоарите, като нито една капка не е излязла извън сградата, но за сметка на това, цялото количество е отишло в основите, за да си гори на воля и да ги нагрее до червено. Естествено, абсолютно всички пропускате факта, че стоманата провежда добре топлината и за да се получи такова нагряване, то трябва да е концентрирано дълго време в една точка или област, но не особено голяма. Мамамустара, ще си помисля, че през живота си никога не съм работил с оксижен и стомана, като ви чета!
1982 написа:Кашуй, след като размаза хора, които цял живот изучават торнада, сега ще размаже и некадърниците, разследвали 11-и септември. Този човек е специалист по всичко, никой не може да му се опре.![]()
vaskonti написа:Кашчей написа:vaskonti написа:Кашчей написа:vaskonti написа:Кашчей написа:Не пиши за температури от порядъка на 700 градуса при пожар в такава сграда, без горивото и кислородът да се подават с инжекцион! То, ако ставаше толкова лесно това, с огъня само..ехехееее. Аве, ти видя ли след взрива да хвърчат стъкла от другите етажи, че то да гръмне самолет с около 20 тона "керосин" в двигателите не ще да е лека взривна вълна. Не само стъкла, ами и хора и бюра щяха да хвърчат, обаче не се вижда нито един излетял от етаж по-горе, или по-долу, че даже и от същият етаж няма.
Кашчей, нещо лошо се обърка. Та една обикновена свещ гори с почти 1000*, какво остава за авиационно гориво на място, където теченията (разбирай достъпа на кислород) са страхотни.
Щом казваш! Пробвай със свещ да нагрееш винкел с дебелина на страната 10 мм до червено и ми покажи резултата!
Защо да опитвам това? Според теб е имало по една запалена свещ до всяка носеща колона ли, та ми даваш такова сравнение?
Не бе, имало е разливане на 20 тона керосин, след взрив на резервоарите, като нито една капка не е излязла извън сградата, но за сметка на това, цялото количество е отишло в основите, за да си гори на воля и да ги нагрее до червено. Естествено, абсолютно всички пропускате факта, че стоманата провежда добре топлината и за да се получи такова нагряване, то трябва да е концентрирано дълго време в една точка или област, но не особено голяма. Мамамустара, ще си помисля, че през живота си никога не съм работил с оксижен и стомана, като ви чета!
Това с основите не разбирам как ти хрумна. Срутването става от мястото на удара, не от приземните етажи.
И като си заварявал толкова и като си работил с оксижен, би следвало да знаеш някои елементарни неща, като например, че един от най-слабите пламъци гори с 1000 градуса и от тук натам си направи сам сметката какво се случва при силни ветрове и при силно запалимо гориво, комбинирано с невъобразим удар.
Кашчей написа:bobmarli написа:Кашчей написа:bobmarli написа:Кашчей написа:Не си спомням да съм писал нещо за безшумния взрив. Всяко светило в науката може да бъде помолено, не особено учтиво, да даде правилното мнение. Ти си по-малък и не помниш каква кампания и агитация имаше преди преименуването на турците у нас.. и все някое светило по история беше писало. Аз пиша въз основа на теория и практика, а и все пак се занимавам с обработка на стомана и мисля, че мога и трябва да знам някои неща за нея. Опитай се да помислиш върху това-за колк овреме разлятото гориво (колкото е останало след взрива) ще стигне от 90-и етаж до подземията, откъде ще мине, за да стигне да тези подземия, където всъщност са основите на сградата та и да гори..гори..гори...до такава степен, че на площ от 100 дка да успее да развие температура от поне 650 градуса но да не забравяме и височината.. та при 100 дка площ и поне 4 метра височина -това става около 400 м3 та колко гориво е стигнало до тези твои любими основи и откъде?!
За какви основи говориш?
Ти за първи път ли чуваш, че всяка сграда си има основи?! Или ще кажеш, че вертикалното рухване не е вследствие на разрушаване на основите?! Ами това е сграда със стоманени носещи колони и хоризонтални носещи за всеки отделен етаж. Тия колони да не стоят във въздуха случайно и да нямат основа?!?
Хехехе. За момент си помислих, че можем да водим сериозна дискусия. Моля, запознай се първо за какво иде реч, после да спорим.
Пич, сградата рухва, като при контролиран взрив. Такъв взрив не се поставя в средата на сграда, предназначена за събаряне. Това означава, че трябва колоните, които изграждат скелета и носят осовото натоварване, както и това на огъване и изкълчване, са увредени в основата си, а не на 100 метра по-нагоре! Каква дискусия да водя с хора, които не знаят нищо за стоманата?! След удара конструкцията как е повредена-пластично, или еластично?! Ако е пластично, защо не се накланя, като кулата в Пиза, ако е еластично защо не вибрира?! Може би пък колоните са получили пукнатини по цялата си дължина..да, ама не, защото те са свързани в рамка с хоризонталните носещи.
vaskonti написа:Еми...излагаш се. Поне се поинтересувай, нищо лошо няма човек да не знае всичко, за това имаш гугъл.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта