vinagisvas написа:Техник съм в Евроком ПД-BLIZOO,и мога да ви кажа че това спиране на сигнала няма нищо общо с Евроком.самия аз съм потърпевш и се дължеше на ОТРЯЗАН оптичен кабел в Кчук Париш и в Района около ресторант стадиона.Оптика бе отрязана и в събота на 5 места в града,но те бяха въстановени.Кажете ми като отрежат малоумниците кабел на 5 места в града 15 мин. преди мача-как да ги въстановим?
Дори и да е така, фирмата дължи обезщетение на всички редовни абонати(които са си платили).Аз също имам и Булсатком в хола,но въпреки това вече пуснах жалба в офиса на "Скопие".Залейте офисите с жалби, имате 3 дни срок!!!!!!!
Eми мога да кажа как постъпи в подобен случай моя оператор - Мегалан. От 6 месеца ги има и в моя квартал/за София става дума/ и до сега имаше само едно среднощто спиране на сигнала и за да се извинят на абонатите си ни подариха мисля 2 дни безплатен интернет и телевизия. При друг случай, след неприето мое обаждане към отдел Поддръжка, в рамките на 5 минути ми звъняха 2 пъти, за да проверят, защото не са успели да ми вдигнат телефона на време. Ето така - високо кечество, без огромна реклама това е най-добрия оператор в София, предполагам скоро и в цяла България. А тези от CableTel и Евроком залагат само на реклама, без покритие и сега с това Blizoo пак ще фалират!
Като цяло има подобни повреди, все пак е техника. В случая просто е било малшанс. Въпроса е какво ще направят в този момент операторите, за да се извинят на потребителите си.
Относно антените - еми ако от 10-15 години са на кабелни и сателити едва ли пазиш, иначе аз хващам няколко ефирни просто на един проводник.