Училищната институция е душевно болна - тя няма съвест

Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist

Потребителски аватар
dreben23
Мнения: 14653
Регистриран на: 21 юли 2008 19:26
Skype: dreben23_anastas
Местоположение: Смолян, разбира се ;)
Контакти:

Re: Училищната институция е душевно болна - тя няма съвест

Мнениеот dreben23 » 02 сеп 2015 01:12

Само си дрънкате глупости и цитирате чужди глупости, като че ли някога сте посещавали училище! 9 умника от 10 тук имат всяка година по 29 и 2/3- ти неизвинени, а останалите дето са що-годе нормални, само са присъствали в часовете, без да учат! :)

Това е истината, друга няма!

Сравнявали ли сте някога стар учебник по история с такъв съответно озаглавен "Общество и личност" ако още се казва така де? Сравнявали ли сте някога стари дебели литературни анализи със забранени за изпозване термини по мое време с днешните 30- листови простотии по книжарниците? Виждали ли сте истински оригинален речник по английски ез-bilingual, разбира се, а не тези препечатки всяка година? :)
Като не сте, кой е виновен според вас- училищата или обслужващият персонал в тях? А обслужващият персонал на кого да се плаче като по четири-пет месеца нема някой път и заплата, че какъв стимул ще имат за работа тия хора? :)
Май, май проблемът не е само в класната стая, а някъде извън него. Знаете ли аз например откога мога да чета и пиша- от четири годинки, а да рецитирам от 4,5 и кво от това, освен да спечеля някоя номинация за трол на годината за друго не ми върши работа нито четенето, нито писането, нито рециталите, затова съм се преориентирал в други области - мисленето, гледането, слушането и рошенето, нещо като тролването е, ама си е баш рошене да ви кажа. :)
Проблемът е, че хората сме си егоистични тъпи копелета- гледаме да се наядем, напием и натаковаме. Друго не ни вълнува в момента, но препоръчвам да не търсите изхода на проблема и оправданията с училището, ами някъде във вашите собствени среди. Боцкане, пушене, шмъркане и т.н., нека да не задълбавам, че съм лаик в тия области, но това да ми е кусурът. В училище ли ви учат да ги правите тия гадории или мамите и татковците просто не ви стягат достатъчно юздите? Някои от гадориите ги практикуват мамите ви и татковците, други сте ги научили от приятелските кръгове, което пак ме навежда, че се дължи изцяло на средата, а средите пък ги съдаваме ние хората. :cry:
Лошото е, че всичко е наопаки в нашия живот- и средата е пълна с обратни (нямам предвид само надяване на хомоти), ами по-скоро делата са ни такива - някой ако ти каже нещо, че еди как си е по-правилно да се направи, ти му теглиш някоя вербална манна небесна и си го правиш посвоему. Това е проблемът на обществото- егоизмът на всички ни да правим нещата наопаки и посвоему, а не както някой друг егоист ни казва как трябва да ги направим. То затова така става, ако някого го пришпорят примерно да се жени- пичът просто отива и си става чистокръвен гей, ей тъй, не щото му е приятно да го шибат отзад, ами да е контра на тоя дето го е съветвал, че му трябва булка. Като кажеш на едно лапе "учи, не стой на компютъра, дрън-дрън", то кво ще направи? :) Абе то и на бате Венго му викахме всички артилеристи, че ни трябват нови попълнения, но той си прави напук, щото кои сме ние, кой е той нали! :mrgreen: Което пък противоречи коренно на тезата на автора, че всички сме от един калъп правени, с което не съм съвсем съгласен. Но в бъдеще натам отиват работите, примерно като ни задължат да си туриме чиповете или ни го турят принудително.

П.П. Ама не като някои хора, които бият контра на всяко раздаване, а немат нужните карти да си изкарат играта, щото и това го има доста често и в живота, и в белота. И на двете места ще пишеш 26, а може и повече! :cry:
***САМО ЦСКА!***

***ШЕФЧЕТО НА ФУТБОЛА КАЗВА ИСТИНАТА! *** :)

Потребителски аватар
Robbery
Мнения: 1871
Регистриран на: 14 апр 2010 21:12
Контакти:

Re: Училищната институция е душевно болна - тя няма съвест

Мнениеот Robbery » 02 сеп 2015 02:18

THE G.A.M.E написа:
soccerav написа:Имаме огромно сходство в генетичния материал - до 99%

Това е една от най-големите лъжи и манипулации в историята.

Маймуната има едва няколко % от възможностите на човешкият мозък, това няма как да се промени, па ако ще и 50 млрд. години "еволюция" да минат.

Само при капацитета на мозъка %-тите надвишват 80, не знам как некои "учени" имат сурат да дрънка простотии от рода на "има само 1 % разлика".

На еволюцията се преписват всякакви щуротии, които са в разрез с функционирането на вселената.
Ама къде ти, "еволюцията" може и от камък да направи жив организъм, мда ... :lol:

P.S.

Анатомично хората си приличаме най-много с прасетата.
Досега има няколко успешни опита на присаждане на органи от прасе, на човек.
И нито един успешен от маймуна на човек ..................


Геномът на човека, както и на някои видове маймуни и други животни е напълно секвенциран. Това означава, че нуклеотидите съставящи генетичния материал (ДНК) при тези животни са изнесени, записани и сравнени. Емпирично приликата е 98-99% в зависимост от методите на сравнение. Това, че не вярвате в тези факти съвсем не означава, че те не са вярни.

защо написа:Не само това, от прасета се взимат хормони, които се дават на хора и това не са единични случаи, а медицинска практика. Аз съм диабетик, свинският инсулин се е използвал съвсем доскоро и познавам диабетици, доживели до старини с него. Феновете на теорията за сътворението, поне някои от тях, изкушени от науката, си имат една своя хипотеза, че свинете всъщност са потомците на Каин. :lol:


Колко добре се нареждат нещата! Тъкмо исках да дам пример на "THE G.A.M.E" за това колко си приличат животите и хората на генетична основа. Примерът ще бъде именно с хормонът инсулин, но не в неговата готова и активна форма, а в неактивната (препроинсулин). Препроинсулинът съдържа 110 аминокиселини. Всяка аминокиселина бива произведена от три нуклеотида в рибозомите на клетката. Нуклеотидите на снимка "А" (първата снимка) са буквичките "а", "с", "g", "t". Сравнени са човек (HS), шимпансе (PT), горила (GG), орангутан (PP), вид прилеп (RF) и мишка (MM). Разликите в нуклеотидите на съответните видове са оцветени в черно.

[offtopic]Изображение[/offtopic]

Снимка "B" показва разликата на същите тези видове при вече произлезлите аминокиселини на препроинсулина. Несъответствията между видовете тук също са оцветени в черно. От снимка "B" става ясно че разликата между препроинсулина на човека и този на шимпанзето е 2 аминокиселини, между човек и горила разлика в аминокиселините няма, а между човек и орангутан разликата е една аминокиселина. За да се получи активен инсулин от препроинсулина трябва да се "отрежат" 59 аминокиселини и да останат само 51, което при маймуните с 2 и1 разлики спрямо човека довежда до по-малък брой несъответствия. (не знам точно коя част се "отрязва" за да назова точния брой несъответствия)

[offtopic]Изображение[/offtopic]

Активният инсулин извлечен от прасета се различава с една аминокиселина спрямо този произведен от хората, което автоматично прави горилата по-добър донор за този хормон, Орангутана поне толкова добър, а шимпанзето след "отрязването" може би също. Хайде сега си помислете при милионите тонове потребление на инсулин какво щеше да стане с популацията на горили и орангутани по света. Същото се отнася и за оргните.

Практиката показва, че инсулинат извличан от прасетата не се приема еднакво добре от всички диабетици. Макар по голямата част да нямат проблеми, има еденици, които показват тежки реакции. Затова практиката инсулина да се добива от прасета е заменена с далеч по добра и рентабилна - произвеждане с помощта на ГМО. Да ГМО! Същите тези генно модифицирани организми, които не "искате да виждате" в храната си произвеждат инсулин, който по нищо не се различава от човешкия.

Източник: asa3.org/ASA/PSCF/2010/PSCF9-10Venema.pdf
[center]Изображение[/center]

Потребителски аватар
ceBep
Мнения: 1379
Регистриран на: 22 окт 2014 16:58
Местоположение: София

Re: Училищната институция е душевно болна - тя няма съвест

Мнениеот ceBep » 02 сеп 2015 09:35

Makarona87 написа:Файдъ от учене йок.

Ти сериозно ли бе капацитет. Заради подобно промито мислене подрастващите подражават на разни манекени, педераси, курви и селски тарикати.

Потребителски аватар
BRF
Мнения: 13012
Регистриран на: 28 яну 2012 21:46
Контакти:

Re: Училищната институция е душевно болна - тя няма съвест

Мнениеот BRF » 02 сеп 2015 10:08

Точно тук в България се вижда ползата от ходене на училище!Циганите не ходят и от тях нищо не става!
Друг е въпроса,че ние родителите трябва да сме по-взискателни,да се доверяваме на учителите и да възпитаваме децата си в честност и уважение!

THE G.A.M.E
Мнения: 50746
Регистриран на: 02 авг 2008 22:59
Skype: За к'во ми е ?
Местоположение: Сливен

Re: Училищната институция е душевно болна - тя няма съвест

Мнениеот THE G.A.M.E » 02 сеп 2015 10:31

Robbery написа:Колко добре се нареждат нещата! Тъкмо исках да дам пример на "THE G.A.M.E" за това колко си приличат животите и хората на генетична основа.

Прилика е едно, "произлизане", е нещо съвсем различно.
То и делфина прилича на риба, ама ....

Факт е, че "всемогъщата еволюция" не е създала друго подобно на човека, същество.
Факт е, че скелетите на днешните маймуни, са идентични с тези на предците си от преди нам си колко милиона години.
Къде е тая "еволюция" ?
А при акулите, мекотелите, гризачите... Къде е "еволюцията" ?
До преди 20-на години се смяташе, че "еволюцията" е протичала паралелно на всички континенти, и хоп - откриха, че Америките са заселени от Азия. :lol:
Дрън-дрън, бла, бла... Чак се изненадвам, че интелигентни хора вярват в тая щуротия. :|

Факт е, че има човешки артефакти на милиони години, нали човека е... "Човек" от едва 400 хиляди години ? :lol:
А започва да вае предмети и да строи градове, едва преди 7 хил. години. :mrgreen:

В заключение, все повече и повече учени започват да се присмиват на "Дарвиновата" идиотия, истината съвсем скоро ще лъсне. ;)
Дарвин е в грешка !
Човекът не е произлязал от маймуната !
Oт маймуната човек, никога не е ставало... Но за обратното, никога не е късно !

[center][/center]
Image Image

Потребителски аватар
Futy_Marinov
Мнения: 40
Регистриран на: 16 юли 2015 20:20
Местоположение: гр. Мездра
Контакти:

Re: Училищната институция е душевно болна - тя няма съвест

Мнениеот Futy_Marinov » 02 сеп 2015 10:33

Не посещавам подобни институций от шести клас и сум бескраино доволен :lol: :P
A seces li se lepi grome moj, Nekada je tlo pod nama pucalo, Srce je you srcu kucalo, Ma reci gde je zapelo

Потребителски аватар
Captain Stottlemeyer
Мнения: 9979
Регистриран на: 02 окт 2009 16:25

Re: Училищната институция е душевно болна - тя няма съвест

Мнениеот Captain Stottlemeyer » 02 сеп 2015 10:35

doktora25 написа:В училищната институция у нас в момента има редица проблеми, в дълбока криза е, но сама по себе си тя е безалтернативна, жизнено необходима, има редица преимущества и с общата теза на автора на статията аз не мога да се съглася. Училището трябва да те научи на ред, дисциплина, трудолюбие, отговорност, патриотизъм, ценности, ясно и категорично да ти покаже разликата между доброто и злото, да ти даде обща култура, да те ориентира професионално и да те социализира. Това са точните думи, точните цели, а авторовата теза, че училището се опитва да те превърне в стадно и безмозъчно животно е манипулативно изкривяване на горепосоченото. Няма как да се съглася с човек, който сочи индивидуализма и егоизма като единствени пътища към успеха.
Реалните проблеми в училищното образование у нас са в други посоки:
1. Непрекъснатото занижаване на летвата. Учат се все по-малко неща, а 6-ци се пишат на конвейер. Твърдението "Всичко го има в Интернет, за какво да го уча?" именно то те превръща в безмозъчно и стадно животно. Само за сравнение в училищата в Югоизточна Азия, които са едни от най-развитите и образовани страни, висшата математика се учи още в гимназията.
2. Образованието е максимално отдалечено от културата и изкуството, дори от собствените, не те карат да учиш емблематични български стихотворения наизуст, не учиш тракийската и славянската митология, в часовете по литература не ти казват вече ясно и категорично разликата между доброто и злото, налице е някаква странна толерантност към правописни грешки и неграмотно боравене с езика, не се търсят в достатъчна степен твоите заложби и таланти, било в някое изкуство, или в спорта.
3. Професионалните гимназии са едни от най-непривлекателните училища, не са успели да задържат високия стандарт от близкото минало, и в тях влизат тези с по-нисък бал. А тяхната роля всъщност е много важна, защото те трябва да осигурят гръбнака на всяко развито индустриално общество. Дори и голяма част от завършилите гимназия излизат неориентирани какво точно искат да работят или да учат по-горе.
4. Тестовата система, която все по-масово навлиза у нас предразполага към налучкване, игра на тото, неумение да запомняш по-големи обеми информация, да говориш гладко, хубаво и да излагаш мислите си в приличен вид.
5. В една голяма част от училищата има прояви на нисък морал, груб език, неуважение, като няма почти никакви адекватни наказания спрямо виновниците или ефикасни превантивни мерки.
6. Учителският труд е изключително ниско заплатен, което само по себе си е скандално като факт и в един хубав момент ще доведе до липса на достатъчно качествени и можещи учители.

+1 :) От доста години съм малко встрани от проблемите на българското образование, но съдейки по косвени впечатления (включително от очевадната неграмотност и въпиеща духовна нищета на някои индивиди, пишещи в този форум) съм напълно съгласен с това мнение. Интересни и верни според мен неща прочетох и в мнението на dreben23 (с него си приличаме по това, че и двамата сме се научили да четем на 4 години). :)
"Има една страна България и в тази страна България има един отбор „Левски”. В този отбор съм се родил, в този отбор ще умра!" Георги АСПАРУХОВ

THE G.A.M.E
Мнения: 50746
Регистриран на: 02 авг 2008 22:59
Skype: За к'во ми е ?
Местоположение: Сливен

Re: Училищната институция е душевно болна - тя няма съвест

Мнениеот THE G.A.M.E » 02 сеп 2015 10:48

doktora25 написа:
2. Образованието е максимално отдалечено от културата и изкуството, дори от собствените, не те карат да учиш емблематични български стихотворения наизуст, не учиш тракийската и славянската митология, в часовете по литература не ти казват вече ясно и категорично разликата между доброто и злото, налице е някаква странна толерантност към правописни грешки и неграмотно боравене с езика, не се търсят в достатъчна степен твоите заложби и таланти, било в някое изкуство, или в спорта.

Подчертаното ... :lol: :o

Виж, приятел, не се заяждам, ама такова нещо, като "славянска митология" ... :|
К'во е това "животно", много ми е интересно.
Още малко ще приравниш "славяните" до египтяните, гърците, индийците, китайците... Вече си ги приравнил с траките.
Дарвин е в грешка !
Човекът не е произлязал от маймуната !
Oт маймуната човек, никога не е ставало... Но за обратното, никога не е късно !

[center][/center]
Image Image

Потребителски аватар
Alexx
Мнения: 6530
Регистриран на: 19 мар 2011 09:52
Контакти:

Re: Училищната институция е душевно болна - тя няма съвест

Мнениеот Alexx » 02 сеп 2015 10:58

soccerav написа:
chiphead написа:
soccerav написа:
velomaster написа:Абсолютно вярно е това,в съвременното школо яко се промиват мозъци.Защо още се изучава маймунската теория след като не е доказана научно!Може би защото хора които вярват, че са произлезли от шебеците по лесно се манипулират! :shock: Ама на мене комунягите не успяха да ми промият мозъка :) :) :)

Филогенетично е доказана връзката на човека с приматите, именно затова разреда в който сме ние се нарича Primates. Колкото до статията, народа е казал, че без наука няма сполука ;) .


Не, че нещо, ама все още не е ясно, как сме произлезли от приматите (примерно - горилите, не тези - дето са по 100 грама живо месо), а в същото време - женските на същите тия примати - нямат клитор ... как па така - изведнъж се е появило нещо, дето не е генетично заложено?

Имаме огромно сходство в генетичния материал - до 99% ако генетичния материал се унаследи на 100% то не би трябвало въобще да имаме разлики с маймуните и ефект биха имали само мутациите и модификациите, анатомично също няма от какво друго да сме еволюирали, приликите в черепите са налице, като за човека е характерно смаляването на черепа и долната челюст, но същевременно увеличаване на главният мозък, също така има огромни прилики в крайниците, като горните на маймуните са по-развити вследствие начина им на живот. Също така притежаваме идентичен гръден кош, като разликата е, че при нас е гръбно-коремно сплеснат, при маймуните е странично. Ребрата са горе-долу еднакви на брой, както и кръстните прешлени, по-висшите примати нямат опашка, ние също. Още след нас, маймуните са най-развития жив организъм на планетата, те са най-умни, най-сръчни. Реално можеш да намериш ако се замислиш сходни белези на човека с организъм от което и да е царство. Просто няма от какво друго да еволюираме.


To имаме 40% генетично сходство със зелето...
Генетическите сходства нямат нищо общо с това колко интелигентен е един вид. Свинята, кучето, котката и гарвана не са примати, но са интелигентни животни.
Ако например срещнем извънземни, които са разумна форма на живот и тя по нашите класификации е земноводна то ние ще имаме малко общи генетически прилики, но вероятно ще сме еднакво развити.

Потребителски аватар
doktora25
Мнения: 7867
Регистриран на: 29 окт 2011 21:55
Контакти:

Re: Училищната институция е душевно болна - тя няма съвест

Мнениеот doktora25 » 02 сеп 2015 12:40

THE G.A.M.E написа:
doktora25 написа:
2. Образованието е максимално отдалечено от културата и изкуството, дори от собствените, не те карат да учиш емблематични български стихотворения наизуст, не учиш тракийската и славянската митология, в часовете по литература не ти казват вече ясно и категорично разликата между доброто и злото, налице е някаква странна толерантност към правописни грешки и неграмотно боравене с езика, не се търсят в достатъчна степен твоите заложби и таланти, било в някое изкуство, или в спорта.

Подчертаното ... :lol: :o

Виж, приятел, не се заяждам, ама такова нещо, като "славянска митология" ... :|
К'во е това "животно", много ми е интересно.
Още малко ще приравниш "славяните" до египтяните, гърците, индийците, китайците... Вече си ги приравнил с траките.

Славяните са почитали най-различни божества: Перун, Лада, Даждбог, Сварог и много други, вкл. фантастични същества, с които се свързват различни предания. Защо в цялата учебна програма се споменават бегло само веднъж в 1-ви-2-ри клас, тракийските богове НИТО ВЕДНЪЖ, докато чуждата за нас гръцка митология се изучава подробно поне 3 пъти, в т.ч. и в средното образование?
Само Левски шампион!
Упамекано вън от Байерн!
Не на зимното часово време!
Не на здравния фашизъм!
Да на референдума за мир и суверенитет! Никога подлоги на САЩ!
Вън ПП, ИТН, ДБ, ГЕРБ и ДПС от България! Не на санкциите и цензурата!


Върни се в “Свободна зона”



Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bubka, ReBorn1982 и 119 госта