yuliyan написа:slavia1913 написа:Аз лично бих те посъветвел:
Вземи си възможно най-нова кола, след 2000 е добре, просто няма смисъл да се набутваш на толкова стари коли, постоянно ще се чупи нещо, просто амортизация, даже и една кола хубава кола като и се натрупат годинкити просто почват отвсякъде проблеми и това го казвам от личен опит с мойте антични Волво и Лада. Другото колкото се може по-малко екстри, да хубаво е ел. стъкла и климатик, но просто още възможности да се счупи нещо, колкото по-просто толкова по-здраво. Японците са хубаво нещо, карах Сивик 2002 за около 6 месеца перфекта кола, много я малтретирах нищо не се счупи, но като и видях цените на частите, та японците много здрави, но като се счупи много солено. При Мерцедес, Ауди и БМВ е същата работа, скъпи части, а особено аудита-та по-старите не са и особено здрави. Ако искаш евтина кола за подръжка ходи, визмаш един Фиат Пунто след 2000 вече са и евтини. Да имат проблеми, но са с най-евтините части от сегашните коли на пазара. Французите са също задоволителни за нормално ползване, но са скучни до мозъка на костите си. Не се хвърляй на мощни коли в момента осебно като млад шофер, плюс с тия цени на горивата не си заслужва просто.
Колите преди 97 година са много по здрави от тези, които са произведени след това. Ако нямаш пари за нова, по добре не си купувай такава, която е произведена около 2000г. Е всяко нещо си има своите изключения, така че ти си решаваш![]()
П.п. Това си е лично мое мнение
+1



[/center]