Цифри и факти за магистрала "Тракия" и "Южен поток"!

Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist

Потребителски аватар
bastuna2003
Мнения: 909
Регистриран на: 07 авг 2010 14:48
Контакти:

Re: Re:

Мнениеот bastuna2003 » 15 дек 2013 19:35

DANS написа:
Забелязваш ли, как е цензурирал и извадил от контекста написаното от мен, как удобно е пропуснал това мое пояснение:

В крайна сметка магистралата беше достроена с помоща на "Оперативна програма транспорт" на ЕС.


Обаче понеже е глупак, сам си е забил автогол :)))))) сега да сметнем цените на километър, ползвайки стойностите, които самото тролче е цитирало:

Лотовете построени от други правителства:

Лот 1 Оризово - Стара Загора - открит 5.10.2007 - цена 198 160 000 лв. (финансиране 100% от държавния бюджет)!
Участъкът е с дължина от 38,7 km. цена на километър 5 120 413лв. участъкът е строен от Цая и Станишев

Лот 5 Карнобат - Бургас - открит 2.11.2006 - цена 150 266 000 лв. (финансиране 100% от държавния бюджет)!
Участъкът е с дължина от 35,2 km. цена на километър 4 268 920лв., участъкът е строен от Тодор Живков и всички останали правителства до 2005г. и завършен от Станишев!!! В цената не са калкулирани инфлационния индекс, пропуснатите ползи и лихвите на парите, които са били "погр****и" за над 26 години!


Договорените от правителството на Бойко Борисов:

Лот 2 Стара Загора - Нова Загора - цена 137 868 000 лв. (финансиране 20% от държавния бюджет, 80% от ЕС)!
Лот 3 Нова Загора – Ямбол - цена 133 973 000 лв. (финансиране 20% от държавния бюджет, 80% от ЕС)!
Лот 4 Ямбол - Карнобат - цена 209 646 000 лв. (финансиране 20% от държавния бюджет, 80% от ЕС)!

ОБЩО 481,487 млн. лв. с ДДС
Обща дължина 116.78км.
Цена на километър 4 123 262лв. (финансиране 20% от държавния бюджет, 80% от ЕС)

Изобщо нищо не съм скрил - цитирал съм същите цифри. Цената е почти еднаква и при двете правителства. Дори километрите са почти същите. Обаче ОНЯ и Вие само повтаряте как бил ни направил магистралите :mrgreen:
Другия пък не си признава за залата, нали Буда му я е направил евтино :mrgreen:
[rimg]http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/bfi1409405071c.jpg[/rimg]

Потребителски аватар
Кашчей
Мнения: 40045
Регистриран на: 27 сеп 2008 23:36

Re: Цифри и факти за магистрала "Тракия" и "Южен поток"!

Мнениеот Кашчей » 15 дек 2013 19:49

DANS написа:
Кашчей написа:Сега дай и идея защо някои от новооткритите участъци доста бързо влязоха в ремонт :roll:

Тия договорени от ББ си имат ГАРАНЦИЯ, за другите не знам, питай СерГея!

По важното за мен е, че пътувам от София до Бургас за 3 часа без да плащам ТОЛ такса, защото ЦарО и СерГея точно такава ТОЛ такса искаха да ни натресат(при това за цялата магистрала, независимо, че голяма част от нея беше построена много преди да се появят португалските "инвеститори")!


Казах новооткритите, не направените при СерГея!
Ний армейци сме големи,
на "Литекс" верни сме чеда.
Със съдиите-наше знаме
мачкаме навред сега.

Разговор в "Спорт Депо":
-Имате ли фланелки на "ЦСКА-София"?
-Каква ви трябва-на вратар, на полеви играч, или на съдия?

Потребителски аватар
DANS
Мнения: 2797
Регистриран на: 06 юни 2008 13:02
Контакти:

Re: Re:

Мнениеот DANS » 15 дек 2013 19:51

bastuna2003 написа:Изобщо нищо не съм скрил - цитирал съм същите цифри. Цената е почти еднаква и при двете правителства. Дори километрите са почти същите. Обаче ОНЯ и Вие само повтаряте как бил ни направил магистралите :mrgreen:
Другия пък не си признава за залата, нали Буда му я е направил евтино :mrgreen:


Да ти поясня, темата беше за това, че Путин нищо не ни дава даром, за португалските "инвеститори" и за практиките чрез които се ограбват българите!
Та отговори ми, за чий зор ни беше, да се иска магистрала с ТОЛ такси и 35 годишно заробване? Припомням просто, че това го искаха същите хора, които ни управляват и сега, халал да са ти! Сигурно вече са ти осигурили перфектна бизнес среда и си върнал уволнените работници, налии Станишев обеща 250 000 работни места, сигурно и ти си кярил от това, а дано, ама надали!
Наско Сираков: "Ще бъде огромен успех за българския футбол ако ЦСКА вземе точка от Динамо!" ха ха ха :mrgreen:
Link: САМО ЗА ЛЕвСКАРИ!!!!!! ;-)

Потребителски аватар
Iceberg
Мнения: 2852
Регистриран на: 10 ное 2010 13:36
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Re:

Мнениеот Iceberg » 15 дек 2013 19:56

bastuna2003 написа:
DANS написа:
Забелязваш ли, как е цензурирал и извадил от контекста написаното от мен, как удобно е пропуснал това мое пояснение:

В крайна сметка магистралата беше достроена с помоща на "Оперативна програма транспорт" на ЕС.


Обаче понеже е глупак, сам си е забил автогол :)))))) сега да сметнем цените на километър, ползвайки стойностите, които самото тролче е цитирало:

Лотовете построени от други правителства:

Лот 1 Оризово - Стара Загора - открит 5.10.2007 - цена 198 160 000 лв. (финансиране 100% от държавния бюджет)!
Участъкът е с дължина от 38,7 km. цена на километър 5 120 413лв. участъкът е строен от Цая и Станишев

Лот 5 Карнобат - Бургас - открит 2.11.2006 - цена 150 266 000 лв. (финансиране 100% от държавния бюджет)!
Участъкът е с дължина от 35,2 km. цена на километър 4 268 920лв., участъкът е строен от Тодор Живков и всички останали правителства до 2005г. и завършен от Станишев!!! В цената не са калкулирани инфлационния индекс, пропуснатите ползи и лихвите на парите, които са били "погр****и" за над 26 години!


Договорените от правителството на Бойко Борисов:

Лот 2 Стара Загора - Нова Загора - цена 137 868 000 лв. (финансиране 20% от държавния бюджет, 80% от ЕС)!
Лот 3 Нова Загора – Ямбол - цена 133 973 000 лв. (финансиране 20% от държавния бюджет, 80% от ЕС)!
Лот 4 Ямбол - Карнобат - цена 209 646 000 лв. (финансиране 20% от държавния бюджет, 80% от ЕС)!

ОБЩО 481,487 млн. лв. с ДДС
Обща дължина 116.78км.
Цена на километър 4 123 262лв. (финансиране 20% от държавния бюджет, 80% от ЕС)

Изобщо нищо не съм скрил - цитирал съм същите цифри. Цената е почти еднаква и при двете правителства. Дори километрите са почти същите. Обаче ОНЯ и Вие само повтаряте как бил ни направил магистралите :mrgreen:
Другия пък не си признава за залата, нали Буда му я е направил евтино :mrgreen:


Бастун (ей, много ми е хубаво тъй да ти казвам :mrgreen: ), като ти говорех, че си голям демагог и тарикат на дребно, ми се цупеше и се огъваше като дрянова пръчка?! Ами гледай се какъв си геврек?! Как може да кажеш, че близо 250 000 евро на километър е цена "почти еднаква", хахахаха, жалкар такъв! Какво повече да си говоря с тебе?! Онзи другия нещастник пък, Виалито се скъса да пуска просташки теми. Гледам го цитира наглия главорез Сумиста?!?! Почвам да се чудя, какви ли пари им плащат "другарите", та да сеят лъжи и провокации?! Или бая им пълнят крадливите джобове, или са големи тъпунгери и се натискат сами :mrgreen: И в двата случая са толкова жалки, че не заслужават повече и дума от мене!
Наздраве DANS :lol: Пък аз ще си пийна чаша вино, като се прибера, че сега побачквам по малко ;)
"Колкото повече ядеш, толкова по-самотен ставаш!" - Стара канибалска поговорка.
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Потребителски аватар
DANS
Мнения: 2797
Регистриран на: 06 юни 2008 13:02
Контакти:

Re: Re:

Мнениеот DANS » 15 дек 2013 20:09

Iceberg написа:
bastuna2003 написа:
DANS написа:
Забелязваш ли, как е цензурирал и извадил от контекста написаното от мен, как удобно е пропуснал това мое пояснение:

В крайна сметка магистралата беше достроена с помоща на "Оперативна програма транспорт" на ЕС.


Обаче понеже е глупак, сам си е забил автогол :)))))) сега да сметнем цените на километър, ползвайки стойностите, които самото тролче е цитирало:

Лотовете построени от други правителства:

Лот 1 Оризово - Стара Загора - открит 5.10.2007 - цена 198 160 000 лв. (финансиране 100% от държавния бюджет)!
Участъкът е с дължина от 38,7 km. цена на километър 5 120 413лв. участъкът е строен от Цая и Станишев

Лот 5 Карнобат - Бургас - открит 2.11.2006 - цена 150 266 000 лв. (финансиране 100% от държавния бюджет)!
Участъкът е с дължина от 35,2 km. цена на километър 4 268 920лв., участъкът е строен от Тодор Живков и всички останали правителства до 2005г. и завършен от Станишев!!! В цената не са калкулирани инфлационния индекс, пропуснатите ползи и лихвите на парите, които са били "погр****и" за над 26 години!


Договорените от правителството на Бойко Борисов:

Лот 2 Стара Загора - Нова Загора - цена 137 868 000 лв. (финансиране 20% от държавния бюджет, 80% от ЕС)!
Лот 3 Нова Загора – Ямбол - цена 133 973 000 лв. (финансиране 20% от държавния бюджет, 80% от ЕС)!
Лот 4 Ямбол - Карнобат - цена 209 646 000 лв. (финансиране 20% от държавния бюджет, 80% от ЕС)!

ОБЩО 481,487 млн. лв. с ДДС
Обща дължина 116.78км.
Цена на километър 4 123 262лв. (финансиране 20% от държавния бюджет, 80% от ЕС)

Изобщо нищо не съм скрил - цитирал съм същите цифри. Цената е почти еднаква и при двете правителства. Дори километрите са почти същите. Обаче ОНЯ и Вие само повтаряте как бил ни направил магистралите :mrgreen:
Другия пък не си признава за залата, нали Буда му я е направил евтино :mrgreen:


Бастун (ей, много ми е хубаво тъй да ти казвам :mrgreen: ), като ти говорех, че си голям демагог и тарикат на дребно, ми се цупеше и се огъваше като дрянова пръчка?! Ами гледай се какъв си геврек?! Как може да кажеш, че близо 250 000 евро на километър е цена "почти еднаква", хахахаха, жалкар такъв! Какво повече да си говоря с тебе?! Онзи другия нещастник пък, Виалито се скъса да пуска просташки теми. Гледам го цитира наглия главорез Сумиста?!?! Почвам да се чудя, какви ли пари им плащат "другарите", та да сеят лъжи и провокации?! Или бая им пълнят крадливите джобове, или са големи тъпунгери и се натискат сами :mrgreen: И в двата случая са толкова жалки, че не заслужават повече и дума от мене!
Наздраве DANS :lol: Пък аз ще си пийна чаша вино, като се прибера, че сега побачквам по малко ;)


Изображение

Виалито само веднъж плахо се намеси в темата, защото хич не му изнася сравнението на Путиновото "братско" финансиране с това на ЕС! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Наско Сираков: "Ще бъде огромен успех за българския футбол ако ЦСКА вземе точка от Динамо!" ха ха ха :mrgreen:
Link: САМО ЗА ЛЕвСКАРИ!!!!!! ;-)

Потребителски аватар
bastuna2003
Мнения: 909
Регистриран на: 07 авг 2010 14:48
Контакти:

Re: Re:

Мнениеот bastuna2003 » 15 дек 2013 20:12

DANS написа:
bastuna2003 написа:Изобщо нищо не съм скрил - цитирал съм същите цифри. Цената е почти еднаква и при двете правителства. Дори километрите са почти същите. Обаче ОНЯ и Вие само повтаряте как бил ни направил магистралите :mrgreen:
Другия пък не си признава за залата, нали Буда му я е направил евтино :mrgreen:


Да ти поясня, темата беше за това, че Путин нищо не ни дава даром, за португалските "инвеститори" и за практиките чрез които се ограбват българите!
Та отговори ми, за чий зор ни беше, да се иска магистрала с ТОЛ такси и 35 годишно заробване? Припомням просто, че това го искаха същите хора, които ни управляват и сега, халал да са ти! Сигурно вече са ти осигурили перфектна бизнес среда и си върнал уволнените работници, налии Станишев обеща 250 000 работни места, сигурно и ти си кярил от това, а дано, ама надали!

На на мен не може да са ми халал. Аз за тях не съм гласувал нито сега, ните преди 4 години, нито преди 8 години, нито преди 12 години. Яд ме е, че гласувах за Рапона, но ме е по-яд че май съществуват неплатени хора, като теб, които го защитават без да могат да погледнат реално на ситуацията. Наследи държавата в най-малко лошото състояние за последните 19 години и какво направи? Опатка 4.5 млрд държавен резерв, 1.2 млрд резерв на здравната каса. Смаза бизнеса. Държавата и общините бавят плащания към изпълнителите с месеци и години. В неговото правителство бяха потомствени комунисти като самия него, Цветанов, Фидосова, Лиляна Павлова и още много. И всяка вечер по телевизията реже лентични с израза "Аз ви направих ...." Ето това ми е мнението за него. Популист, който беше прав за едно нещо - разполагаме с "Лош човешки материал" и това е видно.
За Станишев, за който ме нарочи за негов привърженик, е същия мръсник като него - комплексар, който оправи живота си за поколения напред. Дори не знаеш как и какво открадна, с финес, е не като ментето Цветанов с 6-те апартамента на тъща му.
Жалко е, че се джафкаме по форумите с лични нападки, докато те са израстнали под един и същ знаменател.
Цитираш "португалските инвеститори", но същите тези наши магистрали и Метра 80% бяха построени от чужди фирми като Мапа Дженгиз, Доуш, Актор и т.н. Разбира се и фирмите на Божков и семейство Вутови, които станаха най-големите Олигарси при неговото правителство.
Сега ще влезнем в един интервал на избори всяка година и Рапона беше прав за още нещо - 2015 ще бъде най-тежката за България, но не отчете факта че и той носи основна вина за това. ;)
[rimg]http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/bfi1409405071c.jpg[/rimg]

Потребителски аватар
bastuna2003
Мнения: 909
Регистриран на: 07 авг 2010 14:48
Контакти:

Re: Re:

Мнениеот bastuna2003 » 15 дек 2013 20:17

Iceberg написа:
Бастун (ей, много ми е хубаво тъй да ти казвам :mrgreen: ), като ти говорех, че си голям демагог и тарикат на дребно, ми се цупеше и се огъваше като дрянова пръчка?! Ами гледай се какъв си геврек?! Как може да кажеш, че близо 250 000 евро на километър е цена "почти еднаква", хахахаха, жалкар такъв! Какво повече да си говоря с тебе?! Онзи другия нещастник пък, Виалито се скъса да пуска просташки теми. Гледам го цитира наглия главорез Сумиста?!?! Почвам да се чудя, какви ли пари им плащат "другарите", та да сеят лъжи и провокации?! Или бая им пълнят крадливите джобове, или са големи тъпунгери и се натискат сами :mrgreen: И в двата случая са толкова жалки, че не заслужават повече и дума от мене!
Наздраве DANS :lol: Пък аз ще си пийна чаша вино, като се прибера, че сега побачквам по малко ;)

Бате, пиша във форум пълен с плиткоумници. Никът не е от основно значение.
Тези 250 хил. евро разлика на километър са 7% от общата стойност. Само за сравнение ще ти кажа че цената ба желязото 2006-2008 година беше 1.80-2.00 лева на килограм, 2012 г. беше 1 лев. А на бетона клас В30 (основно използван за пътно строителство) 2008 г. беше 150 лева, 2012 година под 80 лева. Ама ти не си много умен, нали слушаш бащицата какво ти говори. Приключвам с писането тук.
[rimg]http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/bfi1409405071c.jpg[/rimg]

Потребителски аватар
DANS
Мнения: 2797
Регистриран на: 06 юни 2008 13:02
Контакти:

Re: Цифри и факти за магистрала "Тракия" и "Южен поток"!

Мнениеот DANS » 15 дек 2013 20:32

Бастуне, Божков почти фалира при ББ, стига си цитирал "опорните точки" на Моника!
Ще ти поясня, защо Софиянски, който е сват на "Черепа" , излезе да защитава Орешарковото правителство, точно преди актуализацията на бюджета в края на юли, защото Черепа има да взима милиони от държавата, които са му обещани, затова беше договорен нов държавен дълг!

"Великия" "икономист" Орешарски взима кредит за да се разплащат "течни" разходи като пенсси, помощи и обезщетения. Същия "другар" не може да сметне 2+2, замрази пенсионната възраст въпреки, че хората в пенсионна възраст се увеличават драстично а младите хора намаляват! След годна-две и в Северна Корея да ги пратим, вече няма да има смисъл, държавата ще е разорена за десетилетия напред!
Наско Сираков: "Ще бъде огромен успех за българския футбол ако ЦСКА вземе точка от Динамо!" ха ха ха :mrgreen:
Link: САМО ЗА ЛЕвСКАРИ!!!!!! ;-)

Потребителски аватар
bastuna2003
Мнения: 909
Регистриран на: 07 авг 2010 14:48
Контакти:

Re: Цифри и факти за магистрала "Тракия" и "Южен поток"!

Мнениеот bastuna2003 » 15 дек 2013 20:38

DANS написа:Бастуне, Божков почти фалира при ББ, стига си цитирал "опорните точки" на Моника!
Ще ти поясня, защо Софиянски, който е сват на "Черепа" , излезе да защитава Орешарковото правителство, точно преди актуализацията на бюджета в края на юли, защото Черепа има да взима милиони от държавата, които са му обещани, затова беше договорен нов държавен дълг!

"Великия" "икономист" Орешарски взима кредит за да се разплащат "течни" разходи като пенсси, помощи и обезщетения. Същия "другар" не може да сметне 2+2, замрази пенсионната възраст въпреки, че хората в пенсионна възраст се увеличават драстично а младите хора намаляват! След годна-две и в Северна Корея да ги пратим, вече няма да има смисъл, държавата ще е разорена за десетилетия напред!

Божков изобщо не е фалирал. Нарочно докара 2 от фирмите си нарочно до фалит. Дори накрая препродаде камионите си от едната на друга фирма за 5 000 лева парчето. Сега е в положение - аз имам да им давам, те ще имат да вземат от гола фирма.
За пенсионната възраст и наливането на пари за потребление съм съгласен. За дълга какво да ти кажа - ако имаха държавен резерв, щяха него да опаткват :mrgreen:
[rimg]http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/bfi1409405071c.jpg[/rimg]

Потребителски аватар
DANS
Мнения: 2797
Регистриран на: 06 юни 2008 13:02
Контакти:

Re: Re:

Мнениеот DANS » 15 дек 2013 20:40

bastuna2003 написа:
Iceberg написа:
Бастун (ей, много ми е хубаво тъй да ти казвам :mrgreen: ), като ти говорех, че си голям демагог и тарикат на дребно, ми се цупеше и се огъваше като дрянова пръчка?! Ами гледай се какъв си геврек?! Как може да кажеш, че близо 250 000 евро на километър е цена "почти еднаква", хахахаха, жалкар такъв! Какво повече да си говоря с тебе?! Онзи другия нещастник пък, Виалито се скъса да пуска просташки теми. Гледам го цитира наглия главорез Сумиста?!?! Почвам да се чудя, какви ли пари им плащат "другарите", та да сеят лъжи и провокации?! Или бая им пълнят крадливите джобове, или са големи тъпунгери и се натискат сами :mrgreen: И в двата случая са толкова жалки, че не заслужават повече и дума от мене!
Наздраве DANS :lol: Пък аз ще си пийна чаша вино, като се прибера, че сега побачквам по малко ;)

Бате, пиша във форум пълен с плиткоумници. Никът не е от основно значение.
Тези 250 хил. евро разлика на километър са 7% от общата стойност. Само за сравнение ще ти кажа че цената ба желязото 2006-2008 година беше 1.80-2.00 лева на килограм, 2012 г. беше 1 лев. А на бетона клас В30 (основно използван за пътно строителство) 2008 г. беше 150 лева, 2012 година под 80 лева. Ама ти не си много умен, нали слушаш бащицата какво ти говори. Приключвам с писането тук.



Цената на горивото къде я слагаш, при инертните материали горивото формира над 70% от цената, сравнявай цените до 2006-2007! не удобната 2008!
За желязото, Кремиковци до кога работеше, а?!
Асфалта е вързан с цената на петрола, хайде направи си труда да провериш, какви са били цените от 1980г. до 2006г. за единия лот и от 1998 до 2007г. за другия лот!???

Тролче си ти, ролята ти е на "фалирал работодател" "репресиран" от Бойко!
Наско Сираков: "Ще бъде огромен успех за българския футбол ако ЦСКА вземе точка от Динамо!" ха ха ха :mrgreen:
Link: САМО ЗА ЛЕвСКАРИ!!!!!! ;-)


Върни се в “Свободна зона”



Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта