FLANKER написа:Синьо сърце написа:GA_ veliki написа:Синьо сърце написа:Грешката с Армата беше друга-че не докараха тези, които са на бойни дежурства с екипажите им, а сложиха набързо обучени хора. А този танк се управлява по съвсем различен начин от т-90, примерно. Грешката очевадно е на екипажа, но така или инак твърде много шум се вдигна, все пак беше на репетиция. А колегата е прав, че тепърва този съвсем нов танк ще се доизкусурява, ще се подобрява и развива.
Какво точно е сбъркал екипажа?Предполагам са били двама - кемаф и командир на танка.fcb_bg написа: То Грипени и ефки доволно също се сипят от небето, ама даже аз не съм го направил на въпрос.
И тва избързване с Армата за 24-ти беше тъпо, щом производителя казва, че има още поне 1г тестови период преди конвейера.
Още една година тестове, а вече бойни дежурства!? На кого да вярвам
Грешката е на водача при боравенето с предавките. А като всяко ново оръжие, определени бройки на Армата от две години са на въоръжение и изпитание в определени поделения. Тук даже не става дума за танка, а за платформата, която е универсална за всички нови машини-БМП, САУ и прочее. Платформата се управлява по един и същи начин, но коренно различен от досегашния фаворит т-90. Дори и самия танк се преоборудва според нуждите-може да се свалят или добавят модули. Такива грешки ще има още известно време-след това водачите ще овладеят машината.
Абсолютна грешка на водача,заради което , човека вече е лейтенант.
пп.Казах го и преди -Армата бе запуснат след това от над 150 км. разстояние.
КОгато си под напрежене е нормално да сбъркаш, и при всяка грешка ще блокира машината?Не може кемафа да се обвинява без да се знае задвижването на машината.Може да е електическо, механично , с хидростатика или някакво друго ако са измислили.Предполагам, че нещо мапината се е бъгясала и кемафчето го е отнесло.






