Тема за политика - България

Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist

bluesupport
Мнения: 260
Регистриран на: 16 май 2008 15:56
Контакти:

Re: 2 г. затвор за превъртян километраж

Мнениеот bluesupport » 21 сеп 2016 19:07

Red_Pride написа:Мнение от един форум в което според мен има доста истина :!:
Здравейте,

Отдавна не съм влизал защото имах проблеми с писането тук, но сега май всичко е ок. Снощи видях тази тема и направо...... ПОЛУДЯХ хехеххе. Предварително се извинявам ако това което ще напиша е прекалено крайно или силно, но не мога, честно.

Пишете "джамбазите" , "автотърговците" са .... идиоти, малоумници, мошенници и т.н. ОК, да, болшинството СА такива наистина, но моля ви НЕ СЛАГАЙТЕ ВСИЧКИ ПОД ОБЩ ЗНАМЕНАТЕЛ. Както НЕ всички "тираджии" са мошенници, некадърници и лъжци, така и НЕ всички автотърговци са такива. И това го пиша не само понеже през последните 10 ( че и повече) години АЗ лично бях такъв, а просто защото това е истината.
Причината поради която битува това мнение за търговците е следната. Да, огромната част от тях са НЕКОМПЕТЕНТНИ хора, който нямат дори и елементарни технически познания, често дори и с криминални досиета, хора който са влезли в този бизнес мислейки го за "голямата далавера". И да, БЕШЕ такава, ама БЕШЕ, допреди години. От доста време НЕ Е така.
Защо се получава това ли? Нека аз да Ви обясня и да си изкажа мнението. Когато практически няма никакъв контрол на една дейсност, съвършенно естествено се появяват "индивиди" който си пишат "собствени правила". Това е логично. Истинските търговци, компетентните хора в този бранш, честните търговци, .... много от тях повярвайте, вече неискат да чуят за коли, ИМЕННО поради този имидж на бранша. Не може "куцо, кьораво и сакато", продали нивата на село или взело "пачките" от кооперация построена на мястото на старат му къща и .... да стане "вносител". Няма как да стане. Както аз лекар не мога да стана НИКОГА, понеже съм НЕКОМПЕТЕНТЕН в тази сфера, така и "Бай Иван" от Поибрене ( Ухилен ) НИ-КО-ГА неможе да ми бъде на мен конкуренция ( извинявам се за нескромният израз ) понеже той е некометентен в този бранш. Болшинството от т.н. "колеги" са наистина пълни мошенници, който избират само и единствено най-евтината стока с цел печалба и НИЩО ДРУГО. И винаги, ама винаги стават проблеми. Но знаете ли защо се получава така, освен липсата на елементарен контрол от където и да е ? Получава се така, понеже КЛИЕНТИТЕ са такива. Да повторя - КЛИЕНТИТЕ искат НЕРЕАЛНИ НЕЩА. Клиентите живеят в 90-те още, мислейки си, че ние вносителите взимаме една кола за 500 марки от вън и я продаваме за 5000 в БГ и правим "ебаааси печалбите". Да, ама Не. Беше господа, БЕШЕ. Минало свършено. От много, много години НЕ Е ТАКА. Нито има глад за стока в БГ, нито цените са това което бяха. Това когато го разберат клиентите може и нещата да се пооправят малко.
Другият "момент". Вече сме 2014 година. Словом - Две хиляди и четиринадесета година. А НЕ 1992-ра примерно. Или 1986-та..... Колите през последните 20-30 години са мнооого по различни от това което беше през 80-те и 90-те.... времето в което .... съжалявам, че ще го казвам, но .... все още живее българският клиент. Какво имам предвид? Еми ФАКТА, да повторя ФАКТА, че когато български клиент види, че една кола е на над 150-160 хил.км и ....... бяга надалеч (мислейки си, че е Лада или Москвич, който "свършват" на горе долу тези километри), та чак се и спъва ( не е бъзик, случвало ми се е не веднъж) . Българският клиент мисли така: " абе аз знам, че не е на 120 или 160 хил.км, ама айде....". Види ли РЕАЛНИТЕ километри и ... получава слънчев удар. Кажете ми КАК може да се работи така според вас?
Аз имам не десетки, а СТОТИЦИ случай когато вкарвам коли, който са НАИСТИНА ПЕРФЕКТНИ коли. Най-често от Бенелюкс ( сега да не се обяснявам защо там колите са най-добри според мен, че ще стане роман абсолютен , имам си фаил с 1600 "неща" ( коли, камион, бусове, автобуси, специализирана техника, та чак до трактори) който са минали през ръцете ми за около 10 и малко години работа в тази сфера. РЕДОВНО съм продавал коли специално на 250-300-500 хил.км. Знаете ли как изглеждат тези коли? Знаете ли РЕАЛНОТО им състояние какво е ? Знаете ли, че тези коли, на който и специалист да ги "поднеса" и точно НИКОГА няма да разбере реалният пробег!!! Защото - ЕДНА КОЛА Е ВАЖНО КАК Е ПОДДЪРЖАНА И КАРАНА, а НЕ НА КОЛКО КИЛОМЕТРА Е.
Важно е и КЪДЕ е карана. Едно е в Швейцария или Австрия, където пътищата са .... или баир 30 градуса, или спускане пак толкова, и зима 6 месеца с най-висока температута минус 10 и цялата менделеева таблица пръскана по пътищата........ друго е Германия, където знаете .......всеки работи на 30-50км от къщата си и по магистралите 160км/ч е нещо обичайно ( да не говоря за повече) , друго е в Испания и Франция, където практически няма неударена кола, СЪВСЕМ друго е в Италия, било то "долу" с най-ниска средногодишна температура ПЛЮС 30 градуса и манталитет на "зомбирани Шумахеровци" за който червеният сектор е като ...зеленият при камионите , тоест кара се САМО там, а такива "подробности" като смяна на масло и поддръжка се считат за ...... "имагинерни прищявки" ...... друго е например северна Италия, където всичко е мнооооого по различно ( някъде дори има и ръжди по колите ако незнаете) в смисъл по-добре........ И Съвсем различно в една Холандия ( колкото и да ги мразя чифутеско), където си карат по едни прави магистрали с 120-130 МАКС.....минават си редовно на прегледи ( ама реални) и си ги гледат поради простата причина, че когато искат да ги продадат, ако не са им перфектни, те няма да вземат добри пари, а това тях най най много ги притеснява ( все пак са си чисти еврей Намигване ) ..... МНого, ама много може да се пише по темата.
Казвате, един коя си кола била лоша, или добра. Ама как го разбрахте това? Аз например съм виждал ( не веднъж между другото) Актрос на 200-300 хил.км със СТРОШЕН мотор. Както и Ивеко Стралис на милион и половина, чийто собственик не спира да го хвали и да му се кланя....... Това какво значи, че Мерцедес е боклук, а Ивеко е ... "ебаааси якия камион ли" ?? Не разбира се. Просто атестата една кола или камион или каквото и да е , да е качествено и в добро състояние е ПОДДРЪЖКАТА му най-вече, а НЕ нещо друго.

Казвате от вън било по-добре, в БГ само мошенници. Ок, така е до голяма степен, ОБАЧЕ. Я сега да видим варианта човек сам да си докара кола отвън. Какво става, отваря мобиле или аутоскаут ( понеже други сайтове незнае) и хоп.... на първата "изгодна" кола. С малката подробност, че той горкия незнае какво пише долу, и неща като "motorschaden" или "getriebe problem" и т.н. за тях значат ... "някоя допълнителна ексра" . И айдее..... еди коя си кола, струвала еди колко си, а пък в БГ била с няколко хиляди повече . Да не говорим, че дори и да отиде на място, нашенеца ще останови, че вече тази кола я няма и любезният продавач ( най-често някой Мохамед) ще му предложи нещо друго, на "изгодна цена" и след като е вече на място, нашенеца няма какво да прави и влиза в капана. После обаче и никога не си признава де :-). Или друго - как ще му излезе на господина ентусиаст да си докара кола от вън сам? КАК? Той първо трябва да отиде до София , да си вземе самолета и да кацне "някъде" в Германия ( примерно). Оттам какво става? Да, вие колеги всичките сте печени и сте били по пътищата и все ще се оправите. Убеден съм, ама обикновенният българин дето излиза за 2-ри път в чужбина.... как точно ще си наеме рент-а-кар или ще се придвижи до някоя гара и ще се разбере да си вземе ИЗГОДНИЯТ билет за "еди къде си". И ето станало вечер... той на път.... трябва да се спи.....хотели ( той незнае за Формулите и т.н. и се набутва с 70-80Е минимум нощувка...) , после отива на заветното място и ..... хоооп изненадааа, няма я колата, продадена...... ама имаме друга, спокойно. И така като обиколи 3-4 адреса ( това там не е област Видин с 3 пътя на кръст, а държава с милиони километри пътища...) и ... най-накрая като му писне какво става? Скача в "нещо" си, задължително за много повече пари от предварителните очаквания и ако въобще се прибере без проблеми....... на никого не казва, че на финала..... "тотала" му е 30% ПОНЕ над това което си е мислил.... ТОВА СА ФАКТИТЕ, които както иска да ме разбира.
И друго - за да е евтина една кола, защото точно това искат българските клиенти, на нея ТРЯБВА да й има нещо, РАЗБЕРЕТЕ ГО. Защо да я продава Бай Кунц от НюМюнстер на Бай Иван от Карапелит за 2000Е, след като може да я продаде на Урсула от Баден Вютенберг за 3200Е . Защо? НЯма защо. И да, може да има технически проблем, но варианта ако няма е .... да има оптически проблем. Лек, тежък, но да има. Аз лично предпочитам леко, да повторя ЛЕКО одраскана кола, но технически перфектна, за 500Е ПОД реалната си цена, отколкото лоша кола, но с хубав вид. И после...... когато АЗ отида и купя 3/5 или 9 коли от ЕДНО място...... дали аз няма да взема тази кола на цена на която Бай Иван "специалиста" от Поибрене никога и няма да си мечтае? Дали транспорта ми няма да е 600-700лв, а не 1500? Дали за да я освежа ( говоря за малки неща, а не за големи) няма да ми излезе една сума, която за "Ванката" ще е двойна? Дали "на финала" тази кола на мен няма да ми е на примерно едни 5000лв нето, и да и искам крайна цена 5500 ( това са РЕАЛНОСТИТЕ днес....) , а на "ВанчУ" да му е на 6500 МИНИМУМ......?? Дали?

Говорите за гаранции. Да, факт е това, при това в почти цяла Европа, ОБАЧЕ. Колко от вас знаят какво поемат РЕАЛНО тези гаранции? Колко? Знаете ли например, че неща като съединител, спирачки, елементи от ходовата част, радиатор и т.н. и т.н. се водят за КОНСУМАТИВ е тези договори? Знаете ли? Знаете ли, че тази гаранция включва САМО т.н. "лонг блок" ( мотор + глава БЕЗ периферия) или елемент за който се ДОКАЖЕ, че продавача е ЗНАЕЛ за проблема му, но го е продал така? И тези неща се доказват от специални комисии и т.н. Това са гаранциите. Съществуват два вида такива гаранции. Обикновенна и пълна. Първата струва 200-500Е на кола според колата, втората 1000++++ според колата пак. Втората поема почти всичко, ама още не съм видял някой които да я ползва за кола под 10 хил евро.... Това е реалността. Друг е въпроса , че поради факта, че истинските търговци навън си държат на имиджа..... те отстраняват безплатно доста неща който има като проблеми, точно за да са с добър имидж. Което е похвално и е факт. Обаче друго - тези търговци НЕ продават коли за по 500-1000Е ПОД реалната им цена. Дори напротив.
Има едно нещо - Шваке се казва. Има и едно друго - ДАТ. Тези "неща" струват едни 2-3 ХИЛЯДИ евро и са едни програми за смятане на цени. Едни "чичковци" определят стойностите и всеки месец ( или на 3 месеца) обновяват тези данни. Според тези данни се определя стойността на един автомобил почти по цяла Европа. При това ИЗКУПНА цена и ПРОДАЖНА цена. ТЕ определят пазара, а не Мохамед, Уалид или Герхард......
И много често, когато един клиент отиде при тях и иска колата за по-ниска цена, но колата е перфектна наистина , следва следният диалог : "was ist letze preis" ? с отговор: "DAS ist letze preis" :-)))). И ....."шок и ужас" :-))). Да не говорим, че от доста време в самите обяви има и текст : "моля не ми звънете с единствен въпрос - коя е последната цена" :-)) . Защо ли ?

Има и друго. На много места си пише : "kaine garantie" ( и във фактурата съвсем УМИШЛЕНО пишат някакъв "schaden" за да избягат от отговорност) или "vista piacuta" ( в Италия , което значи - без гаранция на собствена отговорност) !!! Точно ТАКИВА коли са евтини...... а не истинските, който струват мноооого повече !!! ФАКТ!
Аз съвсем сериозно имам едно предложение. Нека който се смята за достатъчно компетентен и най-вече ИМАЩ НЕРВИ ( аз вече нямам, уви...) , да ми пише. Осигурявам финансов ресурс до 100 хил.евро . Аз ще внасям коли от мойте си места в чужбина. От него искам само да продава в България. ОБАЧЕ, аз ще внасям САМО истински коли. От тези на по 80-120 хил.км, дето са пълни лъскарки, ама истински "пуканки", буквално БЕЗ никакви забележки. От човека искам само да ми гарантира 8-12 продажби на месец. Само това - НИЩО ДРУГО, ама наистина нищо. Цените...... цените ще са такива каквито са реални за ТАКИВА коли. Заплащането му - директно 50 на 50 от печалбата му предлагам, но да ми ГАРАНТИРА, че ще продава това количество. Желаещи има ли ? Да видим тогава, като клиентите видят РЕАЛНИТЕ цени за ТАКИВА коли.... как ще има ...... "100 метра с препятствия , спринтово бягане посока ИЗХОДА на салона". Не се бъзикам... :-)

Знаете ли колко пъти съм си стоварвал автовоза през салона в БГ и колите ми са били наистина БЕЗ забележки? Знаете ли? Нито оптически, нито технически. Свалям и идват "разбирачите". Качвам ги на дадена кола, ама АЗ карам..... гледат, пулят се....... направо се влюбват, ама километрите не са видели, аз не съм ги въртял. Стигаме до цената..... идеална за тях и следва..... "това е моята кола". След 5 минути като седнат зад волана и видят 312.000км, или 210.000км и ...... "оуууу ама тя на много километри бе, тцтцтц, ще си помисля, чао" :-)))). На следвашият ден въпросната кола е на 186.000км а батерията на телефона ми й се завива свят и до вечерта колата е продадена..... ФАКТ. Фактология е това, не измислица. И благодарение ТОЧНО НА ТАКИВА коли, са идвали нови и нови клиенти който са ми водени от човека закупил тази кола на "многото километри", която си я кара 2-3-4 години и е "пей сърце". ФАКТ!!! Хайде кажете ми сега...... как може да се издържа един наистина честен търговец ( абстрахирам се от това с километрите) , ако не връща километри в България? КАК? Държа да разбера!!!
Вижте..... когато клиентите се научат да ОЦЕНЯВАТ качеството, но и да МОГАТ ДА СИ ГО ПОЗВОЛЯТ, .... едва тогава този бизнес ще се оправи. Само тогава и НИКОГА друг път.... Това е моето мнение. Съжалявам, че е крайно, но това е голата истина. Да, мошенници ще има, но когато клиента иска....... Голф 4-ка дизел 5 врати клима, перфектен на 160 хил.км за 3500 ЛЕВА...... е няма как да стане да вземе точно ТАКАВА кола. Просто защото ТАКАВА кола, струва малко по-малко ама в ЕВРО в една Германия например....

Аз често казвам..... в магазина има хляб за 50стотинки 1 кг..... има и за 2 лева 400 грама... кое е по-доброто спред вас??

И после "ама защо стана така, той ме излъга" .... еми ще стане.... логично е ....!


Относно питането за Ауди А4. Момче ( не те знам на какви години си, по-голям ли си от мен, по-малък ли си ) , ама искам да ти заявя, че си - ТОТАЛНО СБЪРКАН в желанието си. Моля те не го приемай лично, нищо лошо неискам да ти кажа, просто съм откровен с теб.
ТОЧНО ТАЗИ кола, за точно тези пари...... просто ЗАБРАВИ да вземеш хубава. АБСУРД.

Първо - това е кола с множество ИЗВЕСТНИ проблеми и МНООГО дебела поддръжка. Такива коли СЕ КАРАТ много, респективно са на много километри ( това не е лошо задължително), но..... Мотор - валовете ги свършва много често след 200-250 хил.км. Турбините му са консуматив. Пука и глави. Чипосва се лесно, но много често има антиефект. Помпата му също е проблемна ( тя е краденият Зексел Кики от Бош и е направена, подобно на ВСИЧКИ други продукти на Бош, да издържа ОПРЕДЕЛН пробег, СЛЕД КОЕТО да влезе в ТЕХЕН сервиз и ТЕ да ти я оправят за една маса пари...... фирмена политика, ФАКТ!!! ) .
Второ - съединител - двумасов маховик...... там филма е като на повечето коли от този тип..... около 1000лв, ама НИКОГА не е толкова. Реалността е 1500лв със смяната.
Трето - ходова част - ТОВА ЗА "КОКАЛИТЕ" е много дълга тема. Много хора правят една КАРДИНАЛНА грешка! Сменят само един или два, който "компетентният сервиз" ( това пък е една друга и мноооого дълга тема, която няма да започвам сега, че ...) е казал, че са зле. Да, ама НЕ. Така НЕ СЕ прави. Сменят се ВСИЧКИ. Да повторя ВСИЧКИ носачи , поради простата причина, че когато се сменят на части, новите "държат", но старите ( понеже са мнооого качествен продукт, на великата марка Ауди) ПОДДАВАТ и се получава антиефект, при които положението се влошава. Това е истината. Ако ще сменят, сменяш ВСИЧКИ. Да, ама цената като ти я съобщят и ..... трябва да си на сянка с включен климатик и медицинско лице наблизо :-))) .
Четвърто - кутийте. Много от вас незнаят, ОБАЧЕ...... единствената причина ВСИЧКИ, да повторя ВСИЧКИ мотори 1.9тди на групата ВАГ да са с много добри данни ..... НЕ Е мотора, а КУТИЯТА (механична говоря). Много добре са си свършили работата немците и са я СМЕТНАЛИ много добре. Точно КУТИЯТА ДЪРЖИ мотора в перфектните за него обороти и почти никога няма така вредните за които и да е мотор, термични натоварвания породени от неправилен режим на работа. Когато обаче е на доста километри, тя често се чупи. Проблема "тръгва" от синхронизатора на 2-ра и ..... за нула време кутията е чао Намигване . Както и да е.
Пето - електроника...... очаквай всякакви "екстри" от нея. Тя е всичко друго, но не и перфектна. Дисплейте ( особенно на климатроника) съща са им проблемни.
Шесто - не ми се продължава.....


Този филм за ..... Ауди А4 1.9тди на 50хил.км за 2000Е от баба и дядо в Белгия.... като го прочетох и ..... добре , че бях седнал :-)). МОМЧЕ..... ти как я мислиш тази работа?? Бабата е била пенсионирана библиотекарка, а дядото зъболекар дето кабинета му е бил на 1-вия етаж на къщата им, .... Лидл отсреща, а те имат безплатна карта за градският транспорт.... и затова аЛУди-то им е на 50хил.км Ухилен . Хайде малко по сериозно .

И друго - сега проверих..... точно ТАКОВА А4 на тези километри.... според ДАТ...... изкупната му цена ДНЕС, ако е БАЗОВО изпълнение е ... 4211Е. Да повторя 4211Е!!! Това е цена която ВСЕКИ дилър ЩЕ плати за тази кола. И СЛЕД ТОВА естествено ще препродаде за ПО-ГОЛЯМА!!! Това е реалността за ТАКАВА кола. Хайде кажи ми КАК ще стане номера, да ти я продадат на теб за ....2000Е Ъ??? Как??? Искам и аз така , да знаеш !

Реалната цена за такава кола навън е ПОНЕ, ама ПОНЕ 3000Е, за що горе ДОБРА кола. Кола БЕЗ изявени проблеми, поне засега. Това е реалността и това е истината. Дали ти искаш да го повярваш е друг въпрос. АЗ ти казвам как е , ти си решаваш. Да, има такива коли не за 2000Е, ами и за 1000. Мога да ти докарам такава за 1000-1200Е..... да, "в движение" ще е , ама.... плащаш , взимаш и после.... неискам НИТО ДУМА да ми казваш за нея. Чу ли ? Нито за мен "какъв мошенник" съм бил Намигване . Панимаиш ?
За толкова пари - толкова. Това е положението.


Момче - ориентирал си се към ГРЕШНАТА кола. Някой по-горе много, много добре ти е обяснил за поддръжката. Тази кола ЗАПОМНИ - ИМА МНОГО СЕРИОЗНА поддръжка. При това от "ден първи". Можеш ли да си я позволиш? Защото казваш - работих 7 месеца и събрах 5 бона. Тези 5 бона момче ги използвай за ДРУГА кола, а не за ТАЗИ. Да, "модерна" е ( както и БМВ-тата) , красива е , стилна е - спор няма, ама е СКЪПА. Скъпа ти и и като първоначална покупка, и като поддръжка. Ще влезеш в истински ФИЛМ с такъв автомобил за ТЕЗИ пари. Това ти го казвам най най откровенно и без грам да се заяждам. Съвсем приятелски и на базата на доста години РЕАЛЕН ОПИТ в тази сфера!!!


Вярно е, че има една-две истини, но до там. Един вид, ето вижте ни, мошеници сме и си го признаваме, но ще продължаваме да ви лъжем. Да, в България почти целият внос е на 350 000+ километра. Да, за 5 000- 6 000 лева няма как да вземеш автомобил дори и близко до читав, чиято цена като нов е 50 000+ лева. До тук с истините.
Това, че имало ПЕРФЕКТНИ коли на по 300 хил. км. е същата тъпотия, като ПЕРФЕКТНА кола за 5 000 лева. Истината е, че тези коли, за да се продават на тези цени, а това е масовият сегмент, са тотално свършили. Да, точно така, автоджамбазите не 99%, а 100% са мошеници! Който не е такъв, просто бива изтласкан много бързо от останалите. Всеки сам може да си направи сметката, колко е първоначалната цена, като се извадят от нея разходите и печалбата на "търговеца". Лошото е, че подобни митове се поддържат и от част от хората. Приказката "нищо не съм правил" е абсолютна измислица. Да не говорим, че на някои 20 годишните коли горят много по-малко отколкото дава производителят за нови.
Колкото до това, че българинът не можел сам да си купи кола от Германия или откъдето и да е в Европа - не е истина. Както е написано вече не сме 1992г., а 2016-та. Купуването на самолетен билет и резервацията на хотел става за няколко минути. Предполагам до 10-15 години най-много, тази далавера с автомобили втора ръка ще приключи, както преди време приключиха и кварталните магазини, смачкани от веригите. Просто закупуването на автомобил нисък и среден клас няма да е толкова непосилно и повечето джамбази и т. нар. "майстори" ще изчезнат. През 90-те кварталните бакалии си мислеха, че вечно могат да прецакват хората и никой не може да им отнеме това право. Е, да, ама леко сбъркаха.

Потребителски аватар
1982
Мнения: 30287
Регистриран на: 13 юни 2012 15:17

Re: 2 г. затвор за превъртян километраж

Мнениеот 1982 » 21 сеп 2016 19:19

galin56 написа:Да преди фейслифта е 2003г., просто на първо време тази снимка намерих. Те на външен вид са толкова еднакви, че се разбира почти само по таблото вътре. Абе ще я карам някоя друга годинка па ще си купя друга после. То е ясно, че няма да е вечна. Не вярвам да стигна до пребоядисване, ама знае ли се... :)
ПП: въпреки, че в обявата пише че тази на снимката е февруари 2003г, което значи че трябва и тя да е преди фейслифта.
http://www.carmarket.bg/mercedes-c220-2.2-2.7cdi-551568


Фейслифтът, когото толкова обсъждате, беше края на 2003-а или началото на 2004-а за Европа, за САЩ 2005-а началото.

Тази определено е от преди него (щом е февруари 2003-а), но това не пречи да са сменени фаровете с такива след фейслифта, примерно, примери подобни има много.
Последна промяна от 1982 на 21 сеп 2016 19:31, променено общо 1 път.
A. ПРЕДСТВЯНЕ НА КАНДИДАТА

4. ЦСКА-София е футболен клуб, състезавал се преди това под името „Литекс Ловеч”, заявил кандидатура по същество да бъде лицензиран и да участва в ЛЕ.

Потребителски аватар
1982
Мнения: 30287
Регистриран на: 13 юни 2012 15:17

Re: 2 г. затвор за превъртян километраж

Мнениеот 1982 » 21 сеп 2016 19:30

Между другото, това не е реалната кола, която се продава, тая снимка я има в много сайтове. :lol: :lol: :lol:

http://mercedes-zapchasti.narod.ru/razborka-mercedes-203-moscow.html

Тук даже пише, че е от Уикипедия. :mrgreen:

Мерседес W 203
фото с сайта wikipedia.org
A. ПРЕДСТВЯНЕ НА КАНДИДАТА

4. ЦСКА-София е футболен клуб, състезавал се преди това под името „Литекс Ловеч”, заявил кандидатура по същество да бъде лицензиран и да участва в ЛЕ.

Потребителски аватар
1982
Мнения: 30287
Регистриран на: 13 юни 2012 15:17

Re: Тема за политика - България

Мнениеот 1982 » 22 сеп 2016 12:22

Поредната нагласена "обществена поръчка":

http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=1607868

Анализ на десетте най-скъпи и най-здрави бронирани автомобила в света, изготвен от български сайт, показва, че една германска марка отговаря на поставените изисквания.


Интересно е, как точно изчислиха, че трябва да е над 482 к.с. ??! И да е точно със 6-степенна авт. трансмисия, ама задължително, ако е със 7 не става явно .....
A. ПРЕДСТВЯНЕ НА КАНДИДАТА

4. ЦСКА-София е футболен клуб, състезавал се преди това под името „Литекс Ловеч”, заявил кандидатура по същество да бъде лицензиран и да участва в ЛЕ.

Потребителски аватар
язе
Мнения: 3345
Регистриран на: 26 дек 2014 23:42
Skype: noskype
Контакти:

Re: Тема за политика - България

Мнениеот язе » 22 сеп 2016 12:49

Хм... очаквах да е Мерцедес, ама това W12 и 450 коня... :roll:
... и после внезапно си направих секуро.

Потребителски аватар
1982
Мнения: 30287
Регистриран на: 13 юни 2012 15:17

Re: Тема за политика - България

Мнениеот 1982 » 22 сеп 2016 13:00

500 коня е A8 W12 Security (последната генерация), в статията има доста неточности относно характеристиките. Тоест, вмества се в изискването мощността да е точно над 482 к.с. :mrgreen: Дължината му 5.27 метра при изискуеми над 5.20 :mrgreen:
A. ПРЕДСТВЯНЕ НА КАНДИДАТА

4. ЦСКА-София е футболен клуб, състезавал се преди това под името „Литекс Ловеч”, заявил кандидатура по същество да бъде лицензиран и да участва в ЛЕ.

Потребителски аватар
Вал
Мнения: 1091
Регистриран на: 02 дек 2014 21:29
Контакти:

Re: 2 г. затвор за превъртян километраж

Мнениеот Вал » 22 сеп 2016 13:11

Първо няма как да забраниш на авто-къща в Италия или Германия да превърта километраж на автомобил, кайто знаят че няма да получи техническа годност за регистрация при тях.

Второ по-големият проблем е манипулацията на автомобила след пристигане в Българската автокъща защото много от частите на тези коли се пускат на вторичния пазар, като се заменат с части от автоморги. Законът сам отвори тази вратичка, като позволи на авто-къщите в България да манипулират внесените возила с цел предоставяне на гаранция. Много от авто къщите си имат сервизи, в които замазват проблемите и ако са необходими спешно части, прават замяна.

Потребителски аватар
язе
Мнения: 3345
Регистриран на: 26 дек 2014 23:42
Skype: noskype
Контакти:

Re: Тема за политика - България

Мнениеот язе » 22 сеп 2016 15:18

Мхм... пък и цената трябва да е точно тази. Няма нищо нагласено тука. 8-)
... и после внезапно си направих секуро.

Uncle_Sam
Мнения: 759
Регистриран на: 25 дек 2015 16:25
Контакти:

Re: Тема за политика - България

Мнениеот Uncle_Sam » 22 сеп 2016 18:16

Аудитата са голяма набутвация. Само янкой плиткоумен гледал Трансопртер би си купил подобна кола.
След ВСВ Русия отново се опитва да унищожи Европа. Този път съюзник им е ИДИЛ.

Потребителски аватар
1982
Мнения: 30287
Регистриран на: 13 юни 2012 15:17

Re: Тема за политика - България

Мнениеот 1982 » 22 сеп 2016 19:10

Няма значение, народът черпи.
A. ПРЕДСТВЯНЕ НА КАНДИДАТА

4. ЦСКА-София е футболен клуб, състезавал се преди това под името „Литекс Ловеч”, заявил кандидатура по същество да бъде лицензиран и да участва в ЛЕ.


Върни се в “Свободна зона”



Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта