Бензин/Дизел в кръвта ... за автоманиаци само ...

Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist

Потребителски аватар
Кашчей
Мнения: 40045
Регистриран на: 27 сеп 2008 23:36

Re: Бензин/Дизел в кръвта ... за автоманиаци само ...

Мнениеот Кашчей » 14 май 2016 22:13

stratega77 написа:
1982 написа:Александров, ще те помоля най-учтиво, ако може да не осираш и тази тема с тия неща, нека остане свободна от тъпотиите на политическа основа, това е тема за любителите на автомобили, мотори, камиони и т.н., самият аз пуснах снимки на няколко руски/съветски возила, нека поне тук не си пишем глупости. ;)

Не виждам какво осирам, след като говоря изцяло по темата!
Изразявам си мнението за най-добрите марки камиони!
КАМАЗ за мен са номер 1!


Ще дадеш ли и позиция, защо са номер едно, пред примерно МАК-овете, които возят товари в Аляска?!
Ний армейци сме големи,
на "Литекс" верни сме чеда.
Със съдиите-наше знаме
мачкаме навред сега.

Разговор в "Спорт Депо":
-Имате ли фланелки на "ЦСКА-София"?
-Каква ви трябва-на вратар, на полеви играч, или на съдия?

Потребителски аватар
GA_ veliki
Мнения: 2798
Регистриран на: 21 апр 2013 18:42
Skype: aхaaa
Местоположение: Коньовица
Контакти:

Re: Бензин/Дизел в кръвта ... за автоманиаци само ...

Мнениеот GA_ veliki » 14 май 2016 22:14

stratega77 написа:
1982 написа:Александров, ще те помоля най-учтиво, ако може да не осираш и тази тема с тия неща, нека остане свободна от тъпотиите на политическа основа, това е тема за любителите на автомобили, мотори, камиони и т.н., самият аз пуснах снимки на няколко руски/съветски возила, нека поне тук не си пишем глупости. ;)

Не виждам какво осирам, след като говоря изцяло по темата, а самата тема , включва коли, отори камиони и так далее!
Изразявам си мнението за най-добрите марки камиони!
КАМАЗ за мен са номер 1!

Ами дай малко данни де, за двигател, скорост, трансмисия и т.н.
Не с гняв, със смях се убива..
Това е спортен форум на "Гонг", един от най-уважаваните в България... :lol:
Това, че не обичам сащ не значи,че обичам путин
"Люлека ми замириса"

stratega77
Мнения: 44
Регистриран на: 14 май 2016 20:33

Re: Бензин/Дизел в кръвта ... за автоманиаци само ...

Мнениеот stratega77 » 14 май 2016 22:16

Тук повече информация за новите камиони КАМАЗ:

Новият КАМАЗ - космически кораб от бъдещето

Новият модел на КАМАЗ

Кабината
е лицето на всеки влекач. Тази на КАМАЗ-5320 е на конвейера от 37 г.(!) и възможностите за модернизирането й са изчерпани. Въпреки многото слухове за изцяло нова кабина години наред е търсена възможност да се монтира кабина, която някой европейски производител сваля от производство. Предлаганите решения били остарели, неподходящи и преди няколко години КАМАЗ обявява търг за разработка на ново семейство кабини. Печели го инженерингова компания от Южна Корея.
Кабините от новото семейство са с 2 ширини – 2,30 и 2,50 см. Приложен е модулен принцип – еднакви са вратите, стъклата за тях, задната и предната стена, различни са предното стъкло, подът и покривът. Това поевтинява производството на кабините, по-малко са и резервните части. Една от причините новата кабина да е от тунелен тип са по-високите изисквания към охлаждането на двигателите Евро-5 и 6 и възможността ДВГ, радиаторът и междинният охладител за въздуха след турбокомпресора да се изнесат максимално напред. Кабините са проектирани според много високите шведски изисквания за пасивна безопасност.
За широката кабина се предвиждат къс и дълъг вариант (с легло) и три варианта по височина. Във високия вариант леглата са 2. С тясна кабина вероятно ще бъдат автомобилите за дистрибуция и строителство, в поне два варианта по дължина и два по височина. Късата и с нисък покрив ще е „дневна“ кабина, дългата - с легло и вероятно с висок покрив.


