На „Лазур” заработи огромната видеостена за световното
Публикувано: 07 юни 2010 17:34
На „Лазур” заработи огромната видеостена за световното по футбол



Ето нагледно как могат да се вадят пари от един стадион извън редовния сезон. Гледането е без пари, но биричката и яденето от ротондите (баровете) не. Да не говорим за рекламата на отбора, която не спира - кеф ти световно, кеф ти контролите на живо в полувремената. Празно няма. Със сигурност доста хора, които иначе не са стъпвали на стадиона, но сега са отишли да гледат световното след време ще се "излъжат" да отидат и заради отбора.
За пореден път перфектно свършена работа от маркетинговия отдел и показно как се прави ПР.



На стадион „Лазур" заработи огромната видеостена, по която ще се излъчват мачовете от световното първенство по футбол. Уникалният екран с размери 16 на 9 метра е разположен точно срещу официалната трибуна на стадиона. За сглобяването на видеостената бяха използвани елементи от новата, супермодерна LED-система за реклама.
Който иска да гледа мачовете от световното на „Лазур", ще влиза на стадиона с билети на нулева стойност, както беше на пролетните домакинства на „Черноморец - Бургас". За официалните посетители ще има осигурен кетъринг в една от двете ВИП-зали, а на редовите зрители ще се предлагат бира и скара от ротондите. Очаква се на стадиона да гостуват и чуждестранни туристи, дошли на почивка в Слънчев бряг или на други курорти по Черноморието.
Излъчването на мачове от огромни видеостени е позната практика за страните от Западна Европа, но у нас екран с подобни внушителни размери за пръв път ще има в Бургас. Това е поредната стъпка, която доближава ПСФК „Черноморец - Бургас" към утвърдените континентални стандарти във футболния бизнес.
Вече станаха известни повечето от съперниците на бургаския тим. Треньорското ръководство предвижда двубоите да се играят на стадион „Лазур" на електрическо осветление, за да се избегнат жегите по време на летните месеци за подготовка. Мачовете на стадиона ще съвпаднат със Световното първенство по футбол, но зрителите, които предпочетат да гледат Мондиала на огромния ЛЕД екран на стадион „Лазур" с размери 16 Х 9 метра, ще могат в паузите да видят и мачове на живо, изиграни от техните любимци.
Ето нагледно как могат да се вадят пари от един стадион извън редовния сезон. Гледането е без пари, но биричката и яденето от ротондите (баровете) не. Да не говорим за рекламата на отбора, която не спира - кеф ти световно, кеф ти контролите на живо в полувремената. Празно няма. Със сигурност доста хора, които иначе не са стъпвали на стадиона, но сега са отишли да гледат световното след време ще се "излъжат" да отидат и заради отбора.
За пореден път перфектно свършена работа от маркетинговия отдел и показно как се прави ПР.