Изобщо не ми дреме за тая магистрала, която беше направена, за да могат софиянци да си ходят по алкохолните дестинации! Магистрала "Хемус" е в пъти по-важна от икономическа страна, но по времето на Боко от нея бяха направени само 5 километра! Така че тая магистрала може да си я навре където слънце не огрява, а на всичкото отгоре е правена с наши пари, не с негови!
От икономическа гледна точка автомагистрала "Хемус'' можеш да сия завреш там където слънце не те огрява ама по принцип/щото тебе може и да те е огряло/ та на въпроса за "автомагистрала "Хемус"- на нея отдавна не й излизат сметките,по извършените наблюдения,замервания и изчисления,просто трафика е сериозно намалял и затова не е рентабилно да се инвестира в губещо начинание.Справка АПИ.
Готова ли е магистралата ?
Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist
Re: Готова ли е магистралата ?
boyko-borisov написа:40 години чакахте за магистрала и когато Бойко Методиев Борисов започна да Ви я строи започнахте да ревете, а сега дано да не чакате още 40 години довършителни дейности.
Чупиш тъпомера честно!Бойко изкара пари и направи магистрала ли???Пичове изкарайте си главите от га.ъ на бате си Боко и се огледайте в света около вас,преди него по коларски пътища ли се движехме!?
- Middlesbrough
- Мнения: 32472
- Регистриран на: 11 мар 2009 03:20
- Контакти:
Re: Готова ли е магистралата ?
Middlesbrough написа:Ей аз на 15 сутринта пътувам за Морето от Пловдив , ще ме огрее ли

Офтопик:
Re: Готова ли е магистралата ?
Middlesbrough написа:Middlesbrough написа:Ей аз на 15 сутринта пътувам за Морето от Пловдив , ще ме огрее ли
![]()
Не
Re: Готова ли е магистралата ?
а пък аз пътувам на 20
надявам се да ме огрее
надявам се да ме огрее
Според 1/3 от британските ученици СИРЕНЕТО расте по дърветата.
Re: Готова ли е магистралата ?
Вас може и да не ви огрее на 15 и 20ти но мен ще ме огрее на 11ти да мина по новата магистрала на път за Лазур 
Re: Готова ли е магистралата ?
S1914 написа:bubka написа:venci_1913 написа:Neron,какво ще кажеш за това ,че те имат построени повече км магистрала от ББ? Магистралата ще е готова до 1-2 дни ,но след това трябва документи и глупости - 15 юли
Построени магистрали при тройната коалиция:
Лот 1 Оризово - Стара Загора - 38,7 km:
Оризово - Чирпан е в експлоатация от 1 юли 2006 г.
Чирпан - Стара Загора е в експлоатация от 5 октомври 2007 г.
Лот 5 Карнобат - Бургас - 35,2 km.
Отсечката Шумен - Каспичан - 12,8 km:
Пусната на 30 декември 2005 г.-участъкът на АМ Хемус от Шумен до Каспичан е построен през периода 2002-2005 г. На 30.10.2005 г. Станишев и Гагаузов го откриха без акт 15… не без акт 16, нямаше дори акт 15.![]()
Участък между Харманли и Любимец 16,66 км:
Пуснат на 16 май 2007.-участъкът на АМ Марица от Харманли до Любимец е пуснат без износващия пласт асфалтобетон, вследствие на което участъкът беше затворен за ремонт и повторно пуснат.![]()
Даскалово – Долна Диканя – 19 км:
Участъкът е пуснат в експлоатация януари 2007 г.- лот 0 на АМ Струма от Даскалово до Долна Диканя все още няма акт 16 и не се води магистрала, всеки който е пътувал надолу знае, че ограничението е 90км/ч по този път, именно липсата на акт 16 е причината. Отделно още текат дела по отчуждаване на имоти там, а заради тези неразбории на места пътят има отклонения от по 20 метра встрани от одобреният проект.![]()
Магистрали при ГЕРБ:
Лот 2 Стара Загора - Нова Загора – 31,8 км
Лотове 3 и 4 на АМ Тракия, съответно с дължина 35.7 км (завършен) и 49.08 км , или общо 84.78 км. + лотове 1 и 2 на АМ Марица, съответно с дължина 31.4 км (краен срок август 2013 г.) и 34.22 км (краен срок август 2013) или общо 65.62 км. + лот 1 на АМ Струма с дължина 16.78 км и краен срок август 2013 г. + 2 участъка от АМ Хемус, съответно СОП – Гара Яна с дължина 8.46 км (краен срок юли 2013 г.) и Шумен – Белокопитово с дължина 7.8 км (краен срок юни 2013 г.), или общо 16.26 км.
Магистрала „Люлин” 19,13 км:
Трите участъка София – Мало Бучино – Голямо Бучино – Перник са пуснати на 15 май 2011 г, 5 км от тях са дело на тройната ламя преди това.![]()
Общо по груби сметки
БСП-122км с всичките условности относно липса на важни разрешителни, които изброих по-горе.
ГЕРБ- 212км
Извод от горепосоченото – всичко пуснато от Станишев и Гагаузов е стартирано от правителството на НДСВ и ДПС, т.е. като реален строеж. Неслучайно техните откривания бяха в периода 2005-2007 г., а мандатът им беше до 2009 г. От друга страна всички магистрални проекти на ББ и Плевнелиев/Павлова са стартирани от правителството на ГЕРБ като реален строеж.
Под чертата може да се добави и лот 4 на АМ Струма от Сандански до ГКПП Кулата с дължина 15 км и краен срок март 2014 г. и лот 2 на АМ Струма от Дупница до Благоевград с дължина 37 км, която вече е договорена.
Когато фактите говорят комуноидите трябва да мълчат в мишите си дупки. В допълнение при ББ се направи околовръстно на София, Метрото, Дунав мост 2, кръстовища на две нива, детски градини, обнови се градския транспорт в многа градиве, направиха се паркове, градинки, детски площадки и още много. Тройната ляма реално не е забила 1 пирон в държавата а с много оскъпявания довърши започнато ит НДСВ и причини спиране на всички Евро фондове, което е най-голямата причина АМ Хемус да не се строи в момента. На всичкото отгоре наглеците от втората тройна ламя ГейБейЗлодей спряха наскоро проекти с осигурено финансиране от ЕС като завода за боклука в София и Северна Скоростна Тангента и са напът да сторят това и с други проекта поради безумната си некадърност и безочлива корумпираност.
Забрави да споменеш, че при бойко-пожарникаря започна и строежа на новата ви трибуна. Много здраво сте облъчени. Намерили да сравняват трън с бодил. Бойко и Сергей са почти еднакво некадърни. Единствената разлика е, че Бойко е много загрижен за рейтинга си и е много по-добър артист. Естествено, че при всяко следващо правителство трябва да се строят повече магистрали, защото фондовете на ЕС започват да се усвояват все по-добре. Има си технологично време, а и администрацията се учи.
Хайде да говорим за другите пътища и дупките по тях. Има места, където автомобилите излизат от пътя и карат по черно за по-гладко. Там няма фондове и ето колко струва управлението на ГЕРБ. Защо в 2013-та година е пълно със села без канализация? Има още хиляди проблеми, които обаче не се решават, защото ПР ефектът е много по-малък от този с откриването на магистралите. Както Бойко, така и Сергей са измамници и изключително слаби управленци.

Re: Готова ли е магистралата ?
tsonpen написа:S1914 написа:bubka написа:venci_1913 написа:Neron,какво ще кажеш за това ,че те имат построени повече км магистрала от ББ? Магистралата ще е готова до 1-2 дни ,но след това трябва документи и глупости - 15 юли
Построени магистрали при тройната коалиция:
Лот 1 Оризово - Стара Загора - 38,7 km:
Оризово - Чирпан е в експлоатация от 1 юли 2006 г.
Чирпан - Стара Загора е в експлоатация от 5 октомври 2007 г.
Лот 5 Карнобат - Бургас - 35,2 km.
