Болидите за сезон 2014 г. във Формула 1

Модератори: kartago, SkArY_9, MuFc1878, paceto, slavia_forever, vaskonti, Madridist

Потребителски аватар
iliev72
Мнения: 9809
Регистриран на: 12 окт 2010 15:44
Контакти:

Re: Болидите за сезон 2014 г. във Формула 1

Мнениеот iliev72 » 31 яну 2014 21:44

Макларън откакто са във формула 1 винаги са били иновативна компания като изключим години в които Мартин Уитмарш беше шеф !
Върнаха се на верният път - надявам се ;)
Офтопик:


Тайната на вечната младост е да научаваш всеки ден по нещо ново.
Ако спориш с идиот, вероятно и той прави същото или си попаднал на партиен (непълен) член.

Потребителски аватар
Себастиан Фетел
Мнения: 2083
Регистриран на: 11 юни 2012 18:31
Skype: Байерн Мюнхен
Местоположение: Алианц Арена
Контакти:

Re: Болидите за сезон 2014 г. във Формула 1

Мнениеот Себастиан Фетел » 03 фев 2014 22:12

Бърни Екълстоун заклейми новата ера във Формула 1 като напълно абсурдна. Управляващият търговските права на спорта дълго време се противопоставяше на въвеждането на турбодвигателите 1,6 л V6 с допълнителни системи за задвижване. В крайна сметка заяви, че правилата са приети, но според него спортът ще загуби.

На първите предсезонни тестове за годината на пистата Херес екипите от Гран при направиха изключително предпазливи първи крачки. След това постепенно ситуацията се успокои с изключение на тази в отборите със задвижваща система на Рено, които имаха сериозни проблеми.

- Само вижте тези няколко дни. Казах, че ще бъде така – пълен фарс. Те (ФИА и отборите) настояваха за новите двигатели. Ако искаха да се състезават така, да бяха отишли на Льо Ман. Говорят за пестене на гориво. Няма нужда от тези нови мотори, за да се постигне това. Не са им нужни толкова много камиони да обикалят из цяла Европа. Мерцедес имат 23 камиона навсякъде. Ако наистина искат да пестят, да спрат това. Цялата история с новите агрегати е напълно абсурдна. Хората искат шум – нещо специално, за това става дума в F1, а сега има тихи мотори и никой не е на пистата – заяви Екълстоун пред Спортсмейл.

83-годишният англичанин, който очаква присъда по заведеното от Constantin Medien дело в Лондон, а в края на април започва процедурата по повдигнатия срещу него в Мюнхен иск, все пак намира нещо положително в ситуацията:

- Хубавото нещо е, че сезонът ще е невероятно интересен – наистина непредсказуем. А това е вълнуващо.

Потребителски аватар
iliev72
Мнения: 9809
Регистриран на: 12 окт 2010 15:44
Контакти:

Re: Болидите за сезон 2014 г. във Формула 1

Мнениеот iliev72 » 04 фев 2014 10:56

Дъртият квазимодо какво се е разревал ! Нали и той участваше във взимането на това решение ! Ще видим дали ще е интересен сезон и дали промяната в правилата ще по влияе по някакъв начин ;) Макар , че за мен 2015 ще бъде по интересна - особено с връщането на Хонда и сътрудничеството и с Макларън ;)
Офтопик:


Тайната на вечната младост е да научаваш всеки ден по нещо ново.
Ако спориш с идиот, вероятно и той прави същото или си попаднал на партиен (непълен) член.

Потребителски аватар
Себастиан Фетел
Мнения: 2083
Регистриран на: 11 юни 2012 18:31
Skype: Байерн Мюнхен
Местоположение: Алианц Арена
Контакти:

Болидите за сезон 2014 г. във Формула 1

Мнениеот Себастиан Фетел » 04 фев 2014 11:45

Спад от 10% в телевизионната аудитория на Формула 1 отчете официалният доклад на Global Media Report за гледаемостта на спорта на малкия екран.

Данните сочат, че зрителите на Гран при са намалели с 50 милиона души – до 450 милиона през миналия сезон. В отделни държави има леко повишение на гледаемостта, което обаче остава на заден план на фона на общия спад. Така от 515 млн. през 2011-та зрителите падат на съвсем малко над 500 млн. преди две години до новото си най-ниско ниво от години насам.

В родината на четирикратния световен шампион Себастиан Фетел например тв-аудиторията се е свила с 8,7%. Най-големият пазар на F1 от гледна точка на зрители – Бразилия – намалението е с почти 10% (от 85,6 млн. през 2012 г. на 77,2 млн. през 2013-та). Във Франция наблюдаващите F1 са паднали на 10 млн. (от 27 млн.). В Китай, където в началото на 2013-та бе отчетен над 30% спад на телевизионната аудитория, минусът е още по-голям: 1% пазарен дял и едва 1 млн. зрители.

В три страни е записано увеличение. Две от тях са Великобритания (+1,7% до 29,1 млн.) и Италия (+2,9% до 35,8 млн.). В тях прякото излъчване на целия шампионат е по платените канали на Скай, като половината надпревари се дават по обществените ВВС и Рай Уно. Ръст записват и в САЩ, където състезанията се дават по NBC и NBC Sport – увеличението е 18% до 11,4 млн. души.

В увода си към доклада управляващият търговските права на спорта Бърни Екълстоун посочва, че спадът не е неочакван:

- Далеч не конкурентната среда на последните няколко кръга и фактът, че шампионатът бе решен преди стартовете в САЩ и Бразилия – събития, често допринасящи със сериозна публика – имаха предвидимо влияние. Цялостният ефект бе увеличен, като се има предвид, че календарът бе със състезание по-къс през 2013 г.

Потребителски аватар
Alonso_Massa
Мнения: 8959
Регистриран на: 02 авг 2011 19:51
Контакти:

Re: Болидите за сезон 2014 г. във Формула 1

Мнениеот Alonso_Massa » 04 фев 2014 12:06

Е как няма да падне като то си беше сезона един еднообразен целия? ;)


Офтопик:

Офтопик:

Потребителски аватар
Себастиан Фетел
Мнения: 2083
Регистриран на: 11 юни 2012 18:31
Skype: Байерн Мюнхен
Местоположение: Алианц Арена
Контакти:

Re: Болидите за сезон 2014 г. във Формула 1

Мнениеот Себастиан Фетел » 04 фев 2014 17:11

iliev72 написа:Дъртият квазимодо какво се е разревал ! Нали и той участваше във взимането на това решение ! Ще видим дали ще е интересен сезон и дали промяната в правилата ще по влияе по някакъв начин ;) Макар , че за мен 2015 ще бъде по интересна - особено с връщането на Хонда и сътрудничеството и с Макларън ;)

Напоследък съвсем е изтрещял-

Въвеждането на двойни точки за последния старт от тазгодишния календар на Формула 1 е станало, за да се помогне на Ферари, заяви Бърни Екълстоун.

Управляващият търговските права на спорта направи поредното си противоречиво изказване, след като наскоро определи новата ера в спорта като „пълен фарс и абсурд”. Това изявление бе направено по повод предсезонния тест на пистата Херес, където отборите имаха повече от обичайните за тренировки проблеми. Тези със задвижващи системи на Рено пък имаха най-големи грижи – шампионите Ред Бул направиха едва 21 обиколки за четирите дни изпитания.

Двойните точки за Гран при на Абу Даби от своя страна получиха особено негативни оценки както от пилоти, така и от фенове, след като бе обявено въвеждането им. Според публикация в CityAM обаче Екълстоун заявил на президента на Ферари Лука ди Монтедземоло, че мярката е взета, за да се помогне на Скудерията.

- Той (Ди Монтедземоло – б.р.) говореше за това и аз му заявих: „Много просто е защо въведохме правилото. Защото вие не се представяте (добре). Ако вършехте каквото трябваше, нямаше да има нужда от такова нещо”. Той отговори: „Знам, знам” – е цитиран 83-годишният англичанин.

Ферари спечелиха за последно титла във Формула 1 с Кими Райконен през 2007 г. През последните години пък Ред Бул доминират и взеха четири поредни корони и при пилотите, и при конструкторите. Шефът на тима от Милтън Кийнс Кристиан Хорнер не харесва правилото за двойните точки:

- През два от последните четири сезона битката продължи до последната надпревара при предишната система на точкуване. Затова може би е по-добре да се прегледа вариантът двоен актив да се дава в три старта, за да се отнеме тото елементът от финалното състезание.

Екълстоун няколко пъти вече обясни, че според него е по-добре двойни точки да се дават в повече надпревари. Неговото предложение също беше за три.


Вярно, че е голяма тъпотия това с двойните точки, но да фиксираш определен отбор, че само той има нужда от това е много странно.

Потребителски аватар
iliev72
Мнения: 9809
Регистриран на: 12 окт 2010 15:44
Контакти:

Re: Болидите за сезон 2014 г. във Формула 1

Мнениеот iliev72 » 05 фев 2014 14:16

То това е то 20г ! Все гледат да нагодят нещата за Ферари от средата на 90-те години на 20 век !
Поне преди време имаха читав дизайнер , но сега и това нямат.Вече взеха и да искат да променят регламента така , че да им пасне на тях.
Тотална вече взеха да се подлагат на жабарите !
Офтопик:


Тайната на вечната младост е да научаваш всеки ден по нещо ново.
Ако спориш с идиот, вероятно и той прави същото или си попаднал на партиен (непълен) член.

Потребителски аватар
Себастиан Фетел
Мнения: 2083
Регистриран на: 11 юни 2012 18:31
Skype: Байерн Мюнхен
Местоположение: Алианц Арена
Контакти:

Re: Болидите за сезон 2014 г. във Формула 1

Мнениеот Себастиан Фетел » 09 фев 2014 16:30

Изображение
Отборът на Лотус изведе новия си Е22 на писта, като целта бе да се направи клип за сезон 2014 г. В снимките участваха и двамата титуляри на екипа Ромейн Грожан и Пастор Малдонадо.

В Енстън са наясно, че предизвикателството на новия сезон е огромно. Въпреки едни от най-големите технически промени в спорта от десетилетия насам обаче, отборът пропусна първия предсезонен тест на пистата Херес. Техническият шеф Ник Честър обясни, че тренировките не съвпадат с развойната програма на тима. Част от нея бе проведена по време на снимките.

- И в най-лудите си сънища не съм си представя, че ще карам болид от Формула 1 по начина, по който го направих за това видео – коментира Грожан. – Беше уникално изживяване и се надявам да го развием по-нататък.

Лотус бяха единственият тим, чийто нов болид не бе стъпвал на писта досега. Останалите отбори бяха на теста на Херес, където обаче тези със задвижваща система на Рено имаха сериозни проблеми. Особено шокиращ старт на подготовката си записаха шампионите от Ред Бул – те имаха едва 21 обиколки след четири дни изпитания. Това доведе до поредица анализи какво всъщност е изоставането и дали няма да коства на работещите с Рено екипи сезона. За пример е даван екипът на Макларън, който през 2013 г. се оказа с шестмесечно закъснение в развитието на болида си, чиято концепция бе объркана. Това означаваше загубен сезон и един от най-старите отбори в Гран при не записа дори подиум през предходната година.


Потребителски аватар
iliev72
Мнения: 9809
Регистриран на: 12 окт 2010 15:44
Контакти:

Re: Болидите за сезон 2014 г. във Формула 1

Мнениеот iliev72 » 09 фев 2014 21:22

Май най-после успяхме да надхитрим Нюи ;)
Teams expected to protest McLaren in Australia ;)
Тарикат-мъж не писка ;) Явно Нюи не е тарикат :lol:
Офтопик:


Тайната на вечната младост е да научаваш всеки ден по нещо ново.
Ако спориш с идиот, вероятно и той прави същото или си попаднал на партиен (непълен) член.

Потребителски аватар
Niksh0
Мнения: 4101
Регистриран на: 13 сеп 2010 17:33
Контакти:

Re: Болидите за сезон 2014 г. във Формула 1

Мнениеот Niksh0 » 09 фев 2014 21:46

Ще писнат много ясно. Не може друг тим освен Ред бул да измисля нови елементи, които да им дават предимство.
Да закриват Макларън и да прехвърлят задното им окачване върху колите на "борещите се за равностойна надпревара". :lol: :lol:
"If you're losing your soul and you know it, then you've still got a soul left to lose."


Върни се в “Формула 1”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост