След три квалификационни сесии, Нийл Яни спечели за втори пореден път полпозишъна в "24-те часа на Льо Ман" и по този начин постави своето Porsche с номер 2 отново на върха в квалификацията на легендарното 24-часово състезание [center]

[/center] Времето му от 3:19.733 минути бе поставено още в сряда по време на първата квалификационна сесия, което не бе застрашено за нито една секунда в четвъртък, просто защото дъждът не спря, а пистата така и не достигна до достатъчно сухи условия. Това позволи на швейцарския пилот да запише втори пореден полпозишън заедно със своите съотборници – Ромен Дюма и Марк Лийб.[center]

[/center] Porsche номер 1 с Тимо Бернхард зад волана от своя страна остана за втори пореден път на втората позиция. Най-доброто време от 3:20.203 минути отново бе записано в сряда, а съотборниците на Тимо – Брендън Хартли и Марк Уебър също нямаха шанса за нещо повече в наводнения четвъртък. [center]

[/center] отборът на Toyota успя да превземе втората стартова редица, след като подобреният TS 050 Hybrid показа доста добра скорост и темпо. [center]

[/center] Стефан Саразен и Антъни Дейвидсън записаха времена в първата сесия в сряда, които поставиха кола номер 6 пред кола номер 5, като изоставането между двете бе секунда. [center]

[/center] Друго позитивно нещо, което от Toyota могат да извлекат от наводнения вчерашен ден бе това, че все пак кола номер 6 с бившата звезда във Формула 1 – Камуи Кобаяши зад волана бе най-бързата от всички на мокрото трасе с време от 3:50.934 минути. [center]

[/center] Отборът на Audi направи квалификация, която може много бързо да забрави, като това започна в сряда и не се промени много в четвъртък. Лошото време и дъждът не позволи на германската марка да тества и да изпробва различните настройки, което да им даде шанс да се приближат до лидерите, защото изоставането от сряда не бе никак малко.[center]

[/center] Все пак двете машини на отбора се наредиха на третата редица, като кола номер 7 с пилоти – Андре Лотерер, Марсел Феслер и Беноа Трелюе ще стартира от пета позиция, а другата кола на отбора с номер 8 на позиция зад тях.[center]

[/center] По-назад на четвъртата редица очаквано се наредиха двете коли на Rebellion, като кола с номер 13 изправари тази с номер 12. Единствената им конкуренция в клас LMP1 – ByKolles се класираха девети, но изоставнаето спрямо водещия Rebellion бе от осем секунди.