Игра с прогнози-Англия Висша Лига 2015-2016 г.
Публикувано: 05 авг 2015 20:02
ОСНОВНИ ПРАВИЛА
Прогнозите се дават задължително като точен резултат. ТОЧКУВАНЕ: 3 точки за познат точен резултат, 2 точки за познато голово съотношение (пример: прогноза 1:0, а излиза 2:1; прогноза 0:0, а излиза 3:3 - познато равенство, без познат точен резултат винаги носи 2 точки), 1 точка за познат знак, без да е познат точен резултат или голово съотношение (пример: прогноза 0:1, а излиза 1:3)
Допълнителни точки: преди началото на първенството (август 2013 г.) участващите в играта могат да прогнозират голмайстора на първенството и отбора, който смятат, че ще стане шампион на Англия. При познаването на тези две прогнози участникът ще получава по 5 допълнителни точки към актива си (или общо 10 за двете);
При равенство в точките предимство получава този, който е прогнозирал по-малко срещи. При ново равенство предимството е за този, който е познал повече точни резултати.
Ако участник не даде прогноза в три последователни кръга, отпада автоматично.
ПРАВИЛА за ПОСЛЕДНИЯ ОЦЕЛЯЛ
За всеки кръг от Висшата лига участникът в играта избира един отбор, който ще спечели мача си. Ако го направи - продължава в следващия кръг на играта и пак избира отбор, но няма право да избира същия. Тоест всеки отбор може да се ползва само веднъж. Играе се докато накрая остане само един човек - последният оцелял. Прогнози се дават за отбори, който не са изиграли мачовете си за съответния кръг.
Победителят печели 5 точки, които се прибавят към точковия му актив в играта с прогнозите за ВЛ.
Ако на определен етап от играта отпаднат едновременно всички останали участници, победител е този, отбелязал най-голям брой точки в същия кръг в "играта с прогнозите за ВЛ", в който са отпаднали участниците.
При равенство при този показател, определящи са броят познати точни резултати в същия кръг, при ново равенство -> брой точки от предходния кръг в "играта с прогнозите", респективно брой познати точни резултати от кръга.
Прогнозите се дават задължително като точен резултат. ТОЧКУВАНЕ: 3 точки за познат точен резултат, 2 точки за познато голово съотношение (пример: прогноза 1:0, а излиза 2:1; прогноза 0:0, а излиза 3:3 - познато равенство, без познат точен резултат винаги носи 2 точки), 1 точка за познат знак, без да е познат точен резултат или голово съотношение (пример: прогноза 0:1, а излиза 1:3)
Допълнителни точки: преди началото на първенството (август 2013 г.) участващите в играта могат да прогнозират голмайстора на първенството и отбора, който смятат, че ще стане шампион на Англия. При познаването на тези две прогнози участникът ще получава по 5 допълнителни точки към актива си (или общо 10 за двете);
При равенство в точките предимство получава този, който е прогнозирал по-малко срещи. При ново равенство предимството е за този, който е познал повече точни резултати.
Ако участник не даде прогноза в три последователни кръга, отпада автоматично.
ПРАВИЛА за ПОСЛЕДНИЯ ОЦЕЛЯЛ
За всеки кръг от Висшата лига участникът в играта избира един отбор, който ще спечели мача си. Ако го направи - продължава в следващия кръг на играта и пак избира отбор, но няма право да избира същия. Тоест всеки отбор може да се ползва само веднъж. Играе се докато накрая остане само един човек - последният оцелял. Прогнози се дават за отбори, който не са изиграли мачовете си за съответния кръг.
Победителят печели 5 точки, които се прибавят към точковия му актив в играта с прогнозите за ВЛ.
Ако на определен етап от играта отпаднат едновременно всички останали участници, победител е този, отбелязал най-голям брой точки в същия кръг в "играта с прогнозите за ВЛ", в който са отпаднали участниците.
При равенство при този показател, определящи са броят познати точни резултати в същия кръг, при ново равенство -> брой точки от предходния кръг в "играта с прогнозите", респективно брой познати точни резултати от кръга.