Отсечката Шумен - Каспичан - 12,8 km:
Пусната на 30 декември 2005 г.-участъкът на АМ Хемус от Шумен до Каспичан е построен през периода 2002-2005 г. На 30.10.2005 г. Станишев и Гагаузов го откриха без акт 15… не без акт 16, нямаше дори акт 15.![]()
Участък между Харманли и Любимец 16,66 км:
Пуснат на 16 май 2007.-участъкът на АМ Марица от Харманли до Любимец е пуснат без износващия пласт асфалтобетон, вследствие на което участъкът беше затворен за ремонт и повторно пуснат.![]()
Даскалово – Долна Диканя – 19 км:
Участъкът е пуснат в експлоатация януари 2007 г.- лот 0 на АМ Струма от Даскалово до Долна Диканя все още няма акт 16 и не се води магистрала, всеки който е пътувал надолу знае, че ограничението е 90км/ч по този път, именно липсата на акт 16 е причината. Отделно още текат дела по отчуждаване на имоти там, а заради тези неразбории на места пътят има отклонения от по 20 метра встрани от одобреният проект.![]()
Магистрали при ГЕРБ:
Лот 2 Стара Загора - Нова Загора – 31,8 км
Лотове 3 и 4 на АМ Тракия, съответно с дължина 35.7 км (завършен) и 49.08 км , или общо 84.78 км. + лотове 1 и 2 на АМ Марица, съответно с дължина 31.4 км (краен срок август 2013 г.) и 34.22 км (краен срок август 2013) или общо 65.62 км. + лот 1 на АМ Струма с дължина 16.78 км и краен срок август 2013 г. + 2 участъка от АМ Хемус, съответно СОП – Гара Яна с дължина 8.46 км (краен срок юли 2013 г.) и Шумен – Белокопитово с дължина 7.8 км (краен срок юни 2013 г.), или общо 16.26 км.
Магистрала „Люлин” 19,13 км:
Трите участъка София – Мало Бучино – Голямо Бучино – Перник са пуснати на 15 май 2011 г, 5 км от тях са дело на тройната ламя преди това.![]()
Общо по груби сметки
БСП-122км с всичките условности относно липса на важни разрешителни, които изброих по-горе.
ГЕРБ- 212км
Извод от горепосоченото – всичко пуснато от Станишев и Гагаузов е стартирано от правителството на НДСВ и ДПС, т.е. като реален строеж. Неслучайно техните откривания бяха в периода 2005-2007 г., а мандатът им беше до 2009 г. От друга страна всички магистрални проекти на ББ и Плевнелиев/Павлова са стартирани от правителството на ГЕРБ като реален строеж.
Под чертата може да се добави и лот 4 на АМ Струма от Сандански до ГКПП Кулата с дължина 15 км и краен срок март 2014 г. и лот 2 на АМ Струма от Дупница до Благоевград с дължина 37 км, която вече е договорена.
Когато фактите говорят комуноидите трябва да мълчат в мишите си дупки. В допълнение при ББ се направи околовръстно на София, Метрото, Дунав мост 2, кръстовища на две нива, детски градини, обнови се градския транспорт в многа градиве, направиха се паркове, градинки, детски площадки и още много. Тройната ляма реално не е забила 1 пирон в държавата а с много оскъпявания довърши започнато ит НДСВ и причини спиране на всички Евро фондове, което е най-голямата причина АМ Хемус да не се строи в момента. На всичкото отгоре наглеците от втората тройна ламя ГейБейЗлодей спряха наскоро проекти с осигурено финансиране от ЕС като завода за боклука в София и Северна Скоростна Тангента и са напът да сторят това и с други проекта поради безумната си некадърност и безочлива корумпираност.
Забрави да споменеш, че при бойко-пожарникаря започна и строежа на новата ви трибуна. Много здраво сте облъчени. Намерили да сравняват трън с бодил. Бойко и Сергей са почти еднакво некадърни. Единствената разлика е, че Бойко е много загрижен за рейтинга си и е много по-добър артист. Естествено, че при всяко следващо правителство трябва да се строят повече магистрали, защото фондовете на ЕС започват да се усвояват все по-добре. Има си технологично време, а и администрацията се учи.
Хайде да говорим за другите пътища и дупките по тях. Има места, където автомобилите излизат от пътя и карат по черно за по-гладко. Там няма фондове и ето колко струва управлението на ГЕРБ. Защо в 2013-та година е пълно със села без канализация? Има още хиляди проблеми, които обаче не се решават, защото ПР ефектът е много по-малък от този с откриването на магистралите. Както Бойко, така и Сергей са измамници и изключително слаби управленци.
По зомбирани и злобни хора от герберистите няма...
Re: Готова ли е магистралата ?
Просто работя в съответната сфера и ви давам сухи факти за сравнение, оттам нататък се бийте и карайте и ги тълкувайте както ви е изгодно според политическите пристрастия. Сегашното правителство 2 месеца не могат да си поделят министерствата и в момента изграждане на нови лотове например не може да започне, въпреки че парите ги има.
Офтопик:
Re: Готова ли е магистралата ?
В четвъртък ще ходя на море. Дали ще стигна за 10 минути или ще хвана задръстването? 
БФС: ЦСКА София има 4 титли, да мислят за емблема
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта



