TESLA в България
Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist
Re: TESLA в България
Електрическите коли за момента са една огромна набутвация. Няма къде да ги за®еждаш, не можеш да тръгнеш на дълъг път с тях, батерията им има живот десетина години, а една батерия струва десетина хиляди евро и на всичкото отгоре АЕЦ и ТЕЦ са много по вредни за природата от петролните компании.
Re: TESLA в България
Добивът на енергийни източници и производството на електроенергия са едни от най-големите замърсители на околната среда. Всяка година при изгарянето на горивата (въглища, нефт, природен газ, дървесина) в атмосферата се отделят над 20 млрд. т СО2 и повече от 200 млн. т твърди отпадъци. Развитието на ядрената енергетика поражда необходимостта от решаването на сложни проблеми – увеличаване на надеждността на ядрените реактори, съхраняване на радиоактивните отпадъци, прецизно наблюдение (мониторинг) на дейността на АЕЦ и др.
Електромобила не е бъдещето. Ако всички електропроизводители са ВЕЦ няма проблем, ама не са.
Електромобила не е бъдещето. Ако всички електропроизводители са ВЕЦ няма проблем, ама не са.
- alexveselinov
- Мнения: 2868
- Регистриран на: 14 сеп 2009 11:53
- Контакти:
Re: TESLA в България
Всяка кола на батерии е булшит, бъдещето е в хибридите 
[center]"България има свой път и ние ще се ръководим само от нашите интереси"
/генерал Христо Луков/[/center]
[center]"Силни са страните с чувство на национално самоуважение"
/Виктор Орбан/[/center]
/генерал Христо Луков/[/center]
[center]"Силни са страните с чувство на национално самоуважение"
/Виктор Орбан/[/center]
Re: TESLA в България
Кировец написа:Яка е, ама аз живея на 11 етаж. Как ще я зареждам?
Удължител баце.....
Ако съдбата ти е обърнала гръб, просто я изчакай да се наведе.....
- damageplan
- Мнения: 1487
- Регистриран на: 10 апр 2011 08:33
- Контакти:
Re: TESLA в България
Кировец написа:Добивът на енергийни източници и производството на електроенергия са едни от най-големите замърсители на околната среда. Всяка година при изгарянето на горивата (въглища, нефт, природен газ, дървесина) в атмосферата се отделят над 20 млрд. т СО2 и повече от 200 млн. т твърди отпадъци. Развитието на ядрената енергетика поражда необходимостта от решаването на сложни проблеми – увеличаване на надеждността на ядрените реактори, съхраняване на радиоактивните отпадъци, прецизно наблюдение (мониторинг) на дейността на АЕЦ и др.
Електромобила не е бъдещето. Ако всички електропроизводители са ВЕЦ няма проблем, ама не са.
Ако повсеместно се премине към производство на електромобили , батериите за тях драстично ще поскъпнат .
Животните отвън се взираха от прасе към човек, от човек към прасе и отново от прасе към човек; но вече беше невъзможно да се каже кой какъв е." (Оруел "Фермата на животните"
Re: TESLA в България
alexveselinov написа:Всяка кола на батерии е булшит, бъдещето е в хибридите
Т.е. какво е хибрид,по-скоро за какъв хибрид намекваш. Аз карам хибрид с Агу и бензин.
Re: TESLA в България
damageplan написа:Кировец написа:Добивът на енергийни източници и производството на електроенергия са едни от най-големите замърсители на околната среда. Всяка година при изгарянето на горивата (въглища, нефт, природен газ, дървесина) в атмосферата се отделят над 20 млрд. т СО2 и повече от 200 млн. т твърди отпадъци. Развитието на ядрената енергетика поражда необходимостта от решаването на сложни проблеми – увеличаване на надеждността на ядрените реактори, съхраняване на радиоактивните отпадъци, прецизно наблюдение (мониторинг) на дейността на АЕЦ и др.
Електромобила не е бъдещето. Ако всички електропроизводители са ВЕЦ няма проблем, ама не са.
Ако повсеместно се премине към производство на електромобили , батериите за тях драстично ще поскъпнат .
Ето сега по радио Енджой правят реклама за наем на хибриден автомобил. Ко е туй нещу? Спонсорира се от разните министерства и т.н. Било еко.
- alexveselinov
- Мнения: 2868
- Регистриран на: 14 сеп 2009 11:53
- Контакти:
Re: TESLA в България
Кировец написа:alexveselinov написа:Всяка кола на батерии е булшит, бъдещето е в хибридите
Т.е. какво е хибрид,по-скоро за какъв хибрид намекваш. Аз карам хибрид с Агу и бензин.
Хибридните автомобили съчетават конвенционален двигател с вътрешно горене и електромотор, което осигурява ниска консумация на гориво и намалени вредни емисии. В зависимост от това, каква роля в задвижването играе електромоторът, хибридите се разделят на "леки" и "пълни" хибриди. При първия вид хибридни автомобили, електродвигателят служи като помощник на конвенционалния ДВГ, докато пълните хибриди могат да изминат определен пробег изцяло на електрическа енергия.
[center]"България има свой път и ние ще се ръководим само от нашите интереси"
/генерал Христо Луков/[/center]
[center]"Силни са страните с чувство на национално самоуважение"
/Виктор Орбан/[/center]
/генерал Христо Луков/[/center]
[center]"Силни са страните с чувство на национално самоуважение"
/Виктор Орбан/[/center]
Re: TESLA в България
alexveselinov написа:Кировец написа:alexveselinov написа:Всяка кола на батерии е булшит, бъдещето е в хибридите
Т.е. какво е хибрид,по-скоро за какъв хибрид намекваш. Аз карам хибрид с Агу и бензин.
Хибридните автомобили съчетават конвенционален двигател с вътрешно горене и електромотор, което осигурява ниска консумация на гориво и намалени вредни емисии. В зависимост от това, каква роля в задвижването играе електромоторът, хибридите се разделят на "леки" и "пълни" хибриди. При първия вид хибридни автомобили, електродвигателят служи като помощник на конвенционалния ДВГ, докато пълните хибриди могат да изминат определен пробег изцяло на електрическа енергия.
Аз разлика кой знае каква между тесла и пълен хибрид не виждам, ако е така.
- alexveselinov
- Мнения: 2868
- Регистриран на: 14 сеп 2009 11:53
- Контакти:
Re: TESLA в България
Кировец написа:alexveselinov написа:Кировец написа:alexveselinov написа:Всяка кола на батерии е булшит, бъдещето е в хибридите
Т.е. какво е хибрид,по-скоро за какъв хибрид намекваш. Аз карам хибрид с Агу и бензин.
Хибридните автомобили съчетават конвенционален двигател с вътрешно горене и електромотор, което осигурява ниска консумация на гориво и намалени вредни емисии. В зависимост от това, каква роля в задвижването играе електромоторът, хибридите се разделят на "леки" и "пълни" хибриди. При първия вид хибридни автомобили, електродвигателят служи като помощник на конвенционалния ДВГ, докато пълните хибриди могат да изминат определен пробег изцяло на електрическа енергия.
Аз разлика кой знае каква между тесла и пълен хибрид не виждам, ако е така.Хибрида сам ли възпроизвежда тоците за пробега? Нещо като динамо?
Точно така, хибрида се зарежда сам.
[center]"България има свой път и ние ще се ръководим само от нашите интереси"
/генерал Христо Луков/[/center]
[center]"Силни са страните с чувство на национално самоуважение"
/Виктор Орбан/[/center]
/генерал Христо Луков/[/center]
[center]"Силни са страните с чувство на национално самоуважение"
/Виктор Орбан/[/center]
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bubka и 5 госта