Рали България 2012
Публикувано: 08 юни 2012 15:47
Общо 33-ма пилоти за подали заявки за участие в 43-тото Рали България, 4-ти кръг от европейския шампионат. Надпреварата включва 4 скростни отсечки, две от които са нови – "Бели Искър" и "Боровец-Радуил". Трасетата ще се карат по два пъти в събота, а в неделя преминаването ще е в обратната им посока.
Само два от предварително обявените 33 заявки за участие в 43-ото международно рали България отпаднаха от листата с регистрираните участници за днешния старт.
Първо вчера благоевградчанките от клуба ДИАМО Дияна Стоянова/Лидия Георгиев (Ситроен Саксо) не се явиха на административната проверка, а днес по време на техническия преглед от листата отпадна екипът на Рангелов Моторспорт Венелин Тодоров/Йоана Рангелова (Ситроен С2).
Днес, по време на първото заседание на спортните комисари, освен настъпилите в организацията на ралито промени, които трябва да бъдат утвърдени от съдийския апарат, ще бъде разглеждан и случая с италианския пилот Лука Бети (Пежо 207 S2000). Преди два дни той и неговият навигатор Маурицио Бароне бяха засечени да опознават нерегламентирано трасето на рали България. Това стана ден преди началото на официалните преминавания на 15-те скоростни етапа.
За подобно нещо се налагат наказания като това на пилота от световното първенство Франсоа Делкур. Преди 14 години в рали Сан Ремо той получи наказание от 10 сек. още преди да е потеглил в надпреварата, защото предишния ден бе преминал по първата скоростна отсечка с велосипед и съдиите моментално му качиха 10 секунди към бъдещето време от състезанието.
За разликата от предишни години, официалното представяне на най-голямото ни автомобилно състезание премина при изключително минорно настроение. Проявата не бе уважена от новоизбрания президент и шеф на търговската компания на Федерацията "Рали пул" -Радослов Козлеков.
Показателно бе и отсъствието на бивши пилоти, деятели и спонсори. От водещите състезателите единствено Димитър Илиев и Петър Гьошев отсрамиха организаторите в брифинг, продължил 5 минути, в който бяха зададени само два въпроса. Затихващият интерес към рали България е най-яркото отражение на скандалите, белязали федерацията в последнита година.
Само два от предварително обявените 33 заявки за участие в 43-ото международно рали България отпаднаха от листата с регистрираните участници за днешния старт.
Първо вчера благоевградчанките от клуба ДИАМО Дияна Стоянова/Лидия Георгиев (Ситроен Саксо) не се явиха на административната проверка, а днес по време на техническия преглед от листата отпадна екипът на Рангелов Моторспорт Венелин Тодоров/Йоана Рангелова (Ситроен С2).
Днес, по време на първото заседание на спортните комисари, освен настъпилите в организацията на ралито промени, които трябва да бъдат утвърдени от съдийския апарат, ще бъде разглеждан и случая с италианския пилот Лука Бети (Пежо 207 S2000). Преди два дни той и неговият навигатор Маурицио Бароне бяха засечени да опознават нерегламентирано трасето на рали България. Това стана ден преди началото на официалните преминавания на 15-те скоростни етапа.
За подобно нещо се налагат наказания като това на пилота от световното първенство Франсоа Делкур. Преди 14 години в рали Сан Ремо той получи наказание от 10 сек. още преди да е потеглил в надпреварата, защото предишния ден бе преминал по първата скоростна отсечка с велосипед и съдиите моментално му качиха 10 секунди към бъдещето време от състезанието.
За разликата от предишни години, официалното представяне на най-голямото ни автомобилно състезание премина при изключително минорно настроение. Проявата не бе уважена от новоизбрания президент и шеф на търговската компания на Федерацията "Рали пул" -Радослов Козлеков.
Показателно бе и отсъствието на бивши пилоти, деятели и спонсори. От водещите състезателите единствено Димитър Илиев и Петър Гьошев отсрамиха организаторите в брифинг, продължил 5 минути, в който бяха зададени само два въпроса. Затихващият интерес към рали България е най-яркото отражение на скандалите, белязали федерацията в последнита година.