tprodanov написа:Това е пълно безумие от маркетингова гледна точка. Продаваш един и същи телефон на много различен тип хора, които ги обединява единствено отбора им. Обаче някой от тях са бедни, други богати, някои искат да гледат филми, други да си проверяват пощата, трети да щракат с ексела, четвърти да се катерят по планини и да забиват пирони с него. Страшно размит маркетингов ход.
Много по-правилен вариант е собствено производство (или брандиране) на панели за всички видове телефони, хем е по-евтино, хем може да се разпространи на много хора, и те ще са доволни.
Не виждам как ще си сменя Нокията или НТСто заради тоя умрел телефон, вместо да си купя панел за него.
Абсолютно си прав. Не знам кой е дал тази идея, но симбиоза от подобен тип би провокирала и анти-вълна. Нали се сещате как би реагирал привърженик на ЛЕВСКИ или просто несимпатизиращ на ЦСКА, който се колебае да стане клиент на Глобул как би реагирал на подобна новина. Не бива Глобул да се асоциира с ЦСКА, както и обратното. М-Тел от много години са спонсори на ЛЕВСКИ, но никога не са прекрачвали тази тънка емоционална линия, която е границата на приемливото.
И начинаещ маркетолог би предложил да се направи например "футболна серия" с няколко различни модела - всеки за някой от водещите отбори.

