DANS написа:
Забелязваш ли, как е цензурирал и извадил от контекста написаното от мен, как удобно е пропуснал това мое пояснение:В крайна сметка магистралата беше достроена с помоща на "Оперативна програма транспорт" на ЕС.
Обаче понеже е глупак, сам си е забил автогол))))) сега да сметнем цените на километър, ползвайки стойностите, които самото тролче е цитирало:
Лотовете построени от други правителства:
Лот 1 Оризово - Стара Загора - открит 5.10.2007 - цена 198 160 000 лв. (финансиране 100% от държавния бюджет)!
Участъкът е с дължина от 38,7 km. цена на километър 5 120 413лв. участъкът е строен от Цая и Станишев
Лот 5 Карнобат - Бургас - открит 2.11.2006 - цена 150 266 000 лв. (финансиране 100% от държавния бюджет)!
Участъкът е с дължина от 35,2 km. цена на километър 4 268 920лв., участъкът е строен от Тодор Живков и всички останали правителства до 2005г. и завършен от Станишев!!! В цената не са калкулирани инфлационния индекс, пропуснатите ползи и лихвите на парите, които са били "погр****и" за над 26 години!
Договорените от правителството на Бойко Борисов:
Лот 2 Стара Загора - Нова Загора - цена 137 868 000 лв. (финансиране 20% от държавния бюджет, 80% от ЕС)!
Лот 3 Нова Загора – Ямбол - цена 133 973 000 лв. (финансиране 20% от държавния бюджет, 80% от ЕС)!
Лот 4 Ямбол - Карнобат - цена 209 646 000 лв. (финансиране 20% от държавния бюджет, 80% от ЕС)!
ОБЩО 481,487 млн. лв. с ДДС
Обща дължина 116.78км.
Цена на километър 4 123 262лв. (финансиране 20% от държавния бюджет, 80% от ЕС)
Изобщо нищо не съм скрил - цитирал съм същите цифри. Цената е почти еднаква и при двете правителства. Дори километрите са почти същите. Обаче ОНЯ и Вие само повтаряте как бил ни направил магистралите
Другия пък не си признава за залата, нали Буда му я е направил евтино
