Iceberg написа:bastuna2003 написа:DANS написа:
Лот 2 беше построен за 137,868 млн. лв с ДДС
Лот 3 беше построен за 133,973 млн. лв с ДДС
Лот 4 беше построен за 209,646 млн. лв. с ДДС
ОБЩО 481,487 млн. лв. с ДДС ~240 милиона евро!
Големи сте лъжци гъзолизците на Боко Рапона!!!
Цената се дава на километър, не общо за половината магистрала
Как преиначавате факти, само и само да изкарате Бащицата най-големия.
Ето ти истинската цена на "Тракия". Най-скъпата магистрала на километър в целия свят!!!
Лот 1 Оризово - Стара Загора - открит 5.10.2007 - цена 198 160 000 лв.
Лот 2 Стара Загора - Нова Загора - открит 1.07.2012 - цена 137 868 000 лв.
Лот 3 Нова Загора – Ямбол - открит 12.07.2012 - цена 133 973 000 лв.
Лот 4 Ямбол - Карнобат - открит 15.07.2013 - цена 209 646 000 лв. + юли 2011 г. правителството отпуска 13 млн. лева на "Напоителни системи" за отстраняване на проблеми
Лот 5 Карнобат - Бургас - открит 2.11.2006 - цена 150 266 000 лв. По-ниската цена от лот 1 се дължи на факта, че е започнат в края на 80-те години.
Общо 842 913 000 лева или
432 263 000 евро за 190.68 километра, построени от 2006 до 2013!!!
ЦЕНА НА КИЛОМЕТЪР - 2 266 000 евро или 4 421 000 леваИ това в равнината без да има някакво сложно строителство - ИЗМАМНИЦИ
Източник:
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%B8%D1%8F_%28%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BB%D0%B0%29
Не те знам бастун ли си, патерица или простичка сопа

, но пък вече съм наясно какъв демагог и тарикат на дребно се пишеш. За толкова години в управлението на държавата, комунисти и депесари не само, че не построиха почти нищо, ами и крадяха с гъзъ си толкова грозно и безсрамно, че няма накъде повече. Та накрая най-нахално се опитаха и от Евросъюза да крадат, но им спряха на момента кранчето, че с него и всички фондове към държавата. Сега правят същото и пак сме на път да ни отреже Европа. Тези, които плюете успяха да построят пет пъти повече, за много по-малко пари и време и то в свирепата криза, която тресеше света. Защо бе тарикат дървен (сам си се кръстил бастун) не кажеш за какви пари на километър бяха построени малкото километри магистрала по времето на комунистите, колко беше спазарена за строене и останалата част на магистралата от тройната коалиция? Защо не извадиш тези числа?! Защо не кажеш с колко успяха да я намалят тази надута цена тези, които я построиха най-накрая?! Да се сещаш за залата каква беше цената и кой успя отново да преговаря и я намали драстично?! Поне с двадесетина милиона мисля падна цената и я построи Бойко! Ама бил как каза, измамник ли беше?! Същото беше и с метрото и с какво ли не още. Цените бяха актуализирани, смъкнати надолу и.... построени куп неща. Та.. кой е измамника тогава?! Тези, които с години крадоха и не построиха нищо, а само спазаряваха на безбожни цени или тези, които за 3 години не само че построиха много, ами и за много по-малко пари и то в криза?! То и те , че допуснаха много грешки и направиха куп глупости, верно е, но това е една друга тема. Ей, еша ви няма да клеветите, да демагогствате, преобръщате истината с главата надолу, на черното бяло и т.н., че чак и "опорни точки" ви спуснаха, да не вземете нещо да се объркате в лъжите и плювните си?!
Знаех си, че без Виали няма да мине темата, хехехе, нещастник платен, пак се появи!
Предостатъчно внимание ви отделих ми се струва, нямах такова намерение, не го заслужавате, но пък наглостта ви няма край! Второто полувреме на мача почва, стига ви толкова

Глупендер, ще ти обяснявам по реда на въпросите

Комунистите построиха ЛОТ1 и ЛОТ5 - 73.9 километра за 348 426 000 лева или 178 223 000 евро или 2 411 000 евро на километър
Боко Рапона построи ЛОТ 2, 3 и 4 - 116.8 километра както цитира другия роб на комунизма DANS за 494 487 000 лева или 252 934 000 евро или 2 165 000 евро
Теб кой те излъга, че парите от Европа за безплатни? Вноските кой ти ги плаща?
Твоят партиен Лидер лъже калмуците като теб за цената на залата, че я намалил от 107 на 90 млн лева без ДДС, но разбира се пропуска да спомене, че това стана след като проекта беше променен. Бяха премахнати 3500 ПОДЗЕМНИ паркоместа на залата (най-скъпото строителство), като останаха само 650 външни места. Доста по-хубава зала от нашата за същите пари е Арена Белград - 25 000 хилядна.
Заради съмненията изграждането на спортната зала стигна дори до комисията по корупция в парламента. В края на януари "Синята коалиция" подаде сигнал в комисията и тя се събра на извънредно заседание, като покани всички заинтересовани - шефовете на "Главболгарстрой", главния архитект на София, проектанти. Тогава шефът на професионалната лига на проектантите инж. Йонко Пенев разкри, че реалната цена на строежа е значително по-ниска от заложената, че площта на залата е намалена от 63 000 на близо 49 000 кв. м.
Такива лалугери като теб удобно пропускат тази информация.
А това, че съм Бастун е вярно, защото 2009 година гласувах за тоя нещастник.
Удобно не споменаваш за раздудата по негово време бюрокрация, за убиването на малкия и среден бизнес, за това, че в неговата партия има повече бивши комунисти от която и да е друга партия, забравяш Мишо Бирата, тефтерчетата, кражните при строежите на Детски градини и Южната дъга. Твоят гуру изяде 4.5 млрд резерв?
Аз си реших проблемите - просто спрях да инвестирам и да се занимавам. Хората ги пратих да ги храни Боко тиквата.
Жалко, че такива като теб, които не могат да видят по-далеч от носа си и продължават само с лични нападки.