[/offtopic]boabbb написа:Глейте сега, ако гледате кола на старо, се прави следното :
- двигателя е добре да не е в масло, ако е мит, може и да е имал, погледнете кората отдолу![]()
- фаровете трябва да светят напълно равномерно - ако съвсем леко дори променят интензитета, значи алтернатора не е ОК
- за ръчни скорости - вкарваш 3-та и пускаш съединителя, трябва веднага да угасне, иначе съединителя не е ОК
- при изключена от скорост не трябва да тропа - демферната шайба е МНОГО СКЪПА
- дизел при форсаж не трябва да мята чернилка отзад, иначе ... дюзи
- при запушване на ауспуха, трябва да почне да заглъхва, ако ли не - генерацията има дупки![]()
- претапициран волан, смянен скоростен лост, или шофьорска седалка не са добър атестат
- олюпена врътка за фарове - също
- при тестдрайв намерете дупки ( тука се намират лесно) и дайте повечко газ през тях - така се вижда дали има тропане по ходовата част
[offtopic]И аз това щях да напиша, че кола не се избира само по километри. Зависи и на кой за какво му трябва. Аз си взех наскоро Мерцедес C220 CDI на 13 години дърт. Волана изтъркан, ключа за фаровете също. Пише 200 000 ама може и да е на повече, но какво от това. Салона беше запазен като все едно от магазин я купуваш, няма да тропа, двигателя и автоматика работят перфектно, не е пребоядисвана и боята е запазена. А и на мен ми трябва да си ходя на работа с нея, чат-пат до съседни градове и екскурзия и един път в годината на море. Това значи не повече от 10 000км на година. Спокойно ще изкара още 13г ако искам. Така, че не е само километрите.[/offtopic]