Черноморец изнудва Ботев
Публикувано: 30 яну 2015 18:08
Черноморец Бургас поиска от Ботев Пловдив близо 100 000 лева за щетите нанесени от феновете на канарчетата на стадион Лазур по време на финала за Купата на България срещу Лудогорец. Днес в "7 дни спорт" се появи инфромацията, че от Бургас са изпратили писмо на Ботев Пловдив, с което настояват за плащане. PlovdivDerby.com тръгна по следите на тази информация и потърси всички засегнати страни. Първо наши хора в Бургас разговаряха с Пламен Киряков, който заяви, че няма да конкретизира сума, но потвърди, че е изпратил на Ботев фактурите за изпочупените седалки и огради, както и призив Ботев да изпълни задължението си и да поправи ледсистемата. Той също така разкри, че в дните след инцидента е предложил фирма, която да извърши ремонта, но Ботев са настояли да използват услугите на друга такава.
Интересно е, че 2 месеца след финала по време на мача за Суперкупата между същите два отбора системата си работеше перфектно. Това твърди и представителят на фирмата "Тунел Лайтс" Петър Стамов, който разговаря с репортер на PlovdivDerby.com. Г-н Стамов разкри пред нашия човек, че рано тази сутрин, след публикацията в 7 дни спорт, се е изстрелял от Варна за Бургас с намерението да посети Лазур и да разбере какъв е проблема с ремонтираните от него преди няколко месеца панели. "Съоръжението работеше перфектно по време на мача за Суперкупата. Отидох на Лазур да проверя какво става, но не бях допуснат да вляза от г-н Киряков, който заключи стадиона при появяването ми там. Извикахме човек от ОС на БФС Николай Желев, който също дойде на стадиона. Него го пуснаха, но след половин час излезе и каза, че няма да бъдем допуснати. fad7a9512401Съставихме протокол, като въпросния господин се подписа като свидетел. Протоколът и всички други доказателства ще бъдат изпратени на Ботев и БФС, за да могат първите да се защитят, а вторите да се запознаят с фактите. Искам да кажа, че модулите, които поправихме, по време на финала за Суперкупата работиха много по-добре от тези, които не бяха пострадали след пожара. Разполагам със снимки и видео в подкрепа на думите ми", заяви Стамов. "Ботев са си заплатили за ремонта на ледсистемата и тя бе поправена. Сигурен съм, че и в момента работи", категоричен бе той.
Потърсихме отново г-н Киряков на двата му телефона, с които разполагаме, но той не вдигна телефона си. От Ботев заявиха пред PlovdivDerby.com, че са постановили фирмата подизпълнител, която са наели за ремонта, да направи проверка на съоръжението. По непотвърдена официално информация на PlovdivDerby.com пловдивчани наистина са получили фактури за ремонта на счупените седалки и бутнатата от феновете ограда. Защо са ги получили чак сега, е тема на други разсъждения. Бивш служител на Ботев Пловдив пък разказа пред PlovdivDerby.com, как човек от поддръжката на Лазур е заявил още през лятото с ехидна усмивка, че ако фирмата избрана от бургазлии не направи ремонта, "ледсистемата няма да тръгне никога".