Ето и още ТТ данни:


Две спални места, климатик, доп.осветление, автономно парно, кабината вътре е 1910мм висока, двигател евро 5-мерцедес-бенц(OM457LA, 428hp, 11,97L). Кабината е монтирана върху пневматично окачване, като предната част е на ресори с много малко листове, а задната е пневматична, което осигурява голяма плавност на движението й. Водещият мост, е с хипоидна главна предавка( вид винтова, зъбна предавка, с наклонени или извити зъби и с кръстосани оси на 90 °. Разположена е аксиално м/у големите и малките зъбни колела). Ресурс на камиона - 1млн. километра. Обслужване-на 80 000. Разход 33/100, дизел. Има електронна спирачна и стабилизираща системи(EBS, ESP), както и електронна система на задното пневматично окачване(ECAS), която коригира клиренса.

Източник и видео: http://www.marica.bg/%D0%BD%D0%BE%D0%B2 ... 71819.html

Потребителски аватар
GA_ veliki
Мнения: 2798
Регистриран на: 21 апр 2013 18:42
Skype: aхaaa
Местоположение: Коньовица
Контакти:

Re: Бензин/Дизел в кръвта ... за автоманиаци само ...

Мнениеот GA_ veliki » 14 май 2016 22:21

stratega77 написа:Тук повече информация за новите камиони КАМАЗ:

Новият КАМАЗ - космически кораб от бъдещето

Новият модел на КАМАЗ

Кабината
е лицето на всеки влекач. Тази на КАМАЗ-5320 е на конвейера от 37 г.(!) и възможностите за модернизирането й са изчерпани. Въпреки многото слухове за изцяло нова кабина години наред е търсена възможност да се монтира кабина, която някой европейски производител сваля от производство. Предлаганите решения били остарели, неподходящи и преди няколко години КАМАЗ обявява търг за разработка на ново семейство кабини. Печели го инженерингова компания от Южна Корея.
Кабините от новото семейство са с 2 ширини – 2,30 и 2,50 см. Приложен е модулен принцип – еднакви са вратите, стъклата за тях, задната и предната стена, различни са предното стъкло, подът и покривът. Това поевтинява производството на кабините, по-малко са и резервните части. Една от причините новата кабина да е от тунелен тип са по-високите изисквания към охлаждането на двигателите Евро-5 и 6 и възможността ДВГ, радиаторът и междинният охладител за въздуха след турбокомпресора да се изнесат максимално напред. Кабините са проектирани според много високите шведски изисквания за пасивна безопасност.
За широката кабина се предвиждат къс и дълъг вариант (с легло) и три варианта по височина. Във високия вариант леглата са 2. С тясна кабина вероятно ще бъдат автомобилите за дистрибуция и строителство, в поне два варианта по дължина и два по височина. Късата и с нисък покрив ще е „дневна“ кабина, дългата - с легло и вероятно с висок покрив.


Ето и още ТТ данни:


Две спални места, климатик, доп.осветление, автономно парно, кабината вътре е 1910мм висока, двигател евро 5-мерцедес-бенц(OM457LA, 428hp, 11,97L). Кабината е монтирана върху пневматично окачване, като предната част е на ресори с много малко листове, а задната е пневматична, което осигурява голяма плавност на движението й. Водещият мост, е с хипоидна главна предавка( вид винтова, зъбна предавка, с наклонени или извити зъби и с кръстосани оси на 90 °. Разположена е аксиално м/у големите и малките зъбни колела). Ресурс на камиона - 1млн. километра. Обслужване-на 80 000. Разход 33/100, дизел. Има електронна спирачна и стабилизираща системи(EBS, ESP), както и електронна система на задното пневматично окачване(ECAS), която коригира клиренса.

Източник и видео: http://www.marica.bg/%D0%BD%D0%BE%D0%B2 ... 71819.html

Наистина е космически кораб, даже има климатик :shock:
Не с гняв, със смях се убива..
Това е спортен форум на "Гонг", един от най-уважаваните в България... :lol:
Това, че не обичам сащ не значи,че обичам путин
"Люлека ми замириса"

stratega77
Мнения: 44
Регистриран на: 14 май 2016 20:33

Re: Бензин/Дизел в кръвта ... за автоманиаци само ...

Мнениеот stratega77 » 14 май 2016 22:29

GA_ veliki написа:Наистина е космически кораб, даже има климатик :shock:


Кашчей написа:
Ще дадеш ли и позиция, защо са номер едно, пред примерно МАК-овете, които возят товари в Аляска?!


Да ще дам позиция - ето защо:
КАМАЗ се движи по магистралата със 160 км/час! Това да ви говори нещо?
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=DYWJllbP1rw[/youtube]

Аз лично не съм виждал досега друг камион да може да развива такава висока скорост!

Потребителски аватар
1982
Мнения: 30287
Регистриран на: 13 юни 2012 15:17

Re: Бензин/Дизел в кръвта ... за автоманиаци само ...

Мнениеот 1982 » 14 май 2016 22:34

Кашчей написа:Ще дадеш ли и позиция, защо са номер едно, пред примерно МАК-овете, които возят товари в Аляска?!


Не, няма да даде, защото целта му е просто да дразни и провокира.

Нямам нищо против КАМАЗ-ите, самият аз с удоволствие бих пуснал снимки и инфо за някой модел, можеше и той да направи това, ако им беше чак такъв любител, но на него целта му е да осере темата, не да пусне нещо интересно.
A. ПРЕДСТВЯНЕ НА КАНДИДАТА

4. ЦСКА-София е футболен клуб, състезавал се преди това под името „Литекс Ловеч”, заявил кандидатура по същество да бъде лицензиран и да участва в ЛЕ.

stratega77
Мнения: 44
Регистриран на: 14 май 2016 20:33

Re: Бензин/Дизел в кръвта ... за автоманиаци само ...

Мнениеот stratega77 » 14 май 2016 22:37

1982 написа:
Кашчей написа:Ще дадеш ли и позиция, защо са номер едно, пред примерно МАК-овете, които возят товари в Аляска?!


Не, няма да даде, защото целта му е просто да дразни и провокира.

Нямам нищо против КАМАЗ-ите, самият аз с удоволствие бих пуснал снимки и инфо за някой модел, можеше и той да направи това, ако им беше чак такъв любител, но на него целта му е да осере темата, не да пусне нещо интересно.

Къде съм осрал, след като пуснах видео за КАМАЗ и дадох статия, откъдето могат да се научат интересни неща за КАМАЗ! Нали за това е темата - коли, мотори, камиони и так далее?

Потребителски аватар
Кашчей
Мнения: 40045
Регистриран на: 27 сеп 2008 23:36

Re: Бензин/Дизел в кръвта ... за автоманиаци само ...

Мнениеот Кашчей » 14 май 2016 23:09

stratega77 написа:
1982 написа:
Кашчей написа:Ще дадеш ли и позиция, защо са номер едно, пред примерно МАК-овете, които возят товари в Аляска?!


Не, няма да даде, защото целта му е просто да дразни и провокира.

Нямам нищо против КАМАЗ-ите, самият аз с удоволствие бих пуснал снимки и инфо за някой модел, можеше и той да направи това, ако им беше чак такъв любител, но на него целта му е да осере темата, не да пусне нещо интересно.

Къде съм осрал, след като пуснах видео за КАМАЗ и дадох статия, откъдето могат да се научат интересни неща за КАМАЗ! Нали за това е темата - коли, мотори, камони и так далее?


Кабините от новото семейство са с 2 ширини – 2,30 и 2,50 см.

Да, знам, че е техническа грешка обаче .. за камион ли става дума, или за влекач (прицеп)?

Надявам се, че поне в този аспект правиш разлика!
Ний армейци сме големи,
на "Литекс" верни сме чеда.
Със съдиите-наше знаме
мачкаме навред сега.

Разговор в "Спорт Депо":
-Имате ли фланелки на "ЦСКА-София"?
-Каква ви трябва-на вратар, на полеви играч, или на съдия?

stratega77
Мнения: 44
Регистриран на: 14 май 2016 20:33

Re: Бензин/Дизел в кръвта ... за автоманиаци само ...

Мнениеот stratega77 » 14 май 2016 23:15

Кашчей написа:Да, знам, че е техническа грешка обаче .. за камион ли става дума, или за влекач (прицеп)?

Надявам се, че поне в този аспект правиш разлика!


В случая става дума за влекач на камион!

Потребителски аватар
1982
Мнения: 30287
Регистриран на: 13 юни 2012 15:17

Re: Бензин/Дизел в кръвта ... за автоманиаци само ...

Мнениеот 1982 » 16 май 2016 00:52

Нека минем на малко по-аристократично ниво. 8-) 8-)

2016 Bentley Mulsanne

Двигател - 6.8 Туин Турбо V8
Мощност - 377 kW или 512 к.с. при 4 200 об./мин.
Скоростна кутия - 8-степенна автоматична на ZF


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
A. ПРЕДСТВЯНЕ НА КАНДИДАТА

4. ЦСКА-София е футболен клуб, състезавал се преди това под името „Литекс Ловеч”, заявил кандидатура по същество да бъде лицензиран и да участва в ЛЕ.


Върни се в “Свободна зона”



Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта