Сериозно за календара на ЦСКА, размисли на глас..
Публикувано: 14 дек 2008 12:48
Публикуването на календара възбуди негодувание у привържениците на ЦСКА от мъжки пол и бурен възторг на привържениците от женски и среден род. Нормалният средностатистически маркетолог би си задал следните въпроси "Каква е комуникационната цел от публикуването на календара за 2009г. с участието на футболистите на ЦСКА? Дали е налице грешка в комуникационното послание? В какъв случай се публикува такъв скандален календар и уместно ли е отборът да го публикува? Вярно ли е твърдението, че този календар е едновременно търговска промоция, PR и печатна реклама?"
Ясно е, че това е успешна PR акция ориентирана към женската и гей половината от обществеността, от там на натък, имаме грешно послание, грешна търговска промоция, и една смешна високоплатена печатна реклама със съмнителен финансов резултат.
Лупи, не стига, че докара финансите на ЦСКА до смешно положение, ами сега и сриваш имиджа, престижа и репутацията на търговската марка ЦСКА градена с толкова пот в продължение на десетки години с този левашки и некадърен маркетинг.
Изводът - Управлението на ЦСКА сe осъществява от банда смешници. Да ме прощава чичо Митко, единственият нормален човек.
Наздраве!
p.s. феновете вече питат: "Абе къде е Лупи на снимката?"
)
Ясно е, че това е успешна PR акция ориентирана към женската и гей половината от обществеността, от там на натък, имаме грешно послание, грешна търговска промоция, и една смешна високоплатена печатна реклама със съмнителен финансов резултат.
Лупи, не стига, че докара финансите на ЦСКА до смешно положение, ами сега и сриваш имиджа, престижа и репутацията на търговската марка ЦСКА градена с толкова пот в продължение на десетки години с този левашки и некадърен маркетинг.
Изводът - Управлението на ЦСКА сe осъществява от банда смешници. Да ме прощава чичо Митко, единственият нормален човек.
Наздраве!
p.s. феновете вече питат: "Абе къде е Лупи на снимката?"
