Кими Райконен (фен тема)

Модератори: MuFc1878, paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist

Потребителски аватар
Siegfried
Мнения: 7151
Регистриран на: 01 окт 2009 18:56
Местоположение: Челсиландия
Контакти:

Кими Райконен (фен тема)

Мнениеот Siegfried » 08 сеп 2013 22:21

[center]Изображение[/center]

[center]Кими Райконен[/center]

[center]Изображение[/center]


[center]Б И О Г Р А Ф И Я[/center]

[center]Кими Матиас Райконен (на фински: Kimi Matias Räikkönen, правилен правопис на фамилията Ряйкьонен) (роден на 17 октомври 1979 г. в Еспоо, Финландия) е пилот от Формула 1, Световен шампион във Формула 1 за 2007 година.

Двукратен вицешампион — за 2003 и 2005 г. с Макларън.

Женен е за Джени Далман, мис „Скандинавия 2000“ (вече не).

Идва във Формула 1 през 2001 г. като пилот на Заубер.Още през следващата година е в Макларън-Мерцедес. През 2006 година напуска „Макларън“ и се присъединява към тима на Ферари, замествайки отказалият се 7 кратен Световен шампион - Михаел Шумахер. с „Ферари“ печели първото си състезание за Голямата награда на Австралия през 2007 година, като тръгва и от първа позиция на старта.Сезон 2007 се очертава доста добър за Кими Райконен като той печели 5 състезания и след последно състезание той става шампион само с една точка пред новодошлия тогава пилот наМакларън Луис Хамилтън. След сезон 2009 от Скудерия Ферари плащат на Кими 50 млн. щатски долара за да не се състезава в следващия сезон.На негово място идва испанският пилот Фернандо Алонсо.След 2 години прекарани по рали трасетата Кими отново се завръща във Формула 1 с отбора на Лотус
[/center]

[center]I.Кими в Заубер[/center]
[center]Изображение[/center]

[center]ИзображениеИзображение[/center]
[center]ИзображениеИзображение[/center]

[center]През септември 2000 г. Кими Райконен е привлечен от Петер Заубер за тест-пилот в отбора му.Още следващия сезон обаче се преевръща в титулярен пилот на отбора. Проблеми възникват поради факта , че никога не се е състезавал във Формула 3000 и поради това получава от ФИА специален суперлиценз , за да може да се състезава във Формула 1. Кими дебютира Австралия , като е спал 20 минути преди състезанието (финландецът споделя , че много обича да спи и го прави винаги преди състезание и квалификация). Райконен е много спокоен , готин и постоянните сметки са неговата стратегия за състезанията. Затова му лепват прякора "Айсмен" ("Ледения човек). Други негови прякори са Кимпа , Райка и Кимстер (лепнат му от механиците). Първия му сезон за слабия отбор на Заубер му е сравнително успешен. Пет пъти влиза в точките и 8 пъти завършва сред първите 8.Завършва годината с 9т. и заедно със съотборника си Ник Хайдфелд помагат на Заубер да запише най-високото си място при конструкторите до този момент в крайното класиране - 4-то място.[/center]

[center]Изображение[/center]


[center]II.Кими в Макларън[/center]
[center]Изображение[/center]

[center]Изображение[/center]
[center]Изображение[/center]

[center]Само за един сезон във Формула 1 Кими оставя отлични впечатление и още през следващата година преминава в един от най-силните отбори Макларън-Мерцедес като заместник на прекратилия кариерата си негов славен сънародник Мика Хакинен.

ИзображениеИзображение

2002 - Още при дебюта си за тима Райконен се качва на подиума след като завършва трети в първото състезание от сезона в Австралия.Поради много проблеми с двигателя печели само 24т. и 4 подиума за сезона.Същата година във Франция Кими е на косъм да спечели първото си състезание във Формулата , но заради проблеми с болида малко преди края изпуска победата и завършва втори. Завършва сезон 2002 на 6-то място при пилотите , а тимът му е трети при контрукторите.

Изображение

2003 - Още в първото състезание за сезона Кими отново изпитва проблеми с болида и в квалификацията за Гран При на Австралия| е 15-ти. Заради проблем с електрониката при самото състезание е принуден да стартира от бокса.Все пак Райконен завършва трети в крайното класиране. Още в следващото Гран При на Малайзия обаче печели първата си победа в кариерата.Тогава стартира от 7-ма позиция.Следващото състезание в Бразилия е прекратено в 55-тата обиколка и първоначално за победител е обявен Кими Райконен. След обстоен анализ на състезанието от ФИА всъщност се оказва , че то е спряно в 53-тата обиколка и така победата е присъдена на Джанкарло Фисикела.Райконен приключва сезона на второ място на 2т. зад шампиона Михаел Шумахер , а отборът му отново е трети при контрукторите.

ИзображениеИзображение

2004 - 2004-та започва много зле за Кими Райконен , който има едва точка след първите 7 състезания. Отново старите проблеми с двигателя принуждават финландеца да отпадне цели 5 пъти след седем кръга от сезона.В Гран При на Франция обаче Макларън е с нов двигател MP4-19B. Резултатите веднага са налице.Райконен свършва седми , а още през следващата седмица във Великобритания печели пол-позишън и завършва състезанието втори след Михаел Шумахер.В Гран При на Белгия Кими печели единствената победа за Макларън през сезона. Райконен завършва сезона 7-ми с общо 45т.

Изображение

2005 - Годината не започва перфектно за Кими Райконен.След три състезания той е едва 6-ти в генералното класиране. В следващите три старта в Сан Марино , Барселона и Монте Карло обаче той печели три пол-позишъна.Отпада в първото в Имола , но печели другите две. Така след 6 кръга вече се очертават фаворитите за титлата - Фернандо Алонсо и Кими Райконен. Испанецът обаче допуска първата си голяма грешка едва в Канада и на практика подарява победата на опонента си.Финландецът печели цели 7 състезания , но все пак титлата отива при Алонсо. Малко утешение за него е избирането му за "Пилот на сезона". Освен това Кими прави най-много бързи обиколки през сезона, изравнявайки за първи път рекорда на Михаел Шумахер от 10 най-бързи обиколки през 2004-та година.

ИзображениеИзображение

2006 - 2006-та година е слаба за Райконен. Не печели нито едно състезание. Записва едва 6 подиума. Най-добрите му класирания са вторите му места в Австралия и Италия.Завършва сезона на пето място с 65т. Отборът собственост на Кими Райконен във Британската Формула 3 "Райконен Робъртсън Рейсинг" записва много успешен сезон.Британския пилот на тима Майк Конви печели титлата при пилотите , както и престижното Гран При на Макао.

ИзображениеИзображение

Изображение
[/center]

[center]III.Кими във Ферари[/center]
[center]Изображение[/center]

[center]Изображение[/center]

[center]2007 - След Гран При на Италия през 2006 г. Ферари официално обявяват привличането на Кими Райконен. Финландеца подписва със Скудерията тригодишен договор , който изтича през 2009 г. Финландеца получава #6 на болида си , а съотборникът му Фелипе Маса наследява от Михаел Шумахер #5. След отказването на германеца Кими Райконен става най-скъпоплатения пилот във Формула 1.

Райконен започва страхотно сезона. Грабва пол-позишън в квалификацията за Гран При на Австралия , в самото състезание записва най-бърза обиколка , а също така го и печели.Така става първия пилот на Ферари след Найджъл Менсъл през 1989 г. , който печели в дебюта си за Ферари. Това е негов първи хеттрик в кариера му (полпозишън,най-бърза обиколка и победа). В следващото състезание остава трети. В Бахрейн отново е на най-долното стъпало на подиума. В четвъртия кръг отпада едва след 10 обиколки. Това го праща на четвърта позиция във временното класиране.В следващото състезание в Монте Карло взема едва точка.В Канада Кими е пети , а съотборника му Маса дисквилифициран. Седмица по-късно в САЩ Кими тръгва от четвърта позиция и финишира четвърти в края. Записва обаче най-бърза обиколка по време на състезанието.Така след 7 състезания финландеца е на цели 26т. зад лидера Люис Хамилтън.В следващия старт във Франция Кими печели втората си победа за сезона.

Тя е негова 11-та в кариерата , а също така и първата двойна победа на ферари за 2007 г. Грешка в квалификацията във Великобритания коства на Кими пол-позишън и така той потегля втори. Все пак обаче той печели състезанието след като отново излъгва всички при влизанията в бокса. В Гран При на Европа печели своя втори пол-позишън за сезона , но отпада в 35-тата обиколка , заради проблеми в хидравликата.

В следващото Гран При на Унгария е втори след Хамилтън , но пък записва най-бързата обикола в последния тур на състезанието.В Турция Ферари печели своята втора двойна победа , но този път Кими е в подножието на върха. В следващото състезание на Монца Райконен катастрофира тежко в третата свободна тренировка и в квалификацията е принуден да кара с резервния болид , печели пето място в квалификацията. На старта обаче се добира до четвъртата позиция , след отпадането на Фелипе Маса става трети. За разлика от съперниците си използва тактика с едно спиране и така няколко обиколки преди финала е втори , но не успява да защити позицията си остава трети в крайното класиране.Така само 4 състезание преди края Райконен изостава на цели 18т. от лидера.

На любимата си писта "Спа" обаче Кими доминира през целия състезателен уикенд и след като печели всички тренировки и квалификацията , той без проблеми печели и надпреварата , а неговия съотборник остава втори. Айсмен записва своята трета победа в кариерата си в Белгия. Само 6 пилота имат три и повече победи тук. В следващото състезание в Япония малко недостига на Кими да надмине сънародника си Хейки Ковалайнен за второто място и така остава трети. В предпоследното състезание в Китай Райконен отново доминира над всички и печели състезанието. Лидера в генералното класиране Хамилтън отпада и така преди последното състезание за първи път от 1986 г. трима пилоти са в битка за титлата. Като аутсайдер обаче е смятан Кими , понеже е в твърде неизгодна позиция. На седем точки зад лидера Хамилтън и на четири зад втория Алонсо.

На Интерлагос обаче напук на всички прогнози Кими Райконен печели световната титла при пилотите. Финландецът печели състезанието ,твърде много грешки допуска Люис Хамилтън и със седмото си място взема едва две точки , които му стигат за вицешампионската титла. Фернандо Алонсо остава трети в състезанието и трети в крайното класиране при пилотите за сезон 2007. До последно обаче титлата на Кими е въпрос , понеже Нико Росберг , Ник Хайдфелд и Роберт Кубица са заплашени с дисквилификация , което автоматично праща Хамилтън на четвърто място , което му стига за световна титлата. След събрание на стюардите обаче до наказание не се стига и така 6 часа след края на последното състезание за сезона Кими Райконен официално е обявен за световен шампион при пилотите за 2007 г.

ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение

2008 - След разочароващо начало на сезона за Ферари на пистата Албърт парк в Австралия, където и двамата пилоти на отбора не завършват, Кими печели първата си победа за сезон 2008 в Малайзия. В следващото състезание, Гран при на Бахрейн, Кими се класира четвърти на стартовата решетка и завършва втори, зад съотборника си Фелипе Маса.

В Барселона Кими взема 15 пол позишън в кариерата си и първи за сезон 2008. Успява да победи в състезанието и да направи най-бърза обиколка. Райконен изпревари Мика Хакинен в класирането на пилотите с най-много най-бързи обиколки и в спечелениите подиуми, като това го направи най-добрия фински пилот по тези показатели.

В Турция Райконен е четвърти на грида. Въпреки провредата в предното му крило в началото на състезанието, получила се след сбълскване със сънародника му Хейки Ковалайнен, Кими успява да продължи състезанието и завърши трети. На пистата Монте Карло Кими завърши втори на квалификацията зад съотборника си Фелипе Маса. Той остава на тази позиция, докато не получава наказание, което го изпраща на шеста позиция. В крайна сметка завършва девети, след сблъсък между него и пилота на Форс Индия Адриан Сутил.

В Канада Райконен е трети на квалификацията. Не успява да завърши състезанието, заради инцидент в бокса, при който Люис Хамилтън го удря. Въпреки това отоново успява да направи най-бърза обиколка.

Райконен успява да вземе 16-тата си първа позиция във Франция. Състезанието върви много добре зе него и той доминира почти през цялото време, но получава повреда в изпускателната тръба и преотстъпва лидерството на съотборника си Фелипе Маса. Въпреки това е достатъчно бърз, за да задържи пилота на Тойота Ярно Трули и завръшва втори.
По време на предсезонните тестове на пистата Херес, Испания, март 2009 г.

Във Великобритания Кими се класира трети на стартовата решетка. Отоново успява да направи най-бърза обиколка. Въпреки това състезанието не е от най-добрите за Ферари. По време на първото спиране в бокс, те не сменят гумите му интермедия с такива за супер мокра писта, надявайки се да не завали отново. Въпреки това на пистата се изсипва порой и Райконен пада до шесто място преди да влезе в бокса,за да си смени гумите. Завършва четвърти. След това състезание той, съотборникът му Фелипе Маса и пилотът на Макларън Мерцедес Люис Хамилтън имат еднакъв брой точки в класирането за световния шампионат при пилотите.

По време на германското Гран при, Райконен се класира шести на грида . Въпреки че по време на спиранията в бокса трябва да изчака съотборника си Фелипе Маса и се връща на писата на 12-та позиция, Кими успява да завърши шести.

На състезанието за Голямата награда на Унгария Кими се класира шести на грида. В края на състезанието успява да изпревари Фернандо Алонсо и завършва трети след като съотборникът му Фелипе Маса не завършва поради повреда в двигателя. По време на Гран при на Европа Кими се класира четвърти на стартовата решетка, но губи едно място в първата обиколка. Не успява да завърши след проблеми в мотовилките на двигателя му, подобни на тези на съотборника му в ГП на Унгария.

В Белгия Райконен се класира четвърти на грида, но успява да изпревари Фелипе Маса и Хейки Ковалайнен на старта. По време на втората обиколка успява да изпревари и Люис Хамилтън и това го изпраща на първо място. Отново записва най-бърза обиколка. По време на битката му с Люис Хамилтън за първото място в състезанието, британецът пресича напряко завой, което е забрано според правилника на ФИА. Съдиите преценяват, че Хамилтън не е пропуснал достатъчно Райконен пред себе си и след това се е възползвал от въздушната струя от неговата кола, за да го изпревари още веднъж на първия завой. Хамилтън успява да го изправари още веднъж, но Кими така и не завършва състезанието след удар.

В Италия Кими се класира 14-ти на стартовата решетка. По време на състезанието успява да се придвижи само до 9-та позиция и не печели точки, но отвово записва най-бърза обиколка. В Сингапур, първото нощно състезание в историята на Формула 1, Кими е трети на грида. Продължава обаче серията му от четири състезания без точки, тъй като отново отпада. Пак прави обаче най-бърза обиколка, която е десета за сезона за него и с това изравнява за втори път след 2005 година рекорда на Михаел Шумахер от 2004-та година.

По време на Гран при на Япония Кими се класира втори на грида и прави отличен старт за разлика от взелия пол-позишън Люис Хамилтън, който се опитва да си върне лидерството, но избутва Кими зивън пистата. Финландецът отива на седма позиция,но по време на състезанието успява да достигне до трето място зад Роберт Кубица и Фернандо Алонсо. След това състезание вече става ясно,че Кими няма да успее да стане за втори пък шампион през 2008. В Китай Кими е втори на стартовата решетка и завършва трети зад съотборника си Фелипе Маса и пилота на Макларън Люис Хамилтън.

В последното състезание за сезона, Гран при на Бразилия, Кими е трети на стартовата решетка и запазва мястото си до края на състезанието. Този резултат му осигурява трето място и в шампионата при пилотите. Кими завършва с 75 точки зад съотборника си Фелипе Маса с 97 и Люис Хамилтън с 98. През сезон 2008 Кими постига 2 победи.

Изображение

2009 - В края на 2009 г. участва в последното си състезание за Ферари. През 2010 г. отборът предпочита Фернандо Алонсо, но му плаща заплатата от 50 млн. щатски долара, за да не участва в състезания от сезон 2010.
[/center]

[center]IV.Кими в WRC[/center]
[center][/center]

[center]ИзображениеИзображение

V.Статистика на Кими Райконен в Световния Рали Шампионат (2010-2011) -

Съзтезания - 21
Етапни победи - 1
Световни титли - 0
Отбори - 2 (Citroën Junior Team - 12 съзтезания, 25т., 10-то място в класирането; ICE 1 Racing - 9 съзтезания, 34т., 10-то място в класирането)
Точки - 59


ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение[/center]

[center]VI.Кими в Лотус[/center]
[center]Изображение[/center]
[center]Изображение[/center]

[center]ИзображениеИзображение[/center]

[center]ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение[/center]

[center]През 2012 г. се завръща във Формула 1 след участие във Световния рали шампионат и става пилот на Лотус. [1]. В квалификацията на 2012 Голяма награда на Австралия Кими заема незавидната 17та позиция,но в състезнието с добра стратегия стига до 7-ма позиция.В 2012 Голяма награда на Малайзия на дъждовния трилър когато победата взима Фернандо Алонсо Райконен стига до петата позиция като тръгва от 10та.В 2012 Голяма Награда на Китай Кими тръгва от доста добрата 4та позиция и стига до 2рата,но към края гумите му просто не издържат и за една обиколка той е изпреварен от цели 8 пилота и е принуден да влезе в бокса и така остава на 14та позиция.В 2012 Голяма Награда на Бахрейн Кими тръгва от едва 11та позиция но към средата вече е на 3та позиция зад съотборника си от Лотус Ромен Грожан и от отбора заповядват на Грожан да пусне Кими пред себе си и той го прави.Така вече на 2ра позиция зад германския пилот наРед Бул Себастиан Фетел Кими започва да се бори за победата но получава само един шанс за това но шанса му се изпарява и той финишира на 2ра позиция.В 2012 Голяма Награда на Испания Кими тръгва от 4та позиция, успешно печели позиция от своя съотборник Ромен Грожан и финишира на 3та позиция.[/center]

[center]Изображение[/center]

[center]VII.Постиженията на Ледения[/center]

[center]
1.През 2005 г. Кими Райконен печели 7 състезания, но не става световен шампион. Подобно постижение има Ален Прост през 1984 г. и 1988 г. и Михаел Шумахер през 2006 г.
2.През 2005 и 2008 г. изравнява рекорда на Михаел Шумахер от 2004 г. от 10 най-бързи обиколки за един сезон.
3.В момента е на 3-то място по най-много бързи обиколки с 35.
4.Кими Райконен е първият пилот след Найджъл Менсъл през 1989 г., който печели победа в дебюта си за Ферари.
5.Постижение от пол-позишън, най-бърза обиколка и победа в дебюта си за Ферари освен Кими Райконен има само Хуан Мануел Фанджо.
6.Първото място на Кими Райконен в Китай през 2007 г. носи победа номер 200 а също и подиум номер 600 в историята на Ферари (заедно с Фелипе Маса, който финишира 3-ти).
7.Става втория пилот в историята, който печели световната титла след като е на трето място в генералното класиране преди последното състезание. Първият шампион във Формула 1 Джузепе Фарина прави същото през 1950-та изпреварвайки в последното състезание Хуан Мануел Фанджо и Луиджи Фаджоли.
8.Кими Райконен е едва третия пилот на Ферари, който става световен шампион през първия си сезон за отбора. Това досега са правили само Хуан Мануел Фанджо и Джоди Шектър.
9.Кими Райконен държи рекорда за най-много победи - 6 в дебютния си сезон за Ферари изпреварвайки рекорда от 5 победи на Ален Прост от 1990
10.Кими Райконен е третият финландец печелил световния шампионат след Кеке Росберг и Мика Хакинен
[/center]



[center]Изображение[/center]
[center]VIII.Статистиката на Райконен[/center]

[center]Съзтезания във Формула 1- 189
Победи във Формула 1 - 20
Полпозишъни във Формула 1 - 16
Титли във Формула 1 - 1 (2007 със Скудерия Ферари)
Точки във Формула 1 (до днес вкл.) - 920
Най-бързи обиколки - 38
Подиуми - 75
[/center]

[center]IX.ICEMAN[/center]
[center]Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение[/center]
Последна промяна от Siegfried на 04 фев 2015 02:30, променено общо 2 пъти.
[center][wrapimg=]http://www.fm-base.co.uk/forum/attachments/football-manager-2013-manager-stories/294163d1356366440-my-chelsea-fc-reign-banner-chelsea_1.png[/wrapimg][/center]

Потребителски аватар
Alonso_Massa
Мнения: 9519
Регистриран на: 02 авг 2011 20:51
Контакти:

Re: Кими Райконен (фен тема)

Мнениеот Alonso_Massa » 08 сеп 2013 22:30

ГОЛЯМ!!! Чакаме го във Ферари до година! :)
[wrapimg=]http://1.bp.blogspot.com/-32O3MZ4OU1Q/TrdGFtNTuXI/AAAAAAAAB2w/5WmX_zMJ1t8/s400/Steven++Gerrard+-+Top+Football+Player+soccer.jpg[/wrapimg]

[offtopic][wrapimg=]http://nesncom.files.wordpress.com/2014/01/daniel-sturridge-chip-vs-everton-in-merseyside-derby.gif?w=500&h=280[/wrapimg][/offtopic]
[offtopic][wrapimg=]http://www.finishersforum.com/wp-content/uploads/2013/02/gerrardgoal.gif[/wrapimg][/offtopic]

Потребителски аватар
Rofles
Мнения: 8044
Регистриран на: 17 ное 2010 20:56
Контакти:

Re: Кими Райконен (фен тема)

Мнениеот Rofles » 08 сеп 2013 22:33

Това е любимия ми пилот, дано отиде и в любимия ми отбор - Ферари ! :) Перфектно ще е.
Изображение[/center]

Milkoy
Мнения: 1053
Регистриран на: 06 авг 2010 11:30
Контакти:

Re: Кими Райконен (фен тема)

Мнениеот Milkoy » 08 сеп 2013 22:33

Кими е последният мохикан на романтичната Формула 1. Формула 1 на личностите, а не на корпорациите.

Потребителски аватар
Siegfried
Мнения: 7151
Регистриран на: 01 окт 2009 18:56
Местоположение: Челсиландия
Контакти:

Re: Кими Райконен (фен тема)

Мнениеот Siegfried » 08 сеп 2013 22:35

[center]Статистика на Кими Райконен по отбори - [/center]

[center]1.Заубер - състезания - 17, победи -0, полпозишъни -0, подиуми -0, най-бързи обиколки -0, точки - 9
2.Макларън - състезания - 88, победи -9, полпозишъни -11, подиуми -36, най-бързи обиколки -19, точки -337
3.Ферари - състезания - 52, победи -9, полпозишъни -5, подиуми -26, най-бързи обиколки -16, точки -233, СВЕТОВЕН ШАМПИОН ЗА 2007г.
4.Лотус - състезания - 31, победи -2, полпозишъни -0, подиуми -13, най-бързи обиколки -3, точки -341[/center]
[center][wrapimg=]http://www.fm-base.co.uk/forum/attachments/football-manager-2013-manager-stories/294163d1356366440-my-chelsea-fc-reign-banner-chelsea_1.png[/wrapimg][/center]

Потребителски аватар
Без име
Мнения: 8647
Регистриран на: 26 юли 2011 12:16
Местоположение: И тук, и там.
Контакти:

Re: Кими Райконен (фен тема)

Мнениеот Без име » 08 сеп 2013 22:36

Най-добрият пилот от състезаващите се в момента.
[center]1914[/center]

slavia1913
Мнения: 478
Регистриран на: 06 авг 2008 20:29
Контакти:

Re: Кими Райконен (фен тема)

Мнениеот slavia1913 » 08 сеп 2013 22:37

Кимстъра за мен е сред 3те най-добри пилоти в Ф1 в момента, за един от най-добрите като цяло има още време. В момента ми е любимият пилот, просто защото е напълно уникален в момента. Връща спомени за една по-романтична и велика ера в Ф1, на жени, алкохол, цигари, лоши момчета, цялостен разврат сред повечето пилоти. Всички други са се забатачили да държат един изкуствен фасдон, заради спонсори и "реноменто" на отбора, че ми се повръща. Фетел, Алонсо, Люис, са ми толкова изкуствени, че колкото и да са добри, просто не мога да ги подкрепям. Кой друг пилот, може да си позволи да не дава интерювата, да не му пука дали го снимат, мъртно пян падащ от яхта или да си кара кросовите мотори. Просто няма в момента. Връща към времето на хора като Ники Хънт, Стърлинг Мос, Сена. Ако Кими има да казва нещо, ще го каже и няма да му пука за последствитя. И отборите си критикува и Фиа е критикувал.

За щофьорските му качества, няма какво да се кажа, просто чепатия му харектер и малшанс, му пречи да е постигнал много повече. Или ще е с лош съотборник, или колата няма да е достатъчно добра. За това ми се искаше да отиде в Ред Бул и да натрие носът на Фетелчо. Лотус е и добре и лошо за него. В началото на сезона му предоставиха една кола, която беше доста добре, но липсата на пари спря развитието и се видя в 2те състезания след почивката. Но пък и го оставят да си прави каквото си иска, което също може да е проблем донякъде.

Потребителски аватар
Себастиан Фетел
Мнения: 2084
Регистриран на: 11 юни 2012 19:31
Skype: Байерн Мюнхен
Местоположение: Алианц Арена
Контакти:

Re: Кими Райконен (фен тема)

Мнениеот Себастиан Фетел » 08 сеп 2013 22:38

Страхотен състезател. Ще остане легенда на моторните спортове.
[wrapimg=center]https://c1.staticflickr.com/8/7511/16011066645_a2a38581e2_b.jpg[/wrapimg]

Потребителски аватар
Siegfried
Мнения: 7151
Регистриран на: 01 окт 2009 18:56
Местоположение: Челсиландия
Контакти:

Re: Кими Райконен (фен тема)

Мнениеот Siegfried » 08 сеп 2013 22:39

Себастиан Фетел написа:Страхотен състезател. Ще остане легенда на моторните спортове.

Той Е жива легенда!
[center][wrapimg=]http://www.fm-base.co.uk/forum/attachments/football-manager-2013-manager-stories/294163d1356366440-my-chelsea-fc-reign-banner-chelsea_1.png[/wrapimg][/center]

haha
Мнения: 5002
Регистриран на: 07 дек 2009 22:24

Re: Кими Райконен (фен тема)

Мнениеот haha » 08 сеп 2013 22:40

Най- големият! Много ме кефи поведението му, не е някакъв лигльо като останалите, дето вземат победа и започнат да се правят на малки деца. :lol:
dunavfc написа:ББ е достатъчно богат за да си позволи да отпраши където си поиска,той обаче,не се е отказал и му се занимава с политика,защото му пука за народа.


Върни се в “Формула 1”



Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта