Uncle_Sam написа:Павел
11. Жената да се учи в безмълвие и пълно покорство.
12. На жена не позволявам да поучава, нито да господарува над мъж, но заповядвам да бъде в безмълвие.
13. Защото по-напред биде създаден Адам, а после Ева;
14. и не Адам биде прелъстен, а жената биде прелъстена и падна в престъпление;
15. но ще се спаси чрез раждане деца, ако пребъде във вяра, в любов и в светост с целомъдрие.
Ефесяни
22. Вие, жените, покорявайте се на мъжете си, като на Господа,
23. защото мъжът е глава на жената, както и Христос е глава на църквата, и Той е спасител на тялото.
24. Но както църквата се покорява на Христа, така и жените да се покоряват на мъжете си във всичко.
Коринтяни
3. Искам да знаете още, че глава на всеки мъж е Христос, а на жената глава е мъжът, на Христа пък глава е Бог.
8. Защото не мъжът е от жената, а жената е от мъжа;
9. и не мъжът е създаден за жената, а жената за мъжа.
10. Затова жената трябва да има на главата си знак на мъжова власт над нея - заради Ангелите.
11. Но все пак нито мъж без жена, нито жена без мъж бива в Господа.
И такива му работи в християнството.
Май не са баш такива.
Ето и продължението на избраното от теб и какво казва Апостол Павел за отношението на мъжът към жената в продължението в посланието към Ефесяни
25 Мъже, любете жените си както и Христос възлюби църквата и предаде Себе Си за нея,
26 за да я освети, като я е очистил с водно умиване чрез словото,
27 за да я представи на Себе Си църква славна, без петно, или бръчка, или друго такова нещо, но да бъде света и непорочна.
28 Така са длъжни и мъжете да любят жените си, както своите тела. Който люби жена си, себе си люби.
29 Защото никой никога не е намразил своето тяло, но го храни и се грижи за него, както и Христос за църквата;
30 понеже сме части на Неговото тяло [от Неговата плът и от Неговите кости].
31 "Затова ще остави човек баща си и майка си, и ще се привърже към жена си, и двамата ще станат една плът".
32 Тая тайна е голяма; но аз говоря това за Христа и за църквата.
33 Но и вие, всеки до един, да люби своята жена, както себе си; а жената да се бои от мъжа си.
А и самото канонизиране на жени за светии, е много показателно за отношението на Християнството към тях и, че ги поставя наравно с мъжете.